Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir interessant å følge Portugal iår. Om Quersma eller Nani som holder den andre kanten. Ronaldo har jo vært kaptein før også. Tror han debuterte mot Brasil. Som Solskjær sa.

 

- Det er ikke mye du kan lære Cristiano om triks eller ballbehandling. Kanskje neste steg for ham er å bli en stor leder.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
- Hør her, vi er her ni dager etter at ligaen ble ferdigspilt. Hvis det hadde vært en normal sesong for Chelsea, hadde vi vært på ferie nå. Men vi er her og vi har nådd den kanskje viktigste fotballkampen to lag kan spille i denne verden. Men jeg, personlig, er ikke den viktigste mannen her, sa Grant.

 

Dog ikke uten humor.

 

Byr pressen på vodka

Hvis Chelsea vinner Mesterligaen, har Grant nå lovet å dele et glass vodka med klubbens russiske eier, Roman Abramovitsj.

 

- Jeg er ikke så glad i drinker, men i dette tilfellet vil jeg drikke mer enn ett glass. Jeg skal til og med ta ett med dere, sa han til presseforsamlingen, og la til:

 

- Jeg vet at media elsker meg. De må bry seg om meg for de spør alltid om jeg skal bli i klubben eller dra.

 

Seriøst, Grant har mer humor enn jeg trodde, for det her er geniale svar :love:

 

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eur...icle1924920.ece

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Vis Terry, Drogba og Carvalho ikke blir klar til imorgen, så tror jeg på en 3-0 seier, men med dem på banen kan det hende det blir 1-0 til United eller 1-1 og straffekonk...

 

Hva feiler egentlig Carvalho?

De to førstnevnte starter garantert kampen. (I følge meg) :)

Terry var visst veldig tvilsom har jeg hørt

Lenke til kommentar
Vis Terry, Drogba og Carvalho ikke blir klar til imorgen, så tror jeg på en 3-0 seier, men med dem på banen kan det hende det blir 1-0 til United eller 1-1 og straffekonk...

 

Hva feiler egentlig Carvalho?

De to førstnevnte starter garantert kampen. (I følge meg) :)

Terry var visst veldig tvilsom har jeg hørt

 

Hvor har du hørt det? :) Han er med i troppen til morgendagens kamp og så vidt jeg vet så trente han i dag, så.. Jeg blir utrolig overrasket om ikke Terry spiller i morgen.

Lenke til kommentar

Alle de tre som er nevnt der starter og trente i dag. Så på sånn sky sports preview i kveld, og de sa at absolutt alle var klar fra begge troppene, med mindre Cole har vondt i ankelen i morgen etter taklingen av Makelele (!) i dag. Ingen er skadet, så vi må regne med at alle spiller og derfor tipper jeg 2-1 til oss. Tror vi scorer først, også scorer Chelsea litt etter pause, også scorer vi etter 70. minutt :) lets bring it home boys. klarer ikke sove i natt, fy faen så spennende!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...