Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hvorfor er den synd? Mannen er jo en klovn som har rundt 20 verdensklassespillere tilgjengelig i stallen og spiller 1-1 mot jallalag i ligacupen. Dessuten er det så utrolig morsomt å høre hvordan han prøver å bortforklare alle tapene og prøver å legge press på Man Utd. Kan ikke akkurat si han har lykkes. Tenk hvis de hadde fått en virkelig god manager inn som Capello eller Lippi inn, da kan Chelsea fort bli en mye hardere motstander.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hvorfor er den synd? Mannen er jo en klovn som har rundt 20 verdensklassespillere tilgjengelig i stallen og spiller 1-1 mot jallalag i ligacupen. Hadde vel kanskje revurdert den uttalsen litt, det var et lag der ute som het Southend mener jeg å huske:whistle: Dessuten er det så utrolig morsomt å høre hvordan han prøver å bortforklare alle tapene og prøver å legge press på Man Utd. Kan ikke akkurat si han har lykkes. Problemet er jo at etter tre år så er det ingen som bryr seg lenger, så han har jo skutt seg selv i foten på det punktet... Tenk hvis de hadde fått en virkelig god manager inn som Capello eller Lippi inn, da kan Chelsea fort bli en mye hardere motstander.. 7705692[/snapback] Capello gjør det jo ikke akkurat stort i Real om dagen og spillermatriellet er jo ikke veldig mye dårligere der vil jeg si... Lippi hadde kanskje virker, men det hadde jo helt sikkert Capello også gjort... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hvorfor er den synd? Mannen er jo en klovn som har rundt 20 verdensklassespillere tilgjengelig i stallen og spiller 1-1 mot jallalag i ligacupen. Dessuten er det så utrolig morsomt å høre hvordan han prøver å bortforklare alle tapene og prøver å legge press på Man Utd. Kan ikke akkurat si han har lykkes. Tenk hvis de hadde fått en virkelig god manager inn som Capello eller Lippi inn, da kan Chelsea fort bli en mye hardere motstander.. 7705692[/snapback] Merkelig at du nevner Capello. Real Madrid nå for tiden er ikke noe å skryte av. Og jeg vil si de har bedre stall enn Chelsea. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hadde vel kanskje revurdert den uttalsen litt, det var et lag der ute som het Southend mener jeg å huske:whistle: 7705728[/snapback] Les hva han skriver da.. med 20 verdensklasse spillere er jeg også enig å spille 1-1 er veldig dårlig. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Hadde vel kanskje revurdert den uttalsen litt, det var et lag der ute som het Southend mener jeg å huske:whistle: 7705728[/snapback] Les hva han skriver da.. med 20 verdensklasse spillere er jeg også enig å spille 1-1 er veldig dårlig. 7705896[/snapback] Så det du sier er at å ryke ut av ligacupen for Southend med 15 verdensklasse spillere er mye bedre Selvfølgelig er det lattlig å spille 1-1 mot det laget, det jeg skulle fram til at å skrive det etter at United røk for et enda dårligere lag blir litt for dumt. Men det er det som gjør fotball til et såpass genialt spill Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Nå består vel ikke akkurat United av 15 verdensklassespillere men.. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Nå består vel ikke akkurat United av 15 verdensklassespillere men.. 7706779[/snapback] Og nå spilte ikke Chelsea med 20 verdensklassespillere heller da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Chelsea har ikke 20 verdensklasse spillere de heller Hvis jeg er grei så teller jeg kanskje 10-11 spillere, omtrendt det samme som United... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Nå består vel ikke akkurat United av 15 verdensklassespillere men.. 7706779[/snapback] Da tror jeg neppe Chelsea har 20. Endret 12. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) United: Van der Sar, Ferdinan, Vidic, Heinze, Ronaldo, Rooney, Saha og Scholes (om noen år så kan man hive Rossi og Pique på den lista også.) Chelsea: Cech, Terry, Lampard, Essien, Makelele, Robben og Drogba (Ballack og Shevchenko bør også være på den lista selv om de ikke har vist det etter de kom til Chelsea) Edit: Fjernet i form bak Saha... Endret 12. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Vil legge til Evra og Giggs på den lista di Manx. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Vil legge til Evra og Giggs på den lista di Manx. 7707364[/snapback] Og samtidig tatt bort Saha. Og lagt til Carvalho og Essien på Chelsea Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Saha fortjener ein plass der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Saha fortjener ein plass der. 7707436[/snapback] Hvis han øver seg på å score alene med keeper så er han garantert på lista. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Vil legge til Evra og Giggs på den lista di Manx. 7707364[/snapback] Giggs hadde vært på den listen for noen år siden, men ikke i dag dessverre. Men han er fremdeles en av mine største favoritter på United til dags dato kanskje den største, Giggs var mannen som gjorde meg til United supporteren som jeg er i dag. Valget sto mellom United og Spurs og inn kom en 17 år gammel Ryan Giggs og gjorde det valget fryktlig enkelt. Sikkert på mange måter Ronaldo gjør det men yngre personer nå til dags Evra har jeg ikke sett nok av, synes Heinze er mye bedre. Jeg vurderte og sette inn Park, en Park i form er en fantastisk midtbanespiller som få/ingen klarer å holde følge med i 90 minutter, asias svar på Pavel Nedved i min bok @NightKeeper: Essien er selvfølgelig på lista til Chelsea, står rett bak Lampard. Essien har vel vært Chelseas viktigse mann etter Terry i år... Carvalho er vel ikke langt unna... Endret 12. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) "Veni, Vidi, Vidic." Synes den var litt bra, men dere hardcoreboys har vel sett den før. Edit: Sett lønningen Beckham får i L.A.? (Litt relevant siden han er ManUtd-ex) 10 kroner i sekundet, 600kr i minuttet, 35000kr i timen, 850000kr dagen og 7000000kr uka. Noe sier meg at pengene+Victoria+Hollywood har noe med valget hans å gjøre. Høyeste jeg har hørt om før er de største stjernene på Barca som har rundt 1,5mill i uka. Bare lønningen alene til Beckham er omtrent på størrelse med lønnen til hele førsteelleveren i Man Utd. Sjukt. Endret 12. januar 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 "Veni, Vidi, Vidic." Synes den var litt bra, men dere hardcoreboys har vel sett den før. Edit: Sett lønningen Beckham får i L.A.? (Litt relevant siden han er ManUtd-ex) 10 kroner i sekundet, 600kr i minuttet, 35000kr i timen, 850000kr dagen og 7000000kr uka. Noe sier meg at pengene+Victoria+Hollywood har noe med valget hans å gjøre. Høyeste jeg har hørt om før er de største stjernene på Barca som har rundt 1,5mill i uka. Bare lønningen alene til Beckham er omtrent på størrelse med lønnen til hele førsteelleveren i Man Utd. Sjukt. 7708668[/snapback] Skjønner ikke hvorfor de betaler ham så mye penger Han kommer helt sikker til å bruke opp alle pengene på klær og annet dill dall Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Evra har jeg ikke sett nok av, synes Heinze er mye bedre. Jeg vurderte og sette inn Park, en Park i form er en fantastisk midtbanespiller som få/ingen klarer å holde følge med i 90 minutter, asias svar på Pavel Nedved i min bok 7708238[/snapback] Helt uenig med deg i at Heinze er mye bedre. Du kan rett og slett ikke ha sett nok på Evra etter min mening. Evra er en mye mer fair spiller. Ikke minst bedre. Synest Heinze er en stygg spiller som pådrar seg alt for mange unødvendige gule kort. Uisikker bak i forhold til Evra. Ikke minst mye latere. Spennende å se hva Evra kommer til å gjøre videre, mener nå jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Syntes Heinze har vært lite god denne sesongen. Faller for mye inn i forsvaret når han skal være ute på backen. Dette gjelder defensiv dødball. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Er blitt ein stor tilhenger av Evra i det siste. Heinze har ikkje vært på sitt beste denne sesongen, og med Evra på laget har vi fått eit angrepsvåpen på venstre back som vi ikkje hadde i så stor grad med Heinze. Men holder fortsatt Heinze i høg grad, han har fortsatt mykje å gje laget i framtida sammen med Evra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå