Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor de betaler ham så mye penger :no:

7709250[/snapback]

Beckham er verdens største fotballspiller gjennom tidene. Ikke nødvendigvis når det kommer til fotballferdighetene, men til markedsverdien. Han kommer til å bli et ikon i statene. :)

Hva diskusjonen om verdensstjerner angår så teller jeg 13 (Petr Čech, Ashley Cole, Claude Makélélé, Michael Essien, Ricardo Carvalho, Andriy Shevchenko, Frank Lampard, Joe Cole, Didier Drogba, Michael Ballack, Arjen Robben, Shaun Wright-Phillips, Hernán Crespo (på lån til Inter) og John Terry) på Chelsea og 9 (Edwin van der Sar, Gary Neville, Rio Ferdinand, Cristiano Ronaldo, Wayne Rooney, Ryan Giggs, Louis Saha, Paul Scholes og Ole Gunnar Solskjær) på United.

Merk at denne listen ikke nødvendigvis representerer de beste spillerne, men de som er de største "stjernene".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Carvalho har vært fast på det portugisiske landslaget i en årrekke. Han har lenge figurert på lister over de beste midtstopperne i verden. Vidic har i år tatt steget opp blant de beste midtstopperne i Premier League. Du skal ikke se bort i fra at han havner på en oppdatert liste (min liste) på slutten av sesongen. :)

Lenke til kommentar

Det at Heinze ikke har prestert på det nivået vi vet han kan, har sine naturlige årsaker. Han har vært særdeles plaget med skader det siste året, og har fått minimalt med spilletid pga. dette. I tillegg har Evra nå funnet seg til rette, slik at venstrebacken ikke lenger er selvskreven Heinze :) Begge to er meget gode backer, uten tvil!

Jeg simpelthen elsker fightniginnstillingen til Heinze! Han gir absolutt alt i hver eneste duell! Deilig å se synes jeg!

Lenke til kommentar

Enig med det Gabi sier rett ovenfor.. Ser nesten ut som at mange her har glemt at Heinze har vært skadet over lengre tid. Når da Evra har fått sjangsen, har han spilt seg godt inn på laget, men en Heinze i toppform er et gledens syn. Han har en helt annen innstilling enn Evra når det kommer til dueller o.l, som Gabi sier. Det var nydelig å se på når han var helt i form, men slik jeg ser det trenger han nok enda noen kamper for å komme seg ordentlig tilbake slik han var.

Lenke til kommentar

Heinze er fantastisk i form, noe han dessverre ikke har vært alt for mye i år på grunn av alle skadene.

Som Gabi Henize sier fightniginnstillingen hans er fantastisk, spiller med hjertet på utsiden av drakten, gir seg aldri og INGEN forsvarer sin sone sånn som han, skal man i krigen så tar man ut Heinze først...

@ThOms-N:

De første syv ordene i som du qoutet var:

Evra har jeg ikke sett nok av

Har vært positiv til nå, og er sikkert en bedre spiller en det jeg har fått sett til nå. Men Heinze er bedre i mine øyne...

Lenke til kommentar

Det er vel raskare å gå inn på til dømes VG.no og sjekke framfor å skrive eit innlegg her. :)

Van der Sar, Neville, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Scholes, Park, Rooney, Larsson

Reserver

Kuszczak, Saha, Giggs, Solskjær, O'Shea

2-0 er er fin start det. No håper eg bare at Rooney kan få seg eit mål i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
snip!

7712378[/snapback]

Takkar så myket!

Edit: Et helvete for "idioter" og få med seg når det foregår så mye essensielt samtidig :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
snip!

7712378[/snapback]

Takkar så myket!

Edit: Et helvete for "idioter" og få med seg når det foregår så mye essensielt samtidig :p

7712511[/snapback]

Egentlig ikke, United prioriteres først, alt annet kommer i andre rekke ;)

Sattser på at jeg får med meg slutten på begge omgangene i skiflyvning også...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
snip!

7712378[/snapback]

Takkar så myket!

7712511[/snapback]

Egentlig ikke, United prioriteres først, alt annet kommer i andre rekke ;)

Sattser på at jeg får med meg slutten på begge omgangene i skiflyvning også...

7712533[/snapback]

Ja da, vet det men du får ikke tak i meg :p

Man får jeg med meg inn i mellom...yes I'm a bitch :love:

Edit: Anders hopper 208m, noen som hopper lengre i denne tråden :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...