Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Alltid kjipt å miste talenter, ihvertfall hvis de har vist seg frem de kampene de har spilt. Var stor i Zaragoza sammen med Millito ifjor, og jeg tror benken på OT har stoppet utviklingen hans litte-grann dessverre.

 

Prisen, ifølge de fleste kildene, skal være på rundt 4£M + klausuler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jo hende de har byttet Pique med Messi eller Bojan :D

 

Kan vel kanskje hende at han har spurt om prisen på Eto i samme slengen for å si det sånn...

Tror nok ikke Fergie har lyst på Eto'o. Han har tross alt vært sugen iår, og prislappen er vel på rundt 300M. Barcelona's president, Joan Laporta, skal ha sagt at både han og Ronaldinho kan forlate klubben om de vil.

 

Alves er bare en ønsketenking her på forumet ja. :)

Lenke til kommentar
Faen ta altså, helvete heller. Selge Pique, forbanna idioti! Nå trenger vi garantert backup til sommeren, faen, hater disse salgene av spillere jeg liker.

 

 

Drar meg en runk hvis vi får Alves. Toppet vel assistlisten i Spania i år, og han er høyreback.

Hva drar du med da ? :p

Lenke til kommentar
Faen ta altså, helvete heller. Selge Pique, forbanna idioti! Nå trenger vi garantert backup til sommeren, faen, hater disse salgene av spillere jeg liker.

 

 

Drar meg en runk hvis vi får Alves. Toppet vel assistlisten i Spania i år, og han er høyreback.

 

alt du sier der er akkurat det jeg tenker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...