Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Høres sikkert helt jævlig slemt ut, men skulle vi tape dette, så kommer jeg ikke til å tilgi Giggs med det første...

Da er vi to. Så du det fra den seneste reprisen? Det skal ikke være teoretisk mulig å bomme der, halve målet er åpent. Men smarte Giggs bestemmer seg for å ytterside den i mål og treffer utrolig nok hodet til John Terry.

Host: Tore Andre Flo?

Edit: der skulle Vidic bare stått oppe! Anelka hadde jo bare løpt direkte inn i Vidic uansett (virker ikke akkurat som de langbeinte beina til Anelka har kontroll på "lærekula").

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres sikkert helt jævlig slemt ut, men skulle vi tape dette, så kommer jeg ikke til å tilgi Giggs med det første...

Da er vi to. Så du det fra den seneste reprisen? Det skal ikke være teoretisk mulig å bomme der, halve målet er åpent. Men smarte Giggs bestemmer seg for å ytterside den i mål og treffer utrolig nok hodet til John Terry.

Jeg vet. Hadda ikke bomma der med bind forran øynene engang...

Nå putter vel chelski på det frisparket.

Lenke til kommentar

Herreugd for en latterlig dommer!

solkeklart frispark! c. ronaldo blir holdt, sparket, og ikke minst dyttet gjennom hele forselsen!

Edit: ohh, ser til og med ut som Fergie begynner å bli klam i fingra her, ikke bra! Må bare roe oss ned, å trille ball (vise skikkelig selvtillit), noe Chelsea ikke har (og heller ikke burde ha!).

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...