Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ikke tro på alt du leser nå. Og det har vel aldri vert en dyrere spiller

Zidane var vel dyrare om ikkje eg huskar feil. 46 mill pund faktisk. Og når Real er så oppsatt på å få han, så ser eg ingen grunn til å få han for mindre enn dei er maksimalt villige til å gi for han.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjør meg ingenting om Ronaldo forsvinner hvis han fortsetter å flørte med Real Madrid. Mulig det bare er meg, men så glad er jeg ikke i fyren. Har aldri vært en fan og kommer aldri til å bli en. Verdens beste fotball spiller det er han, men fotballhjertet mitt vinner han aldri.

Win-win situasjon uansett.

Lenke til kommentar
Hør på faren din :)

Så nå kan vi drite i diskusjonen ang Ronaldo? Vi har jo pleid å ha noen siders diskusjon når det har kommet opp sånne rykter :)

Agreed, jeg holdt bare på å miste munn å mæle på jobb igår når han ringte meg å fortalte om ryktene, men ja jeg skal høre på deg å min far :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjør meg ingenting om Ronaldo forsvinner hvis han fortsetter å flørte med Real Madrid. Mulig det bare er meg, men så glad er jeg ikke i fyren. Har aldri vært en fan og kommer aldri til å bli en. Verdens beste fotball spiller det er han, men fotballhjertet mitt vinner han aldri.

Enig, han er ikke den type fotballspiller som Ole Gunnar, Vidic eller Keane som gir alt og ikke sutrer. Slike spillere som er fantastiske, ikke blærete spanjoler elle italienere, minner meg om bærumsgutter hele gjengen...

Lenke til kommentar
*Rykter om at Aaron Ramsey er på vei til Manchester*

Noooooooooo! Gud, vær snill å la Rambo bli i Cardiff, hvor han hører hjemme! I det minste i noen sesonger til. Han er uansett for dårlig for Uniteds førstelag, og for god for reservelaget.

Lenke til kommentar

Enig, han er ikke den type fotballspiller som Ole Gunnar, Vidic eller Keane som gir alt og ikke sutrer. Slike spillere som er fantastiske, ikke blærete spanjoler elle italienere, minner meg om bærumsgutter hele gjengen...

Denne synest jeg er interesang? Hva har dere i mot Ronaldo. Homofob?

Dessuten blir Ronaldo diskutert i hele sommer..... mark my words

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ronaldo selges/forsvinne så kort tid etter at han signerte kontrakt?

Skjønner ikke at dere orker å spekulere i dette her, JA, en gang i fremtiden spiller han i spania, selvfølgelig. Men ikke før en av to skjer:

- Kontrakten hans går ut/holder på å gå ut

- Faller i unåde hos Ferguson.

Lenke til kommentar

Fordi vi er dumme? :)

Vi kan jo ta noen grunner til at han skal dra.

Om vi vinner CL så har han alle medaljene som er verd å ha med oss.

Han har rundspilt hele PL

Han treneren til Portugal vil ha han i spansk fotball

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...