Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil egentlig se Anderson på onsdag, men tror nok ikke han starter. Vil også se Giggs eller Nani. Park har egentlig ikke vært så veldig god i de siste kampene må jeg innrømme.

 

Hvilke kamper da egentlig? Jeg synes Park har levert jevnt og godt i det siste..

Godt jeg ikke er den eneste som synes det. Synes Park viser tendenser fra slik han var før det lange skadeavbrekket, han er virkelig en spiller jeg har sansen for. Utrolig undervurdert.

Lenke til kommentar

Tror ikke Real Madrid kommer til å legge inn et bud på Ronaldo denne sesongen.

 

Bernd Schuster:

"Jeg vil ha mange spillere, men jeg tror ikke det er mulig at Cristiano Ronaldo vil komme hit."

 

"Jeg bruker ikke tid på sånne ting som dette. Jeg tenker på de vi får, og ikke på spekulasjoner. Vi trenger å se på hva vi trenger, og etter det får vi se."

 

http://united.no/united/nyheter/nyheter/realistisk_schuster

Lenke til kommentar

Her gledar me oss ser eg =)

 

Sjølv har eg tenkt på finalen, og som til felles med andre her( :whistle: ) har eg no sitte i 4(!) tima og øvd, laga til Powerpoint presantasjon og diverse foran morgo dagen som for min del kan bety 5 i naturfag eller 4(til min store skuffelse) Men no skal eg dusja, så blir det å diskutera litt med folket her før eg øver litt meir, så legge seg, for så å bli skuffa over 4 i morgo =)

Snakkes! =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...