Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Føler for Anderson i disse tider altså Som sagt ti ganger før, Helt enig! Nå trenger vi kreativitet! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Viss det blir straffekonk så tror eg at Cech er den avgjørende faktor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er en ting, men Anderson er en bajas. løper mye og Chelsea er slitne Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Viss det blir straffekonk så tror eg at Cech er den avgjørende faktor Er svært redd for dette jeg å! Har på følelsen at vi ikke har de rette tinga på rett side i dag. Edit: OMG, den sjansen skal settes! NEI! Giggs, WHY!? Stokke: En millimeter er også gjerne avgjørende! Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) AWIJDWAWJDIJAWIJAWD IDAIJOAWD HVORDAN ER DET MULGIE?!"?!?!? FY FAEN GIGGS. KAN DU IKKE BARE BREDSIDE DEN I MÅL!? Endret 21. mai 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 KAN VI BEG Å SETTE 100% SJANGSER NÅ!?!?!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Fy faen giggs. Bedritent dårlig å ikke sett den. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Fy faen giggs. Bedritent dårlig å ikke sett den. Synes ikke akkurat Giggs har fått utreta så altfor mye siden han kom igjen, Dårlig Bytte! (men igjen, Håper jeg tar feil, men Den 100 % muligheten beviser vell at han er over tha Top) Hvorfor bruker han ikke innsiden av foten, stokke? Fordi han er dårlig vell! Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjære vene. Om man er dårlig for at man ikke setter den så er det mange dårlige spillere. Giggs har gjort det bra til nå Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Å HERREGUD. Hvordan er det mulig å bomme der Giggs, det var jo åpent mål. Bestemora mi hadde satt den, man så det tydeligere fra den andre vinkelen. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjære vene. Om man er dårlig for at man ikke setter den så er det mange dårlige spillere. Giggs har gjort det bra til nå Nja, Giggs har verken vært god eller direkte dårlig. Men en innbytter, ihvertfall i mine øyne, skal heve laget å få litt mer sprut i det. DET har ihvertfall ikke Giggs gjort. Lenke til kommentar
bøllefrøet Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tør ikke å følge med mer :o Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 BLir det straffer da går eg ut...det klarer eg ikke... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Høres sikkert helt jævlig slemt ut, men skulle vi tape dette, så kommer jeg ikke til å tilgi Giggs med det første... Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skjer med å skrive frykter?! Vi skal ikke frykte noen, den eneste som er vår frykt er vår egen frykt for å prestere! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Føler det blir feil å si dersom vi taper på straffer..... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Høres sikkert helt jævlig slemt ut, men skulle vi tape dette, så kommer jeg ikke til å tilgi Giggs med det første... Da er vi to. Så du det fra den seneste reprisen? Det skal ikke være teoretisk mulig å bomme der, halve målet er åpent. Men smarte Giggs bestemmer seg for å ytterside den i mål og treffer utrolig nok hodet til John Terry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå