Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Unnskyld for off topic, MEN DETTE ER DEN SYKESTE OG MEST NERVEPIRRENDE KAMPEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!!!!!!!! Manchester kjørte over Chelsea i første omgang, men jeg følte de gjorde ALT for mye feil 2. omgang, Chelsea kom sterkt tilbake Topp ti, men jeg har kanskje sett litt flere Kom igjen da. HVOR SYKT er det ikke at om Terry hadde satt den straffa så hadde de vunnet. En stolpe som skiller mellom himmel og helvete. Å herregud så svett jeg er. Takk for EN HELT FANTASTISK SESONG. VI ER KONGENE I VERDEN. VERDENS BESTE FOTBALLAG. CHAMPIONS OF ENGLAND CHAMPIONS OF EUROPE. 17-3 I 1992 ble vi ligamestere for føeste gang på 26 år. Jeg var ikke født engang da vi vant sist. Ingenting topper det. 99 finalen var hardere. Byern pressa og pressa, vi klora oss inn i kampen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette må bare være en av de beste finalene jeg noensinne har sett. Herregud så herlig! Da har du ikke sett mange finaler. Makan til kjedelig kamp, førr det sto 110 minutter på klokka. Så du fikk ikke med deg første omgangen??? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 "Michael Carrick, can you show us your medal?", haha, for ein sopp. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg har aldri hatt en så høy puls utenom trening eller fysisk aktivitet som jeg hadde under straffekonken. Jeg ble tung i pusten bare av å sitte i sofaen og skrike. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Unnskyld for off topic, MEN DETTE ER DEN SYKESTE OG MEST NERVEPIRRENDE KAMPEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!!!!!!!! Manchester kjørte over Chelsea i første omgang, men jeg følte de gjorde ALT for mye feil 2. omgang, Chelsea kom sterkt tilbake Topp ti, men jeg har kanskje sett litt flere Kom igjen da. HVOR SYKT er det ikke at om Terry hadde satt den straffa så hadde de vunnet. En stolpe som skiller mellom himmel og helvete. Å herregud så svett jeg er. Takk for EN HELT FANTASTISK SESONG. VI ER KONGENE I VERDEN. VERDENS BESTE FOTBALLAG. CHAMPIONS OF ENGLAND CHAMPIONS OF EUROPE. 17-3 I 1992 ble vi ligamestere for føeste gang på 26 år. Jeg var ikke født engang da vi vant sist. Ingenting topper det. 99 finalen var hardere. Byern pressa og pressa, vi klora oss inn i kampen. Jeg er altfor ung til å huske 92, men jeg tviler ikke på det du sier, tvert imot. Men dette var helt sinnsykt for min del, så nære fra himmel til helvete, et stolpeskudd. Helt sinnsykt. Jeg lå seriøst på gulvet og grein, det er så ufattelig deilig denne følelsen jeg har nå. I 1999 så var jeg bare 10 år gammel og skjønte jo selvsagt ikke så mye da, dette her er første gangen for min del - hvis man kan si det slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Syntes dommeren gjorde en god jobb. Men mulig at det bare er meg: Ble ikke malouda snytt for PK? Syntes den så tvilsom ut, selv om han falt lett.Var på dass akkurat da, men på den lille reprisen jeg fikk med meg, hadde jeg ikke blitt forbanna på dommer om han hadde dømt straffe.Eller kanskje om vi hadde tapt Dette må bare være en av de beste finalene jeg noensinne har sett. Herregud så herlig! Da har du ikke sett mange finaler. Makan til kjedelig kamp, førr det sto 110 minutter på klokka. Unitedfans syns det er SPENNENDE med sitt lag i finalen i motsetning til Scousers... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Enig. Vil alltid være folk som er uenighet. Denne Cln var bedre enn den tidligere, Nei våres var bedre enn deres.. blblabla. Selvfølgelig vil ikke man få den samme følelsen som en supporter får når hans lag vinner. Lenke til kommentar
Matsibooy Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaa!! Endelig!!!!!!!! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 NOEN SOM ER MED PÅ GRUPPESEX!?!?!?!?!?!? KOM DA VENNEN, SÅ KAN VI TA ALLE HELVETES STILLINGER Har nettopp sprunget gjennom hele bygda i baris og skreket GLORY GLORY MAN UTD, ELSKER DERE ALLE OSV. (og ja, bygda er ganske liten) JEG ELSKER DERE ALLE, dette er så jævla stort! The double gutta, THE DOUBLE!!! COME ON YOU REDS! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Første gangen er som regel den største. Man glemmer aldri sånne ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *hoppe opp og ned så det spruter pils utover hele forbanna rommet* Frister så jævlig å bare løpe naken gjennom hele gata her og hyle UNITEEEDDD Zaltmann did :O Grattis med 1337 poster Nå legger jeg meg, selv om jeg ikke får sove... Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Nå hadde det passa jævla greit med ei skikkelig fyllekule Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 kan man ha mere flaks og vinne en så stor kamp ved at motstander glir mens han tar straffe?? united sitter nå på 2 flaks seiere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 kan man ha mere flaks og vinne en så stor kamp ved at motstander glir mens han tar straffe?? united sitter nå på 2 flaks seiere Var like mye flaks da Lampard dukket opp på returen når VdS sklei. I -99 var det DYKTIGHET Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med fortjent seier - selv om Chelsea også hadde fortjent den! Hva var det som stod på drakten deres? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Grattis med seiern! Må si at Van der Sar ikke virka helt god på straffene, var liksom noe slapt over det. (uten om den siste) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Herregud så DIGG Nå lukter det svette og sjampis av meg fra lang avstand, og samme stil imårra Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Zaltmann, keen på å gjøre det igjen? Så kan vi løpe sammen Faen ass, kjipt at det bor noen pene chicks rett oppi gata her, ellers hadde jeg seriøst gjort det. Kjipt at jeg ikke har fri i mårra Frister så jævlig å skulke å drekke meg drita Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med fortjent seier - selv om Chelsea også hadde fortjent den! Hva var det som stod på drakten deres? Jeg fikk heller ikke med meg hva den gule skrifta over AIG logoen var.. Men de første to orda var "final" og "Moscow" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå