Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Genialt at jeg har norskeksamen imorra, umulig å lese når tankene er rettet et helt annet sted.

Lese? Er det ikke bare å skrive et eventyr eller no bullshitt da?

 

Lykke til i kveld gutter, have a good one!

 

Fagstil. 300 sider pensum. Men jeg sjanser på en plankeoppgave - novelleanalyse evt. sakprosa-analyse :p

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg seriøst å slite for å si det pent, jeg må få noe mat i kroppen. Så skal jeg dytte i høydepunktene fra '99 sesongen i dvd spilleren for å få i gang og kanskje roe nervene litt (men er i tvil om at det vil virke)...

 

Øl roer vel også nervene har jeg hørt, må få jekket en øl snart for å lade opp :)

Lenke til kommentar
Genialt at jeg har norskeksamen imorra, umulig å lese når tankene er rettet et helt annet sted.

Lese? Er det ikke bare å skrive et eventyr eller no bullshitt da?

 

Lykke til i kveld gutter, have a good one!

 

Fagstil. 300 sider pensum. Men jeg sjanser på en plankeoppgave - novelleanalyse evt. sakprosa-analyse :p

 

Jeg har også norskeksamen i morgen. Jeg har ikke lest noe som helst. Jeg håper også på en plankeoppgave.. og det MÅ komme en novelleanalyse, det er det jeg gambler på. :D

 

 

Lagoppstilling?

 

Sjekk uefa.com 19.45.

Lenke til kommentar

Come on you Reds

Come on you Reds

The team that every defender dreads

We're The Devils in Red you know,

We're Man United - Here we go! Come on you Reds

Come on you Reds

Just keep your bottle and use your heads

For ninety minutes we'll let them know

It's Man United - Here we go!

 

Man United - Here we go!

 

Man United - Here we go!!!

 

:devil: :devil: :devil: :devil:

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar
Genialt at jeg har norskeksamen imorra, umulig å lese når tankene er rettet et helt annet sted.

Lese? Er det ikke bare å skrive et eventyr eller no bullshitt da?

 

Lykke til i kveld gutter, have a good one!

 

Fagstil. 300 sider pensum. Men jeg sjanser på en plankeoppgave - novelleanalyse evt. sakprosa-analyse :p

 

Jeg har også norskeksamen i morgen. Jeg har ikke lest noe som helst. Jeg håper også på en plankeoppgave.. og det MÅ komme en novelleanalyse, det er det jeg gambler på. :D

 

 

Lagoppstilling?

 

Sjekk uefa.com 19.45.

 

Eller så kan dere bare skrive en fantastisk stemningsrapport fra kampen hvis United vinner å satse på at sensoren er United fan :D

 

Har også en eksamen snart men det er ikke før om to uker så jeg kan gi beng, men hadde den vært i morgen så hadde det blitt dårlig med lesing for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Når er det kampen egentlig starter?

 

Morsomt spm, når skal egentlig folk lære at alle CL-kamper starter 20.45? Med unntagen av de som blir spilt av russiske lag, som regel har blitt spilt 18.00 eller 18.45 oppgjennom tidene? Lokomotiv og CSKA og de lagene der. Kampen ikveld blir jo spilt 22.45 LOKAL tid i Moskva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...