Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ronaldo til Juve i en byttehandel for Buffon? Leste det på ttv. Visste ikke noe om dette

7719401[/snapback]

Dessuten så har jo VDS akkurat signert en 3års avtale med united. Så ser nok ikke sannheten i dette.

HELDIGVIS :D

Carrick var topp i går! Henke også for den saks skyld. Rooney sitt skudd i treverket hadde fortjent en bedre skjebne, ja!

Lenke til kommentar
Ronaldo til Juve i en byttehandel for Buffon? Leste det på ttv. Visste ikke noe om dette

7719401[/snapback]

Dessuten så har jo VDS akkurat signert en 3års avtale med united. Så ser nok ikke sannheten i dette.

HELDIGVIS :D

Carrick var topp i går! Henke også for den saks skyld. Rooney sitt skudd i treverket hadde fortjent en bedre skjebne, ja!

7720899[/snapback]

VDS Han har skrevet 1 års kontrakt bare, ikke 3 år...

Tror det om Ronaldo er bare rykter, han er skapt for å være i United og kommer til å bli der lenge...Ronaldo drar ikke til Italia, han drar i tifellet til Spania...

Og SAF er dum VIS han selger Ronaldo som er en av verdens beste spillere, og kan utvikle seg mer å...

Endret av Raste
Lenke til kommentar
My bad. Mente jeg hadde lest 3 års kontrakt.

Men Ronaldo skal uansett ingen plass!!

7722516[/snapback]

United har som policy å tilby spelere over ein viss alder 1 års kontrakter meiner eg å ha lest. VDS har gjort ein kjempejobb hittil, holder noen sesonger til, då står Kuszczak klar til å overta mellom stengene. :)

Lenke til kommentar

Det er min feil at United har tapt kampene sine, muligens også jeg har skylden når de spiller uavgjort.

Jeg har sett på statestikken min, og de to gangene United har tapt (københavn og west ham), var fordi jeg så begge kampene hos naboen. Nå er jeg banned fra han når United spiller :p

United tapte for Celtic, og da var naboen min hos meg å så kampen, så nå er han også banned fra meg.

Mot Arsenal hørte jeg kampen på radio siden jeg var på jobb.

Uavgjort mot Chelsea (var på Old Trafford), Newcastle ( var på en sportsbar, men drakk bare kafe).

Som jeg har regnet ut, så har united vunnet alle kampene sine på den sportsbaren jeg har vært på, men da har pils vært innvolvert.

Men vi får se om statestikken min holder på søndag, jeg slutter 30min før kampstart, og da skal jeg rett til sportsbaren og samtidig prøve meg på pils igjen...

Jeg krysser fingrene for dere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...