Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir veldig, veldig feil å si. Ingen driter i CL, eller? :ph34r::ermm: Både Bobby Charlton og SAF, vil vinne CL for å hedre Busby Babes.

Ferguson:

”Det vil være en fantastisk måte for dagens spillere å hedre fortidens helter. Triumf i Europa vil være svært passende i år”.

Charlton:

”Vinn for mine døde venner”.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Det blir veldig, veldig feil å si. Ingen driter i CL, eller? :ph34r::ermm: Både Bobby Charlton og SAF, vil vinne CL for å hedre Busby Babes.

Det er jo "en av de andre" turneringene da. I samme kategori som fa cup. Et flott trofe å vinne, men for meg så blir det dessert til en god middag.

Fergie og Charlton har rett i det de sier....... men hos meg så får ikke CL samme posisjon som PL.

På en annen side så hadde jeg ikke sagt dette til media om jeg hadde hatt samme posisjon som de to :) Uten at jeg tror de overdriver

Dessuten mener jeg at cupturneringer handler mye mere om flaks enn en liga

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Selvfølglig står et CL-trofeet veldig høyt. Men jeg er ikke i nærheten av så nervøs jeg var før Wigan kampen for en uke siden. PL er definetivt øverst av de trofeene vi kan vinne, men CL er også veldig stort. En av grunnene til jeg kansje ikke er så nervøs før finalen er at Chelsea har hatt et overtak på oss de siste kampene og tror mye må stemme for å dra hjem enda et trofeet. MEN jeg har trua på at vi klarer det! :)

Hvor mye premiepenger totalt får et lag hvis det vinner CL?

Lenke til kommentar
Hvor mye premiepenger totalt får et lag hvis det vinner CL?

For finalen får vel vinneren ca 60 millioner kroner. Men, jeg vil tro at verdien på et trofè vil være 2-3 ganger høyere enn det når man tar med reklameinntekter, TV-salg etc.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Cl-finalen! Det blir så sykt bra om vi vinner CL, siden det er en liten stund siden sist. Hvilken lagoppstilling vil dere se?

Jeg tror lagoppstillingen blir slik:

Edwin van der Sar

Wesley Brown - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Patrice Evra

Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Owen Hargreaves - Paul Scholes - Giggs/Park

Wayne Rooney

Ganske sikker på at den sentrale midtbanen blir sånn, så har vi jokere som Tevez og Anderson på benken. Hvem burde starte av Giggs og Park? Jeg håper mest på Park, faktisk. Giggs hadde et fenomenalt innhopp mot Wigan, der han skåret og sikret PL-gullet, men jeg håper allikevel han starter på benken. Dette blir en kamp hvor det må jobbes utrolig hardt og da tror jeg Park kan gjøre en god jobb, så kan heller Giggs ankomme banen i 2. omgang. Eller hva?

Lenke til kommentar
Park syns jeg ikke har vært i sin beste form de siste kampene, så derfor vil jeg velge Giggs eller kanskje Nani? Tror nok Fergie vet hva som er best til Onsdag, så vi får se :)

Når jeg tenker meg om, så blir det nok garantert Giggs på venstrekanten. Men Ferguson vet nok best, ja. :)

Lenke til kommentar

Håper selv på Park eller Nani fra start. Tror ikke Giggs har kondisjonen nok til å holde følge fra start, så tror det er bedre å spare ham til litt ut i 2. omgang.

Både Park og Nani er god på den defensive jobben, så med forbehold om at Nani presterer offensivt vil jeg ha ham fra start, med Park som 2.valg.

Lenke til kommentar

Vil ha Park med fra start. Synst han har nokon sinnsykt presise innlegg fra kanten, det er der me skal slå Chelsea, inne i boksen.

I tillegg har Park teknikk og god ballkontroll, rett og slett elska den koreanaren(?) :D

_42447305_park416.jpg

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...