tc47 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fordi vi er dumme? +1! neida, vi er ikke dumme, men er bare klar for alt. Han treneren til Portugal vil ha han i spansk fotball visste du at Scolari er ferdig med Portugal etter EM? så det er jo ikke en god langtids grunn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Fordi vi er dumme? Vi kan jo ta noen grunner til at han skal dra. Om vi vinner CL så har han alle medaljene som er verd å ha med oss. Han har rundspilt hele PL Han treneren til Portugal vil ha han i spansk fotball Angående det siste, Scolari forlater jo Portugal etter EM, så han er jo bare å drite i Han har enda ikke tatt klubb VM, pluss at han kan bli den spilleren med mest apps gjennom tidene vis han blir ut karrieren, bare ta igjen Giggs det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 too late Sameboe jeg var først men hva syns folk om det de så av Aaron Ramsey? skulle også spørre om det er helt BEKREFTET at han er utd spiller etter sommeren? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Du kan tilføye at moren vil se ham i favoritt klubben hennes. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 *Rykter om at Aaron Ramsey er på vei til Manchester* Noooooooooo! Gud, vær snill å la Rambo bli i Cardiff, hvor han hører hjemme! I det minste i noen sesonger til. Han er uansett for dårlig for Uniteds førstelag, og for god for reservelaget. Det er vel snakk om en klausul som betyr at han kan være på lån til Cardiff hele neste sesong før han kommer til United, med 7 menn på benken neste sesong betyr det i realiteten at han kan få sjansen å få spilt seg inn i Uniteds førstelag. Hvordan var forresten Ramsey for Cardiff i dag? Har tatt opp kampen så jeg skal få sett den senere, men hvilket minutt kommer han inn i, og hvor bra spilte han? Vi kommer jo alltid til å diskutere om Ronaldo drar eller ikke når han flørter med Real. Helt unødvendig etter min mening, og fullstendig galt å si "Like I said only the future knows" om han spiller i United også neste sesong en uke før CL finalen. Personlig kan aldri Ronaldo få en like stor plass i hjertet mitt når han sier ting som dette som Giggs, Scholes og Neville har. Han blir iallefall ikke en legende hvis han drar nå. Dessuten begynner prisene å gå til hodet på ham, men for all del jeg elsker hvordan han spiller, og han som spiller, men når du flørter med Real som det så er jeg ikke så interessert. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ramsey kom inn etter cirka 1 times tid. Syntes han hadde litt tendenser til å komme seg på kanten, og han fikk en del gode sjanser ved sluttminuttene, uten å putte. Over gjennomsnittet for å si det sånn, ikke kanon god kamp fra ham egentlig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bra han treneren gir seg. Liker ikke at han driver å setter ideer i hodet på han Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Ramsey er jo tross alt bare 17, og prestasjonene hans varierer. Det er vel umulig å forlange av ham at han skal spille slik han gjorde mot Middlesbrough i hver kamp. Men han har vel gjort sine beste kamper sentralt på midten (her kommer han inn på høyrekanten som erstatter for Peter Whittingham) EDIT: Merk at på slutten ble han skjøvet innover mot midten da høyreback McNaughton fikk krampe og stort sett måtte bli igjen på Portsmouths halvdel... Endret 17. mai 2008 av vegardj Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 men hva syns folk om det de så av Aaron Ramsey? skulle også spørre om det er helt BEKREFTET at han er utd spiller etter sommeren? Det er ikke bekreftet, nei. United er vel favoritten til å signere han, men det er ikke bekreftet. Arsenal var først ikke villig til å gi like mye penger som United (trolig £5 mill), men nå i dag kom det et nytt rykte om at Arsenal er villige til å bruke £5 mill. Så vi får se hva som skjer. Fremtiden til Ramsey blir nok avgjort snart. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Samtidig svirrer det jo også rykter om at United doblet budet sitt til £10mill. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 selv om jeg er veldi sent ute... snadder at Carrick skrev under oxo Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 NOTW: kaster seg også over Ronaldo og sier han vil bli. veldig vagt intervju i en av de mest useriøse aviser. united.no Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Lahm skriver under ny kontrakt Så da er det bare å glemme han. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 faen! Jeg hadde virkelig stor tro på at han kunne gjort mye bra i United Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bosingwa ute, også Lahm. Hvem blir neste sideback? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bosingwa ute, også Lahm. Hvem blir neste sideback? Det er jo rykter om Dani Alves også da 20 mill £ for han var det vel Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vi trenger jo ikke back så det går jo bra Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Haha... Det gleder meg stort at alle backene forsvinner for oss. Vi har nok av folk som kan fylle plassen på høyrebacken veldig godt, og hvis Simpson skal få sjansen kan vi ikke signere enda en spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vil helst at laget blir slik neste sesong jeg: -----------------------VDS----------------- Dani A--R.Ferdinand----N.Vidic---P.Evra C.Ronaldo--M.Carrick--Anderson---Nani -------------Rooney------C.Tevez/?------- Det hadde vært en drit bra stamme på laget vårt neste sesong, også kjører laget Ferdinand som kaptein Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Samboe, det høres og ser ut som en knakende bra plan Bare Nani blir mer stabil i sine prestasjoner. På midten er det såklart rom for forandringer fra kamp til kamp med tanke på hvilken stall vi har. Owen og Scholes kommer nok til å spille en del også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå