Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

tillatar meg å dobbeltposte da den andre vart posta for sirka 12 tima sidan =)

 

Skjer med folket her? Ingenting å diskutere? Synes dere at me skal signere tevez? Må hukse på at han kun er på utlån. Eg vil absolutt beholde tevez og rekna med at det ikkje er noko å diskutere ein gang fra SAF si side. Sjølv ventar han kun på penn og papir så signerar han :)

 

Ellers så skal det avdukes ny statue utanfor drømmenes teater av den hellige treenighet; best, law og charlton =) Dette skjer den 29.mai

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Hvordan faen henger dette sammen? Tevez er "under kontrakt" med en vanlig buisnessman som lar han spille for West Ham som igjen har latt han gått på lån til United og nå vil United kjøpe han fra denne mannen?

Lenke til kommentar

United byr på to franskmenn

 

Hva syns folket om dette? Er det positivt med flere unge talenter eller blir det for mye utlendinger?

 

Jeg syntes at det bare er positivt å få inn litt talenter. Skulle jo helst sett at de var engelske, men når de er såpass unge og sikkert ikke så dyre, gjør ikke det så mye. Vi trenger back-up for Evra etter hvert også. :)

 

Edit: Positivt ikke posetivt :p

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Solskjær ansettes som resserve lags trener!

 

Dette blir et steg opp for 20LEGEND. Kanskje kan han bli førstelags trener en dag. :) Solskjær skal ha gjort sakene sine bra som angreps trener.

Konge nyheter for Sunny dette da :D

 

United byr på to franskmenn

 

Hva syns folket om dette? Er det posetivt med flere unge talenter eller blir det for mye utlendinger?

 

Jeg syntes at det bare er positivt å få inn litt talenter. Skulle jo helst sett at de var engelske, men når de er såpass unge og sikkert ikke så dyre, gjør ikke det så mye. Vi trenger back-up for Evra etter hvert også. :)

De er jo ganske unge begge to, så kan dessvere ikke svare på slikt før om noen år eventuelt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...