Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Manchester har vært udyktige som ikke leder kampen. De har hatt sjansene, men ikke klart å omsette de til mål, og har dermed kun seg selv å skylde på.

Herregud, den eneste som er udyktig her er det sjøl! Vi har Eid kampen fra start til slutt, rett og slett knulla dem. Ronaldo har vist seg fra sitt ypperste i dag. flere dobbelt sjanser og 100 prosent muligheter.

Chelsea skåra pga at VDS sklei og 100 prosent flax fra Chelsea og lampard hvor ballen havnet nærmest i fanget på'n!

United beviser nok en gang hvordan engelsk fotball og den moderne fotballen skal spilles!

Chelsea har i dag, som altfor mange andre ganger, vært et defensivt og latterlig lag (Føler det Oser av !!ÆÆ"L!).

Hatet blir bare større og større, for en så møkkaklubb som chelsea!

Pissa på!

Lenke til kommentar
Så "uflaks" blir argumentet dersom dere taper? (Jeg tror forøvrig dere tar denne)

 

Why not? Målet til russerne er jo så ufattelig flaks.

 

Men, United kunne vunnet 10-0 og allikavel hadde du hevdet at Chelsea burde vunnet. Du er så ABU at det lyser gjennom øyne dine, og det har du vel bevisst flere ganger dette året her på forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Æh, har aldri likt Carrick noe særlig. Han spiller bra, men med en slik midtbane vi har så hadde vi ikke trengt han. Han var jo bare en middelmådig engelsk spiller før vi kjøpte han og kan ikke si han har utviklet seg SÅ mye. Har mer sansen for Hargreaves.

 

Gå får Saha :p

Nei, hva med Scholes/Giggs/Neville? Anderson kanskje.

 

Carrick - Middelmådig? HAHAHAHAHAH...

 

Jeg ønsket meg Carrick til United i over et halvt år før vi kjøpte han. Han var glimrende på Spurs' sin midtbane. Middelmådig meg i asle.

Vell, jeg ønsket han ikke.

 

Come on you Reds

Come on you Reds

The team that every defender dreads

We're The Devils in Red you know,

We're Man United - Here we go! Come on you Reds

Come on you Reds

Just keep your bottle and use your heads

For ninety minutes we'll let them know

It's Man United - Here we go!

 

Man United - Here we go!

 

Man United - Here we go!!!

 

:devil: :devil: :devil: :devil:

?

 

 

 

Faen. Hvordan kan gud tillate dette?

Lenke til kommentar

Dommern har faen meg Mensen, er totalt imot oss idag! En dommer som gjør sååå åpenbare feil, som Chelsea liverpool i fjor(forifjor) bør aldri få dømme en CL finale! RÆVA!

 

Uansett, United må virkelig opp med laget nå! Ellers kan dette bli stygt, jah, styggere enn motstandern til og med! OG det er faen med støgt!

Endret av Loffen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...