_Paulsen_ Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Carrick beviste vel i går hvorfor United kjøpte ham vil jeg si For et smart fotballhode han faktisk har! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Ronaldo til Juve i en byttehandel for Buffon? Leste det på ttv. Visste ikke noe om dette Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 eg trur det er bare tull, om ronaldo reiser... så vil jeg anta spania er eneste landet han reiser til Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Carrick har bare blitt bedre og bedre, og har uten tvil overbevist de som tvilte på kjøpet. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Ronaldo til Juve i en byttehandel for Buffon? Leste det på ttv. Visste ikke noe om dette 7719401[/snapback] Dessuten så har jo VDS akkurat signert en 3års avtale med united. Så ser nok ikke sannheten i dette. HELDIGVIS Carrick var topp i går! Henke også for den saks skyld. Rooney sitt skudd i treverket hadde fortjent en bedre skjebne, ja! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 (endret) Ronaldo til Juve i en byttehandel for Buffon? Leste det på ttv. Visste ikke noe om dette 7719401[/snapback] Dessuten så har jo VDS akkurat signert en 3års avtale med united. Så ser nok ikke sannheten i dette. HELDIGVIS Carrick var topp i går! Henke også for den saks skyld. Rooney sitt skudd i treverket hadde fortjent en bedre skjebne, ja! 7720899[/snapback] VDS Han har skrevet 1 års kontrakt bare, ikke 3 år... Tror det om Ronaldo er bare rykter, han er skapt for å være i United og kommer til å bli der lenge...Ronaldo drar ikke til Italia, han drar i tifellet til Spania... Og SAF er dum VIS han selger Ronaldo som er en av verdens beste spillere, og kan utvikle seg mer å... Endret 14. januar 2007 av Raste Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 14. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 My bad. Mente jeg hadde lest 3 års kontrakt. Men Ronaldo skal uansett ingen plass!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 My bad. Mente jeg hadde lest 3 års kontrakt. Men Ronaldo skal uansett ingen plass!! 7722516[/snapback] United har som policy å tilby spelere over ein viss alder 1 års kontrakter meiner eg å ha lest. VDS har gjort ein kjempejobb hittil, holder noen sesonger til, då står Kuszczak klar til å overta mellom stengene. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jaja, litt av en kamp på søndag. arsenal har ikke tapt på emirates, men, mine damer og herrer, det har ikke vi heller! Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Det er min feil at United har tapt kampene sine, muligens også jeg har skylden når de spiller uavgjort. Jeg har sett på statestikken min, og de to gangene United har tapt (københavn og west ham), var fordi jeg så begge kampene hos naboen. Nå er jeg banned fra han når United spiller United tapte for Celtic, og da var naboen min hos meg å så kampen, så nå er han også banned fra meg. Mot Arsenal hørte jeg kampen på radio siden jeg var på jobb. Uavgjort mot Chelsea (var på Old Trafford), Newcastle ( var på en sportsbar, men drakk bare kafe). Som jeg har regnet ut, så har united vunnet alle kampene sine på den sportsbaren jeg har vært på, men da har pils vært innvolvert. Men vi får se om statestikken min holder på søndag, jeg slutter 30min før kampstart, og da skal jeg rett til sportsbaren og samtidig prøve meg på pils igjen... Jeg krysser fingrene for dere Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Sett igang å drikk nå du Ohny, så er vi på den sikre siden. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Faen ta deg, Ohny! Daniel Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 høhø... ofrer alt for united i år. pils på søndager, cl kamper osv... for i år skal vi ta GULL!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg betaler deg nesten for at du skal få drikke øl på sportsbaren ^^ Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 som sagt.. det gjenstår å se på søndag. Hvis united vinner da, da vet jeg hvor jeg skal se alle kampene mine... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Har en god følelse jeg ang. kampen til søndag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Har en god følelse jeg ang. kampen til søndag 7739117[/snapback] Det har ikke jeg. Hater storkamper, føler at vi ikke viser den fantastiske fotballen vi er kjent for. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Tja, det gjenstår å se til søndag da.. Vi tar med oss en stor porsjon selvtillitt, og gutta vet hva som står på spill! Forhåpentligvis blir det tre meget viktige poeng og en luke ned til Chelsea på ni, som da selvfølgelig en ønsketenkning! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Vel det er lov å håpe, noe jeg gjør siden liverpool har vist god form i det siste, noe egentlig arsenal også har gjort. Men har vel stor tro på at vi skal klare hevne tapet for gunners på old trafford i fjor og at chelsea går på en liten smell mot liverpool Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2007 Hva med en reprise fra kampen for nesten nøyaktig 6 år siden? Det var vel riktignok på OT, men united vant 6-1 likevel... Og til helgen er jeg også pool-fan.. Men kun for 1 1/2 time... + evt. overtid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå