Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg utrolig til CL finalen. PL var viktigst ja men jeg er bare så utrolig glad at vi er med i CL finalen uansett om vi vinner det eller ikke. Å være der er det som er deilig for meg :)

Håper på dette, jeg:

 

VDS

 

Wes Rio Vida Evra

 

Ronaldo Scholes Carrick Park

 

Rooney Tevez

 

MEN, tror at Fergie starter med dette:

 

VDS

 

Wes Rio Vida Evra

 

Ronaldo Scholes Hargreaves Carrick Giggs

 

Rooney (Rooney på høyrekant og Ronaldo alene på topp av og til også dessverre)

Lenke til kommentar
Hva mener du med " ;) " ?

 

Btw, så driter jeg i om Giggs/Nani/Park spiller, tror nok Fergie plasserer den som er riktig der ;)

care :)

 

satser på det, men håper på park fra start, så giggs innhopp i 2.omgang :)

 

btw, Natta folkens :)

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Det er så mange som bør få spille finale at jeg ikke aner hvem som burde få være med. Saha tror jo tydeligvis at han skal få spille siden han mener dette er den siste kampen han har til å vise seg frem, og hvis han skal spille så må vi nok begynne med en 4 - 4 - 2 med Tevez og Rooney. På vingene ville jeg likt å se Ronaldo og Giggs med Park som byttes inn senere (Nani kan vente på sin sjanse til å spille CL finale senere). Sentralt aner jeg ikke hvem vi burde starte med, med unntak av Scholes, men hvis vi evt. starter med en 3 manns sentral midtbane tror jeg ikke Hargreaves vil ligge som den mest defensive men heller Carrick litt tilbaketrukken med Scholes og Hargreaves på hver sin side. Det er som Ferguson sa vanskelig å velge ut et lag til denne finalen når de fleste av dem alle fortjener å spille finale.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok ryktene om Pique dessverre er sanne :(

 

Det blir synd å miste det talentet, men for han utvikling så er det vel kanskje ikke så dumt jeg kan fremdeles ikke se hvordan han skulle ha klart å konkurrere mot Ferdinand/Vidic. Mistet Rossi i fjor og kanskje Pique i år to av de største talentene på sine plasser i europa...

Lenke til kommentar

Føler ikke at Pique er et stort tap for United. Så lenge Rio og Vidic er skadefrie er de det soleklare stopperparet, og ved skade på en av de har Brown gjort jobben sin til stå karakter.

 

Når det gjelder CL finalen, er jeg nesten sikker på at Ferguson starter med en trio på midtbanen for å demme opp for Chelsea's trio. Hargreaves, Scholes og Carrick starter nok. Det som er mest spennende er hvem som starter på høyrekant. Giggs, Park eller Nani? Giggs hadde et fint innhopp mot Wigan sist, men jeg hadde foretrukket Park med sin løpsstyrke. Ellers sier laget seg selv.

Lenke til kommentar
Det er så mange som bør få spille finale at jeg ikke aner hvem som burde få være med. Saha tror jo tydeligvis at han skal få spille siden han mener dette er den siste kampen han har til å vise seg frem, og hvis han skal spille så må vi nok begynne med en 4 - 4 - 2 med Tevez og Rooney.

 

Muligheten for at Saha får spille i CL-finalen er veldig liten. Det hadde ikke gjort meg noe, ettersom at jeg er fan av spilleren, men jeg blir veldig overrasket om han får komme innpå i finalen. Men han blir nok å finne på benken.

 

 

Føler ikke at Pique er et stort tap for United. Så lenge Rio og Vidic er skadefrie er de det soleklare stopperparet, og ved skade på en av de har Brown gjort jobben sin til stå karakter.

 

Når det gjelder CL finalen, er jeg nesten sikker på at Ferguson starter med en trio på midtbanen for å demme opp for Chelsea's trio. Hargreaves, Scholes og Carrick starter nok. Det som er mest spennende er hvem som starter på høyrekant. Giggs, Park eller Nani? Giggs hadde et fint innhopp mot Wigan sist, men jeg hadde foretrukket Park med sin løpsstyrke. Ellers sier laget seg selv.

 

Piqué er vel 87-modell, og dermed et utrolig stort talent. Jeg synes det er kjipt å miste et så stort talent. Jeg tipper Ronaldo starter på høyrekant.

Lenke til kommentar

Tror Ferguson går for Park denne kampen mot Chelsea. Han har startet de siste "toppkampene" fremfor Giggs og Nani. Giggs får vel et innhopp som mot Wigan.

 

Tror laget blir noe a la dette:

van der Sar

Brown - Rio - Vidic - Evra

Ronaldo - Scholes - Carrick - Hargreaves - Park

Rooney

 

Blir det en 4-4-2 formasjon, går trolig Hargreaves ut til fordel for Tevez. Tror nok ikke Saha får en joker rolle denne gangen, og han kan trolig ha spilt sin siste kamp.

 

De fem siste kampene:

 

Manchester United - Chelsea 1-1

Chelsea - Manchester United 0-0

Manchester United - Chelsea (FA Cup) 0-1 (0-0)

Manchester United - Chelsea 2-0

Chelsea - Manchester United 2-1

 

Tror laget til Arbramovich FC blir noe ala dette:

 

Cech

Belletti - Terry - Carvalho- Cole

Lampard

Essien - Ballack

Joe Cole - Drogba - Anelka / Salomon Kalou

 

Det kan hendre Makelele kommer inn for Belletti og Essien blir tatt ned som høyreback, akkurat som vår Hazza.

Lenke til kommentar
Piqué er vel 87-modell, og dermed et utrolig stort talent. Jeg synes det er kjipt å miste et så stort talent. Jeg tipper Ronaldo starter på høyrekant.

 

Mente selvfølgelig venstrekant :roll: , men det kan jo også hende Ronaldo starter på topp mens Rooney tar kanten til å begynne med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...