jahas Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 å fytti katta detta blir bra.. tipper 2-0 seier Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Vidic trente ikke, men SAF skal ha sagt at han starter. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sålenge vi vinner...... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Dette er "time to shine" for en god del av spillerne. Om vi ikke klarer det samme neste sesong, så er det ikke så stress for spillere som Ronaldo og Anderson.De kommer uten tvil til oppleve det igjen med samme eller en ny klubb senere. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Til United Supportere rundt Haugesund området: Kampen blir sendt på storskjerm på Byscenen i kvell ;D Ingen aldergrense, og gratis inngang ; ) Edit: Lykke til alle United fans her inne! Endret 21. mai 2008 av mesha Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Lykke til heile gjengen her inne. Håper vi får ein god og underholdande fotballkamp (iallefall for oss involverte), spennande blir det nok uansett. Håper sjølvsagt at vi kan trekke det lengste strået, i ein fotballkamp som nesten må bli vanskelig. Lykke til, så får vi sjå om neste innlegg her blir i gledesrus eller berre vanlig rus.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan er kvaliteten på streamen til Live Sport 24/7. Er den god nok til å blåse opp på en tv? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvordan er kvaliteten på streamen til Live Sport 24/7. Er den god nok til å blåse opp på en tv? Det vil jeg tro. Det er i hvert fall mange som gjør det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Flott. Hadde planer om å se den hos en kamerat, men de gikk i vasken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Skal se kampen hos en kompis ikveld, det blir nerve pirrende Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Genialt at jeg har norskeksamen imorra, umulig å lese når tankene er rettet et helt annet sted. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Satser på en skandalekamp med til dels latterlige dommeravgjørelser som skaper harme i begge leire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er startoppstillinga ute? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er startoppstillinga ute? Kommer vel ikke før timen før kampstart.. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Har prøvd å registrere meg på Liversport 24/7 nå, men får det ikke helt til. Noen her som kan dette og kan forklare meg det? Kanskje vi kan gjøre det på pm så tråden ikke blir spammet ned med off topic. EDIT: Nevermind. Fikk det til. Endret 21. mai 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 faen, jeg er jævlig nervøs! gleder meg og gruer meg men er en deilig sesong uansett. det eneste jeg håper ikke skjer er at vi taper med et sent mål av drogba eller noe igjen, greit nok om vi taper med tidlig mål og ikke klarer å score men har ikke lyst på en bad beat! også er det dommeren/linjedommerne som må være perfekte i kveld så er jeg fornøyd. og om vi vinner så blir det jo faen helt SYKT og da er vi ferdig men fantastisk sesong. skal ut snart så dette blir siste innlegget mitt før kampen, så vi snakkes litt etter kampen folkens. lykke til, og håper vi tar Chelsea fordi jeg hater de så UTROLIG mye at det blir nesten mer deilig at Chelsea ikke vinner CL enn at vi vinner CL neida, ingenting er bedre enn the double. COME ON YOU REDS! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Genialt at jeg har norskeksamen imorra, umulig å lese når tankene er rettet et helt annet sted. Lese? Er det ikke bare å skrive et eventyr eller no bullshitt da? Lykke til i kveld gutter, have a good one! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Det er noe som heter forberedelsesdel, game. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Bare pyser som leser før en heldagsprøve da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå