Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener Chauz, men regner med at det du spør om er hvor lenge Van Der Sar har planer om å spille fotball (aldersmessig?). Han ville vel tidligere returnere til Ajax før han la opp, men har nå sagt at dette er urealistisk og at han trolig blir ut karrieren i United. Hvor lenge dette er gjenstår vet iallefall ikke jeg, men han spiller vel iallefall ut neste sesong ettersom det er da kontrakten hans går ut. Jeg hadde håpet at han ble keepertrener i United når han la opp, men det virker dog ikke som han har noen foreløpige planer om å bli trener.

Lenke til kommentar

Dårlig formulert, men du har helt rett. Godt å vite ihvertfall. :)

 

Ryktene om at Pique forsvinner blir stadig større. Hvis det blir noe av det, skal det som sagt bli for rundt 4£M. Spansk presse reporterte at han var i Barcelona for å gjennomgå en medisinsk test, og salget skjer sannsynligvis etter CL finalen. :(

Lenke til kommentar

SAF skal jo ha lovet han to-siffret kamper iår, så jeg tror det hadde vært lett å få ordnet en kontrakt. Men selvfølgelig er det bedre å selge ham enn å la han gå gratis. Er synd United mister ham. Først Giuseppe Rossi, og nå Pique. Jonny Evans neste? :cry:

 

Ronaldo skal ha sagt følgende til media:

"Jeg er veldig lykkelig her. Folk er fantastiske mot meg. Sjefen er grunnen til at jeg spiller her. Han har hjulpet meg mye, ikke bare i år, men i alle sesongene. Jeg vil fortsette som nå. Du vet aldri hva som skjer i fremtiden, men jeg vil bli her."

 

Høres bra ut. I samme intervju sier han at han vet at han er verdens beste. Det likte jeg ikke, liker ikke overlegne jævler. Er media Ronaldo's bestevenn forresten?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det forvrengt, det er jo det media lever på.

Allikevel ser jeg ikke hva som er problemet med at Ronaldo er så full av selvtillit. Det er det som er mye av grunnen til at han har nådd så langt, og når omtrent alle andre i verden er enstemmig om at Ronaldo er verdens desidert beste, så ser jeg ingen problemer med at han selv innrømmer det.

Lenke til kommentar
Liker Messi sin stil. Overlegen på banen uten å snakke for mye.

 

Andrei Arshavin er forresten koblet til United.

Helt enig. Tror nok at Messi har mye selvtillit han også, men han fremstår på en helt annen måte utad enn Ronaldo, som virker dirkete klysete til tider. Jeg driter i om han er verdens beste, hans oppførsel på og utenfor banen appelerer ikke til meg.

 

Ønsker meg Agüero til sommer'n jeg :)

Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=520364

 

Håper virkelig at media har "forvrengt" dette en smule. Ronaldo virker bare mer og mer høy på seg selv. Blir kvalm når jeg leser slikt. Merker faktisk at jeg smått håper han forsvinner i sommer, så vi kan hente henter inn nytt ydmykt krutt.

 

Han kan få lov til å si slikt, jeg liker slike spillere. Ronaldo er best, han vet han er best, alle andre vet det. Who cares? Jeg har sansen for slike spillere som han og Zlatan som ikke redd for å si slike ting.

 

Janteloven er noe dritt hva?

Lenke til kommentar

Det var vel på grunn av frustrasjon over at han blei sparka, takla og i det heile tatt uten å få beskyttelse av dommaren.

 

edit: knippe saker frå Engelsk media: Charlton: Hands off Ron, MEN

Ikkje sannsynlig at Ronaldo gjer som Beckham, Telegraph

Reals 100mill £ bid for Ronaldo, også Telegraph

I'll stay with Fergie, SkySports

 

Folk kan tru å meine alt dei vil, men akkurat no, så er det for min del en ting å fokusere på og det er ein liten kamp som skal spelast i Moskva på onsdag. Kva som skjer med spelarar inn og ut for klubben, er ikkje så viktig før etter kampen mot Chelsea.

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Liker Messi sin stil. Overlegen på banen uten å snakke for mye.

 

Andrei Arshavin er forresten koblet til United.

Helt enig. Tror nok at Messi har mye selvtillit han også, men han fremstår på en helt annen måte utad enn Ronaldo, som virker dirkete klysete til tider. Jeg driter i om han er verdens beste, hans oppførsel på og utenfor banen appelerer ikke til meg.

 

Ønsker meg Agüero til sommer'n jeg :)

1: messi siteres ikke i engelske aviser noe særlig, fordi han er argentiner.

2: Norske aviser siterer oftest de engelske.

 

For alt vi vet kan messi uttale seg om ditt og datt/fiktive intervjuer lages annenhver uke i marca osv.

 

Synes det er gøy å se hvor fargede dere er av medias måte å vise fram "sannheten" på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...