Geir M Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 SYKT DEILIG! Fyfaen så dramatisk det var også. Dette ble nesten for mye. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. Ok. Care. CHAMPIONS OF EUROPE. Forsåvidt enig at United ikke fortjener noe særlig mer enn en trang tribuneplass til å få utdelt. og du fortjener er skikkelig surt oppstøt. Ett sånn som får spiserøret i brann i timer og man har smak av neste dag. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ingen klarer ødelegge dette for meg. Herregud så herlig! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vi hadde 10-11 skudd, hvor 5 var på mål. Chelsea hadde 21 skudd, hvor 3 var på mål. Den som påsto at Chelsea hadde 21 sjanser må lære seg forskjellen. Uansett fortjent seier med tanke på at Chelsea lenge gikk med spillere på banen som ikke burde vært der. Jublet ''nesten'' mer når Drogba ble utvist som når van der Sar reddet Anelka sin straffe. (overdrivelse, men ja..) Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. Selvfølgelig syns du det, du som er Liverpool-fan. Hadde vært veldig rart hvis du hadde blitt mer rørt i dag enn da Liverpool vant... La nå bare oss United-supportere få være United supportere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Grattis. Flaks. Nei? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Limbeck, enig i at pokalen skulle blitt delt ut på banen. Dette ser jo ut som ett lag har vunnet engelsk tredjedivisjon. Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. nja. Det er litt lettere å vise det når man er på banen. Om det er det du mener så skal jeg være enig. Dette eller en trang tribune? Your call! Men for all del, hva mer kan man forvente av russisk banemanskap? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Slutt å mase om hvem som har flest stolpeskudd og sjangser. United er best i England og Europa, det er bevist! Edit: Slutt å spamme med Liverpool-bilder. Endret 21. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. Ok. Care. CHAMPIONS OF EUROPE. Forsåvidt enig at United ikke fortjener noe særlig mer enn en trang tribuneplass til å få utdelt. og du fortjener er skikkelig surt oppstøt. Ett sånn som får spiserøret i brann i timer og man har smak av neste dag. Haha. Hvem bryr seg om hva han mener united fortjener. Jeg gidder ihvertfall ikke hisse meg opp over slike tards på en festdag som denne Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Slutt å mase om hvem som har flest stolpeskudd og sjangser. United er best i England og Europa, det er bevist! Vel, mener nå fremdeles cup er mye flaks..... men vi er best i ligaen og ligaen er best i europa så sånn sett MUTV folkens. Endret 21. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vet ikke hvor mange ganger jeg talte at Drogba prøvde å "sutre" seg til corner og straffe. Men det var IKKE få... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 IDIOTKRANGEL SLETTES FRA OG MED NÅ, SLUTT! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med Champions League Tittelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :!: Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvem bryr seg hvorfor? VI VANT GUTTA!!! :D:D:D:D Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 AAA Håper sendinga varer hele kvelden Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 VERDENS BESTE KLUBBLAG FOLKENS!!!! :D MANCHESTER UNITED <3 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde ikke mesteparten av blåtrøyene oppført seg som drittsekker i 6.klasse i andre omgang, hadde jeg følt med dem. Dessuten hadde de sjansen sin, men de fucka opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå