JiGGe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Rooney har vært usynlig... Fint at giggsy kommer innpå, men faen heller. Anderson er en bedre spiller... Giggs er jævli flink på sitt beste. Håper han klarer det i dag. Må ikke undervurdere "old-school" spillerne. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Rooney har vært usynlig... Fint at giggsy kommer innpå, men faen heller. Anderson er en bedre spiller... Roon var glimrende i 1 omgang. Vi trenger mer posession. Og få kampen inn i vår bane med mye trilling. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) OMFG! 84 minutter alt...nei, tia går for kjapt. Blir som soler sa (og det eneste vettu han noen gang sikkert har sagt), ekstraomganger. Straffer er ikke verdig for denne kampen! Enig må begynne å trille ball igjen! Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å se på, er så nervøs. Spesielt nå som Chelsea presser jævli mye. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 I en evt. ekstraomgang trenger vi friske ben. Liker ikke Giggs-byttet. Nani og Anderson hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Fergie venta for lenge med byttet, og når han først bytter, bytter han inn feil spiller! Vi skal ha inn kreativitet! Vi skal vinne innen 120 minutter har gått! ikke uverdige kjiipe straffespark! Edit: Håper jeg dog tar skikkelig feil, Giggs tar en skikkelig gammeldags Raid igjen! som mot Arsenal i 1999 eller 2000 (?), ihvertfall et eller annet år. Håper vi klarer å holde ut til det 90 minutt har gått, så får Fergie si et par vettuge ord, så får vi ny sprut og knuser Chelsea en gang for alle! Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Synest byttet var bra jeg. Giggs er viktig i sånne kamper Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Giggs, spill med hjerte på drakta! skli den ballen inn i mål!!! Fergie! Dine ord er våres fordel! Edit: Essien som en gang var United supporter, Yeah Right! Er du supporter går du aldri til Chelsea! (Nettavisen). Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Åh helvete, dette var det jeg og min eksamenslesning ikke trengte. Gå ut og avgjør det i ekstraomgangene nå, orker ikke en random straffesparkkonk. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 okei, nå er det viktig å ta over ballspillet og bryte ned chelsea. Deretter kan vi male de sund med målsjanser Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 En Anderson for Hargreaves kanskje. Eller for Tevez Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Ironisk om ManUtd vinner på straffer. Avslutter sesongen på samme måte som man startet den. Men er vel også ironisk om Chelsea vinner på samme måte. Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Som alle dere andre sier: Vi MÅ begynne å trille ball! Virker enkelte ganger (og da kun i andre omgang) nervøse og alle vill kvitte seg med ballen fortest mulig. Trill og Spill! Armageddon: Du er ironisk... OMG: Nå begynner det å renne over for min del, nå begynner vi å ha flax! Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vinn da for heelvete! I want money.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Å FYTTI HELVETE. 99 DEJA VU Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg pisser på meg. "Andre i treverket" Er målet laget av tre? Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Vi skulle aldri spilt ut den ballen, Chelsea fortjener ingen sympati. Men som den sympatisøren vi er, så skjer dette (Dette bildet blir vell endret etter kampen, og gjort om til no positivt). OG detta er takken tilbake, spille ballen ut til innkast! Typsik Chelsea! Endret 21. mai 2008 av Loffen1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Føler for Anderson i disse tider altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå