Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Rettferdigheten seiret!!

NÅ SER DERE HVORFOR RYAN GIGGS BLE BYTTET INN. Vi trenger han i sånne kamper.

Og det er fortjent. Bra straffekonk men vi hadde de fleste store sjangsene og det meste på banen.

Kødder dere? Chelsea hadde 23 sjangser mot deres 10. Greit dere hadde 2-3 store i første, Chelsea hadde 1 sjangse. Mens i resten av kampen, ekstraomganger o.l hadde Chelsea 4-5 store sjangser hvor dere ikke hadde en. Jevn kamp, sant nok, men at dere hadde de fleste store sjangsene og "rettferdigheten" seirer er latterlig.

Vi hadde 4 store. Chelsea hadde 2. Fullt fortjent og rettferdig. Målet deres var rent flaks

Tørr jeg spørr hvilke 4 store sjangser dere hadde når dere hadde 3 skudd på mål tilsammen? Greit du er glad, men ikke overdriv nå. :)

Å holde kjeft nå da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Føler Chelsea hadde hele spillet fra 30min og utover, ManU var giftige på de sjansene de hadde, og til slutt trakk de det lengste strået. Ikke ufortjent, men hadde ikke gjort noe om chelsea vant også.

Lenke til kommentar
Rettferdigheten seiret!!

NÅ SER DERE HVORFOR RYAN GIGGS BLE BYTTET INN. Vi trenger han i sånne kamper.

Og det er fortjent. Bra straffekonk men vi hadde de fleste store sjangsene og det meste på banen.

Kødder dere? Chelsea hadde 23 sjangser mot deres 10. Greit dere hadde 2-3 store i første, Chelsea hadde 1 sjangse. Mens i resten av kampen, ekstraomganger o.l hadde Chelsea 4-5 store sjangser hvor dere ikke hadde en. Jevn kamp, sant nok, men at dere hadde de fleste store sjangsene og "rettferdigheten" seirer er latterlig.

Vi hadde 4 store. Chelsea hadde 2. Fullt fortjent og rettferdig. Målet deres var rent flaks

Bobbi Charlton får være med

Lenke til kommentar
Chelsea hadde ikke så mange sjangser. Jeg regner ikke langskuddet til Drogba som en sjangse, så jeg teller 1 i 2. omgang.

Er ikkje eit stolpeskot ein sjanse? :dontgetit:

To i stolpen. Det var det dere hadde.

Pokalen skulle ha blitt delt ut ute på banen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Chelsea hadde ikke så mange sjangser. Jeg regner ikke langskuddet til Drogba som en sjangse, så jeg teller 1 i 2. omgang.

Jeg regner ikke det som en sjanse nei.

Dvs.: Stolpeskudd i seg selv er ikke en sjangse, det som skjer rett før derimot, det er det som gjør om det er sjangse eller ikke.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

To i stolpen. Det var det dere hadde.

Ikkje Chelsea-fan eg.

Denne kampen var så velspilt og jevn at ein ikkje kan dele ut pokalen på grunnlag av alt som skjedde før straffesparkkonkurransen. Du kan ikkje måle rettferdighet i målsjanser. Chelsea hadde sine, United hadde sine, United vant, å diskutere "rettferdighet" er håplaust. Spesielt med fans.

Lenke til kommentar
Limbeck, enig i at pokalen skulle blitt delt ut på banen. Dette ser jo ut som ett lag har vunnet engelsk tredjedivisjon. Det var litt mer feelings når Liverpool vant. Det var rørende det.

nja. Det er litt lettere å vise det når man er på banen. Om det er det du mener så skal jeg være enig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...