larsevenes Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Spilles nok på Old Trafford etter det jeg har fått med meg. Fra Sky sports:Sat, 27th H (Home) Portsmouth (F.A.) 15:00 Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Så ikke kampen, men registrerer at Chelsea spilte uavgjort i dag. Ganske artig, selv om de sikkert spilte men noe redusert mannskap. Legger ved to linker til en sang som har runget over Old Trafford i julen: http://www.youtube.com/watch?v=uv3kCrIgToc Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor er de siste oppdateringene om evt. overgangsrykter? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Hvor er de siste oppdateringene om evt. overgangsrykter? 7699325[/snapback] Alt du trenger av nyheter osv ang. United : NewsNow: Manchester United Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 United holder styr på ryktene selv også Overgangsrykter... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Ronaldo har vunnet prisen for månedens beste spiller igjen. Han er bare den tredje personen til å vinne to sammenhengende priser. Gratulerer så mykje! Kilde: Sky Sports Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Ronaldo har vunnet prisen for månedens beste spiller igjen. Han er bare den tredje personen til å vinne to sammenhengende priser. Gratulerer så mykje! Kilde: Sky Sports 7700464[/snapback] Den fikk han 1 jan da, han fortjente den prisen. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Forundrer meg ikke om Ronaldo vinner diverse priser for året beste ungespiller (under 23). Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Tipper årets unge spiller i verden hvis Man Utd f eks kommer til semifinale i CL og vinner PL... Hvis Man Utd faktisk skulle vinne CL og han spiller bra i de aller viktigste kampene kan årets spiller i verden fort havne der. Tipper på årets spiller i England og årets unge spiller i verden. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178183 Tror dere de slipper han? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178183 Tror dere de slipper han? 7702123[/snapback] Haha, United slepper han aldri! Mark my words! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178183 Tror dere de slipper han? 7702123[/snapback] Håper jeg for guds skyld ikke. Kommer til å bli landesorg hvis han drar. Men som Ed Hunter sier. United kommer aldri til å slippe Ronaldo. Alt for verdiful... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178183 Tror dere de slipper han? 7702123[/snapback] Håper jeg for guds skyld ikke. Kommer til å bli landesorg hvis han drar. Men som Ed Hunter sier. United kommer aldri til å slippe Ronaldo. Alt for verdiful... 7702371[/snapback] ca 420 millioner + Xavi (en av verdens beste sentrale midtbanespillere), må da være kødd? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 TENK det presset Xavi hadde fått hvis han kom motsatt vei i en byttehandel. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 + at vi vet aldri om Xavi greier å tilpasse seg engelsk spillestil. Håper ikke Man Utd gjør dette, Ronaldo er vårt talent. Og jeg håper Ronaldo blir i Man Utd i hvertfall 5 år til. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Rett og slett tullprat! United slipper ikke Ronaldo nå, det er helt sikkert! Fullt fortjent at Ronaldo fikk prisen for andre måned på rad! Han ligger meget godt an til å stikke av med Årets Unge Spiller og/eller Årets Spiller! Måten han har herjet i Premier League denne sesongen tror jeg de ferreste hadde kunnet tenke seg, spesielt etter sommerens VM! What a player! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 He plays on the left, He plays on the right, That boy Ronaldo made England look shite! Satser på grei seier mot skadeskutte Villa på lørdag. 3-0 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Har sagt det før, og sier det gjerne igjen: Ronaldo kommer til å forlate klubben, jeg spår til sommeren. Får håpe jeg tar feil da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 Har sagt det før, og sier det gjerne igjen: Ronaldo kommer til å forlate klubben, jeg spår til sommeren. Får håpe jeg tar feil da. 7704962[/snapback] Han har jo nettopp signert ny kontrakt med United og trives i klubben, hvorfor skulle han forlate oss? Ang Xavi, bare bullshit. Ingen av klubbene tjener på dealen. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 kanskje feil å ta opp dette i United tråd, men leste på tv2 tekst-tv at Mourinho har planer å slutte etter sesongen(?) hehe... selvsagt skal jeg ikke tro på alt som står, men en liten del av meg mener, det hadde vært knall ass. sorry chel-fans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå