archanios Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ikke tro på alt du leser nå. Og det har vel aldri vert en dyrere spiller Zidane var vel dyrare om ikkje eg huskar feil. 46 mill pund faktisk. Og når Real er så oppsatt på å få han, så ser eg ingen grunn til å få han for mindre enn dei er maksimalt villige til å gi for han. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Klimaet har nok mye å si for trivsel. Jeg føler selv at jeg aldri hadde kunnet trives like godt i f.eks Bergen som har altfor mange regnværsdager. Manchester har dessverre et trist klima, og Ronaldo har vokst opp med nydelig sol. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Som sagt. Jeg setter ei kasse øl på at Ronaldo går for maks 40 mill pund. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/un..._karrieren_over Flott at han sier at han elsker klubben, men jeg tror nok hans karriere er over i United. Haha, så evig bra å komme med den midt i Ronaldo-diskusjonen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gjør meg ingenting om Ronaldo forsvinner hvis han fortsetter å flørte med Real Madrid. Mulig det bare er meg, men så glad er jeg ikke i fyren. Har aldri vært en fan og kommer aldri til å bli en. Verdens beste fotball spiller det er han, men fotballhjertet mitt vinner han aldri. Win-win situasjon uansett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ronaldo forsvinner ikke før om noen år evt. Han blir i allefall ikke solgt i sommer, det er jeg 110% sikker på. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ronaldo forsvinner ikke før om noen år evt. Han blir i allefall ikke solgt i sommer, det er jeg 110% sikker på. Jeg har hatt en laaaang diskusjon med min kjære far, å han sier akkurat det samme som deg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hør på faren din Så nå kan vi drite i diskusjonen ang Ronaldo? Vi har jo pleid å ha noen siders diskusjon når det har kommet opp sånne rykter Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hør på faren din Så nå kan vi drite i diskusjonen ang Ronaldo? Vi har jo pleid å ha noen siders diskusjon når det har kommet opp sånne rykter Agreed, jeg holdt bare på å miste munn å mæle på jobb igår når han ringte meg å fortalte om ryktene, men ja jeg skal høre på deg å min far Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gjør meg ingenting om Ronaldo forsvinner hvis han fortsetter å flørte med Real Madrid. Mulig det bare er meg, men så glad er jeg ikke i fyren. Har aldri vært en fan og kommer aldri til å bli en. Verdens beste fotball spiller det er han, men fotballhjertet mitt vinner han aldri. Win-win situasjon uansett. Enig, han er ikke den type fotballspiller som Ole Gunnar, Vidic eller Keane som gir alt og ikke sutrer. Slike spillere som er fantastiske, ikke blærete spanjoler elle italienere, minner meg om bærumsgutter hele gjengen... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ramsey innpå for Cardiff nå! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ramsey hadde god kontroll. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Carrick med ny kontrakt også http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3576411,00.html Klassespiller, intet mindre. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Deilig, flott at han har skrevet ny kontrakt :=) Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 *Rykter om at Aaron Ramsey er på vei til Manchester* Noooooooooo! Gud, vær snill å la Rambo bli i Cardiff, hvor han hører hjemme! I det minste i noen sesonger til. Han er uansett for dårlig for Uniteds førstelag, og for god for reservelaget. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Gjør meg ingenting om Ronaldo forsvinner hvis han fortsetter å flørte med Real Madrid. Mulig det bare er meg, men så glad er jeg ikke i fyren. Har aldri vært en fan og kommer aldri til å bli en. Verdens beste fotball spiller det er han, men fotballhjertet mitt vinner han aldri. Win-win situasjon uansett. Enig, han er ikke den type fotballspiller som Ole Gunnar, Vidic eller Keane som gir alt og ikke sutrer. Slike spillere som er fantastiske, ikke blærete spanjoler elle italienere, minner meg om bærumsgutter hele gjengen... Denne synest jeg er interesang? Hva har dere i mot Ronaldo. Homofob? Dessuten blir Ronaldo diskutert i hele sommer..... mark my words Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Nei, knallhard innsats, knallharde taklinger, knall tøffemenn er det som virkelig gjør fotballen god å se på. NOT! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hvorfor skal ronaldo selges/forsvinne så kort tid etter at han signerte kontrakt? Skjønner ikke at dere orker å spekulere i dette her, JA, en gang i fremtiden spiller han i spania, selvfølgelig. Men ikke før en av to skjer: - Kontrakten hans går ut/holder på å gå ut - Faller i unåde hos Ferguson. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Fordi vi er dumme? Vi kan jo ta noen grunner til at han skal dra. Om vi vinner CL så har han alle medaljene som er verd å ha med oss. Han har rundspilt hele PL Han treneren til Portugal vil ha han i spansk fotball Endret 17. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå