JR Ewing Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde 10-11 skudd, hvor 5 var på mål. Chelsea hadde 21 skudd, hvor 3 var på mål. Den som påsto at Chelsea hadde 21 sjanser må lære seg forskjellen. Uansett fortjent seier med tanke på at Chelsea lenge gikk med spillere på banen som ikke burde vært der. Jublet ''nesten'' mer når Drogba ble utvist som når van der Sar reddet Anelka sin straffe. (overdrivelse, men ja..) Stangskudd regnes vel som skud utenfor, så den lyver vel litt.. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Unnskyld for off topic, MEN DETTE ER DEN SYKESTE OG MEST NERVEPIRRENDE KAMPEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!!!!!!!! Manchester kjørte over Chelsea i første omgang, men jeg følte de gjorde ALT for mye feil 2. omgang, Chelsea kom sterkt tilbake Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som fikk med seg hva Ferguson sa? Syns han snakket litt lavt :/ Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette må bare være en av de beste finalene jeg noensinne har sett. Herregud så herlig! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg føler litt med dem. Dette kunne gått begge veier. Vi var heldige som vant, og hadde vært uheldige om vi tapte. Dette var en 50/50 kamp. Men herregud så deilig det føles å vinne Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som fikk med seg hva Ferguson sa? Syns han snakket litt lavt :/ Han gjentok stort sett det reportern spurte om. Utrolig teite ja/nei spørsmål Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 *hoppe opp og ned så det spruter pils utover hele forbanna rommet* Frister så jævlig å bare løpe naken gjennom hele gata her og hyle UNITEEEDDD Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen som fikk med seg hva Ferguson sa? Syns han snakket litt lavt :/ "I thought it was a good game" :!: Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Noen andre som er enige om at dommeren gjorde en dårlig jobb? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) The Double Champions i førstepost? edit: Ja, dommeren var brukbar, men hadde alt for mangen feil. Endret 21. mai 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Unnskyld for off topic, MEN DETTE ER DEN SYKESTE OG MEST NERVEPIRRENDE KAMPEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!!!!!!!! Manchester kjørte over Chelsea i første omgang, men jeg følte de gjorde ALT for mye feil 2. omgang, Chelsea kom sterkt tilbake Topp ti, men jeg har kanskje sett litt flere Noen andre som er enige om at dommeren gjorde en dårlig jobb? Enig. Mye feildømming. Heller ikke en vanskelig kamp å dømme. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Unnskyld for off topic, MEN DETTE ER DEN SYKESTE OG MEST NERVEPIRRENDE KAMPEN JEG NOEN GANG HAR SETT!!!!!!!!!!!! Manchester kjørte over Chelsea i første omgang, men jeg følte de gjorde ALT for mye feil 2. omgang, Chelsea kom sterkt tilbake Topp ti, men jeg har kanskje sett litt flere Kom igjen da. HVOR SYKT er det ikke at om Terry hadde satt den straffa så hadde de vunnet. En stolpe som skiller mellom himmel og helvete. Å herregud så svett jeg er. Takk for EN HELT FANTASTISK SESONG. VI ER KONGENE I VERDEN. VERDENS BESTE FOTBALLAG. CHAMPIONS OF ENGLAND CHAMPIONS OF EUROPE. 17-3 Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Har ikkje ord.. men det va deilig... herregud, så deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Syntes dommeren gjorde en god jobb. Men mulig at det bare er meg: Ble ikke malouda snytt for PK? Syntes den så tvilsom ut, selv om han falt lett. Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Å fy faen! Har ikke vært så glad på leeeenge :D Lenke til kommentar
master air Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sykt deilig aa vinne. Kampen ble litt for spennende for min del, er mer sliten naa enn etter en vanlig treningsoekt. Syns litt synd paa Terry, han hadde en veldig god dag i dag for saa aa misse straffen som kunne avgjort er surt. Men vi vant, det er alt som gjelder. \o/ Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette må bare være en av de beste finalene jeg noensinne har sett. Herregud så herlig! Da har du ikke sett mange finaler. Makan til kjedelig kamp, førr det sto 110 minutter på klokka. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er helt tom akkurat nå, tror jeg har mistet et par år av livet mitt men det er jo de på slutten så det går jo greit Glory Glory... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå