Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
United byr på to franskmenn

 

Hva syns folket om dette? Er det posetivt med flere unge talenter eller blir det for mye utlendinger?

 

Jeg syntes at det bare er positivt å få inn litt talenter. Skulle jo helst sett at de var engelske, men når de er såpass unge og sikkert ikke så dyre, gjør ikke det så mye. Vi trenger back-up for Evra etter hvert også. :)

Jeg vet litt om Darnel Situ. Tror han er U-16 landslagskaptein for Frankrike. Mener jeg så ham under en U-16 turnering.

 

Håper Solskjær gjør det bra. Skal se mye på reserve-kamper nå! Gode nyheter, og et steg opp for ham.

Lenke til kommentar
Hvordan faen henger dette sammen? Tevez er "under kontrakt" med en vanlig buisnessman som lar han spille for West Ham som igjen har latt han gått på lån til United og nå vil United kjøpe han fra denne mannen?

Kia Joorabchian og selskapet hans eige Tevez. Kia leigde Tevez ut til West Ham for 1 sesong, og det er fortsatt han som står som eigar av Tevez med mindre det førekjem eitt kjøp. Sidan 2 part(west ham) hadde han under leige da han gjekk til utlån for united gjekk forhandlingane gjennom west ham som sikkert får sin del av avtalen. Dermed er det fortsatt Kia Joorabchian som eige Carlos.

Lenke til kommentar
Lurer på det samme. Er Tevez under kontrakt hos FC Joorabchian eller noe?

 

Det er han, er vel lånt til United for to sesonger med opsjon om kjøp...

 

 

Tror Liverpools Mache er det samme. Var mye rabbalder da Mache skulle til Liverpool og Tevez til United.

 

Mascherano ble vel kjøpt fri fra den kontrakten i Januar hvis jeg ikke husker helt feil...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Så andre stortalent kan plutselig signere med en kjøpmann også selge seg til en klubb og penger i kassa for kjøpmannen som deler 50/50 med spilleren selv?

Lenke til kommentar
Så andre stortalent kan plutselig signere med en kjøpmann også selge seg til en klubb og penger i kassa for kjøpmannen som deler 50/50 med spilleren selv?

rett og slett, men skal ikkje sjå vekk ifrå at UEFA har noko å sei om den saken om det skjer

 

EDIT: evt. ikkje..trur kanskje dette gjekk via selskapet til Kia Joorabchian

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Claude Makelele skal visst ha skadd Ashley Cole på trening! :)

(Glad for at han mister finalen, ikke at han er skadet)

 

Han mister trolig finalen. Cole vred seg i smerter under dagens Moskva trening. Han skadet ankelen.

 

jeg så hva som skjedde, men han løper på banen nå. ser på sky sports direkte, og han løper og skal starte.

Lenke til kommentar

Leste hva du skrev, men nå er han varm og det er han ikke hele kvelden så smellen/smertene kan komme utover kvelden og morgendagen.

 

Men skal vi slå chelsea så må de beste være på banen så slipper vi å høre om at vi vant på grunn av at de manglet den og den spilleren...

Lenke til kommentar
For meg kan Chelsea stille med Z-laget sitt. Drit i hva de sier, vi hører fra Drogba anyway.

 

Hvis vi skal høre hva Drogba sier så må vi huske å bøye oss ned til bakkenivå sånn at vi får med oss hva han sier når han ligger nede...

Tror dommeren også tar seg en tur ned for å høre på rådene hans ang. dømming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...