Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Akkurat det du sier Raste! :p At de andre må løpe bort til ham. Et unntak er vel Nani. Han løp bort til Nani mot Liverpool da han scorte på hode fra corner der Nani hadde assisten. (Utrolig at jeg husker sånn bullshitt)

 

PSV: Har du ikke sett det? o_O Nesten alle målene jo! Søk bare på youtube.

 

Noen som jeg fant på 2-3 sec.

http://youtube.com/watch?v=yjiWFs7K9R8

 

Men teit diskusjon, - startet av meg.

Tror nok uansett at det er hans måte å feire på, han har jo løpt bort og slengt slengkyss til kjæresten sin de siste gangene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje vi skal legge diskusjonen om Ronaldo ned for en stund, begynner å bli lei å diskutere han. Alt fra overganger, feiringer osv :p

 

Ronaldo er uansett en av mine yndlingsspillere i United, og han har vært det siden han kom. Så håper han blir i klubben ut karrieren :)

 

Enig med Raste her, Viva Ronaldo!

Lenke til kommentar
At de andre må løpe bort til ham.

 

Noe også 80% av alle fotballspillere gjør også, de må jaktes på for å feires med. Stort sett eneste unntaket er var jo Solskjær som så ut som han ikke viste ha han skulle gjøre noe, igjen med unntak av målet i '99 :)

Lenke til kommentar

Tror faktisk han ble skadet av feiringen i 99 ved Nou Camp.

(Sklei langs banen med knærne)

 

Sheringham til media:

- Det var trist at han måtte legge opp, for du kan se i hvert intervju han gjør at det eneste han ønsker er å spille fotball. Du vet vel hvordan han skadet kneet sitt?

 

Media svarer:

- Nei.

 

- Husker du da han skled på knærna etter å ha scoret vinnermålet i europacupfinalen? Det er da det skjedde. Jeg husker han kom inn i garderoben da alle jublet, og sa: «Jeg tror jeg har skadet kneet mitt». Og siden da har han slitt. Det er en skam. Han er en fantastisk fyr, og trolig den beste og mest allsidige avslutteren jeg noen gang har spilt med.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det er en skam. Han er en fantastisk fyr, og trolig den beste og mest allsidige avslutteren jeg noen gang har spilt med.

 

Har du spilt med Olemann?

Lenke til kommentar

Fy faen for en latterlig og patetisk diskusjon. Greit nok, jeg har selv sagt at Ronaldo aldri kommer til å bli blant mine favorittspillere i klubben, men jeg ønsker selvsagt at han skal bli i United livet ut, men å nesten håpe at han stikker i sommer fordi han sier hva alle andre vet (at han er best), blir jo bare forbanna idioti, så utrolig latterlig.

Lenke til kommentar

Herregud, jeg gruer meg så til finalen. Jeg er redd for Chelsea, det er et lag United (virker det som) ikke har hatt tak på (one on one) de siste årene. I tillegg tapte de jo ligaen og er sikkert jævlig revansjelysten etter det.

 

United er jo kapable til å slå dem, men det virker ikke som om United har statistikken på sin side (ikke at jeg kan statistikken, men husker bare 1-0 seieren på OT som sist gang United slo Chelsea).

Lenke til kommentar
Fy faen for en latterlig og patetisk diskusjon. Greit nok, jeg har selv sagt at Ronaldo aldri kommer til å bli blant mine favorittspillere i klubben, men jeg ønsker selvsagt at han skal bli i United livet ut, men å nesten håpe at han stikker i sommer fordi han sier hva alle andre vet (at han er best), blir jo bare forbanna idioti, så utrolig latterlig.

Endelig noen som er enig i det jeg sier :)

Lenke til kommentar

Vi vant 2-0 hjemme, tapte 2-1 borte og var uheldige med straffesparket i mot oss på slutten. På den annen side, var vi en mann mer etter en halvtime, og fikk også et litt billig straffe mot dem på hjemmebane.

 

Tror det er 50/50 hvem som vinner kampen, men håper og tror vi trekker det lengste strået. Om Drogba er ute, er det et stort pluss for oss. Han skapte sjansene når de spilte mot oss på Brua og vant nesten alt på hodet (vi savnet Vidic).

Lenke til kommentar
Herregud, jeg gruer meg så til finalen. Jeg er redd for Chelsea, det er et lag United (virker det som) ikke har hatt tak på (one on one) de siste årene. I tillegg tapte de jo ligaen og er sikkert jævlig revansjelysten etter det.

 

United er jo kapable til å slå dem, men det virker ikke som om United har statistikken på sin side (ikke at jeg kan statistikken, men husker bare 1-0 seieren på OT som sist gang United slo Chelsea).

 

Ble det ikke 2-0 da?

Lenke til kommentar

Ronaldo har vel sagt flere ganger at han ikke synes det er noe galt i å ville være verdens beste, og nå som han er verdens beste så ser han vel ikke noe problem i å si det. Jeg har i likhet med NightKeeper sansen for spillere som vet at de er ekstremt gode som blir kalt klyser. Materazzi og Zlatan f.eks

 

Selvsagt elsker jeg ydmyke spillere, men det er ikke noe galt i å si at du er god når du er god. Det er derimot ikke så veldig smart og først si at det er laget som gjør at han kan være så god, og at lag titler kommer foran individuelle, og så deretter skryte av de individuelle prisene.

 

Personlig tror jeg Ronaldo blir et par sesonger til og går for rekordsum. Jeg har derimot ikke like stor tro som Raste på at han blir til han er 30. Det er nok ønsketenkning.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor alle blir så oppgitte på grunn av denne diskusjonen. Hva har dere lyst til å diskutere egentlig?

Lenke til kommentar
Ronaldo har vel sagt flere ganger at han ikke synes det er noe galt i å ville være verdens beste, og nå som han er verdens beste så ser han vel ikke noe problem i å si det. Jeg har i likhet med NightKeeper sansen for spillere som vet at de er ekstremt gode som blir kalt klyser. Materazzi og Zlatan f.eks

Materazzi er, og blir aldri god. En annen velkjent klyse er Joey Barton. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...