IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Rettferdigheten seiret!! NÅ SER DERE HVORFOR RYAN GIGGS BLE BYTTET INN. Vi trenger han i sånne kamper. Og det er fortjent. Bra straffekonk men vi hadde de fleste store sjangsene og det meste på banen. Kødder dere? Chelsea hadde 23 sjangser mot deres 10. Greit dere hadde 2-3 store i første, Chelsea hadde 1 sjangse. Mens i resten av kampen, ekstraomganger o.l hadde Chelsea 4-5 store sjangser hvor dere ikke hadde en. Jevn kamp, sant nok, men at dere hadde de fleste store sjangsene og "rettferdigheten" seirer er latterlig. Vi hadde 4 store. Chelsea hadde 2. Fullt fortjent og rettferdig. Målet deres var rent flaks Tørr jeg spørr hvilke 4 store sjangser dere hadde når dere hadde 3 skudd på mål tilsammen? Greit du er glad, men ikke overdriv nå. Å holde kjeft nå da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Føler Chelsea hadde hele spillet fra 30min og utover, ManU var giftige på de sjansene de hadde, og til slutt trakk de det lengste strået. Ikke ufortjent, men hadde ikke gjort noe om chelsea vant også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bobby Charlton, tidenes største. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer alle sammen! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Rettferdigheten seiret!! NÅ SER DERE HVORFOR RYAN GIGGS BLE BYTTET INN. Vi trenger han i sånne kamper. Og det er fortjent. Bra straffekonk men vi hadde de fleste store sjangsene og det meste på banen. Kødder dere? Chelsea hadde 23 sjangser mot deres 10. Greit dere hadde 2-3 store i første, Chelsea hadde 1 sjangse. Mens i resten av kampen, ekstraomganger o.l hadde Chelsea 4-5 store sjangser hvor dere ikke hadde en. Jevn kamp, sant nok, men at dere hadde de fleste store sjangsene og "rettferdigheten" seirer er latterlig. Vi hadde 4 store. Chelsea hadde 2. Fullt fortjent og rettferdig. Målet deres var rent flaks Bobbi Charlton får være med Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Chelsea hadde ikke så mange sjangser. Jeg regner ikke langskuddet til Drogba som en sjangse, så jeg teller 1 i 2. omgang. Er ikkje eit stolpeskot ein sjanse? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Chelsea hadde ikke så mange sjangser. Jeg regner ikke langskuddet til Drogba som en sjangse, så jeg teller 1 i 2. omgang. Er ikkje eit stolpeskot ein sjanse? To i stolpen. Det var det dere hadde. Pokalen skulle ha blitt delt ut ute på banen Endret 21. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 faaen.. er det nå man skal presse ut tårer eller ?.. HEEERLIg! ; Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Chelsea hadde ikke så mange sjangser. Jeg regner ikke langskuddet til Drogba som en sjangse, så jeg teller 1 i 2. omgang. Er ikkje eit stolpeskot ein sjanse? Jeg regner ikke det som en sjanse nei. Dvs.: Stolpeskudd i seg selv er ikke en sjangse, det som skjer rett før derimot, det er det som gjør om det er sjangse eller ikke. Endret 21. mai 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 faaen.. er det nå man skal presse ut tårer eller ?.. HEEERLIg! ; Jeg gråt når vi ble seriemestere. Ikke nå, men det er morro Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er dere ensomme borte i Chelsea-tråden deres siden dere kommer her? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Chelsea hadde ikke så mange sjangser. Jeg regner ikke langskuddet til Drogba som en sjangse, så jeg teller 1 i 2. omgang. Er ikkje eit stolpeskot ein sjanse? To i stolpen. Det var det dere hadde. Ikkje Chelsea-fan eg. Denne kampen var så velspilt og jevn at ein ikkje kan dele ut pokalen på grunnlag av alt som skjedde før straffesparkkonkurransen. Du kan ikkje måle rettferdighet i målsjanser. Chelsea hadde sine, United hadde sine, United vant, å diskutere "rettferdighet" er håplaust. Spesielt med fans. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Limbeck, enig i at pokalen skulle blitt delt ut på banen. Dette ser jo ut som ett lag har vunnet engelsk tredjedivisjon. Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. Ok. Care. CHAMPIONS OF EUROPE. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 DET HER VAR SINNSYKT HERLIG! Satt med hjertet i halsen hele siste del av kampen, og det er umulig å beskrive den følelsen jeg fikk når VDS redda! FYYY FAEAN!! Gratulerer, alle Man Utd fans, vel fortjent!!!!!! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. Ok. Care. CHAMPIONS OF EUROPE. Forsåvidt enig at United ikke fortjener noe særlig mer enn en trang tribuneplass til å få utdelt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Limbeck, enig i at pokalen skulle blitt delt ut på banen. Dette ser jo ut som ett lag har vunnet engelsk tredjedivisjon. Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det. nja. Det er litt lettere å vise det når man er på banen. Om det er det du mener så skal jeg være enig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tror vi fikk en verdens første i kveld og. Terry prøvde å filme seg til straffe når han tok straffen. Nydelige scener fra Moskva. Håper ikke det tar 9 år til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå