larsevenes Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Håper ikke det stemmer. Hadde vært greit å ha en så ung og dyktig stopper i stallen. Likevel skjønner jeg at han er interessert i å få mer spilletid, men kommer han til å få det? Synes prisen er altfor lav i hvert fall! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ingen som vet noe om noen som selger slike flagg? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Enig i det med prisen, men håper han blir. Har ikke noe imot litt rotasjon i midtforsvaret neste år, selv om Vidic og Rio er en fantastisk duo. Pique er så god og har så mye talent at han fortjener å få prøve seg en god del, og dette skaper jo litt konkurranse om plassene. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Håper absolutt Pique blir. Ferguson skal ha lovet ham mer spilletid, og håper han holder det. Han skal ha sagt at Pique vil få spille to-sifferet kamper eller'no. Et kjempetalent og prisen blir for billig. zaltmann: Tenker du på dette? http://united.no/united/webshop/skjerf_fla...eatre_of_dreams http://united.no/united/webshop/skjerf_fla...er/flagg_emblem Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 ja, noe sånt..men skulle helst vert med en stang Lenke til kommentar
Raste Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fitte. http://united.no/united/nyheter/nyheter/pique_forsvinner 4£M er for lite spør du meg, Ramsey kostet vel 5£M? Håper absolutt ikke det der skjer, Pique er en jeg har likt og har hatt tro på, så jeg vil bli trist om han blir solgt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Enig. Har vært drit god de gangene han har fått sjansen. Flausen mot Coventry var han den eneste unge som hadde god spillerforståelse og var kanskje United beste. (tross hele laget var dårlig) 4-0 mot Wigan var både han og Simpson god, scorte mål i CL mot et lag jeg ikke husker, kjempe god på hodet osv. Har troen på ham, slik som Ferguson. zaltmann: Da har jeg 0 peiling. Endret 15. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Fitte. http://united.no/united/nyheter/nyheter/pique_forsvinner 4£M er for lite spør du meg, Ramsey kostet vel 5£M? Den dagen en eneste spansk avis er troverdig kan du ringe meg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=532857 Smålig av Grant? Serien er oppe og avgjort. Selv Josè og Wenger har mer ære enn dette. Prøver å sverte en flott prestasjon av United, å fellingen av Rooney ikke straffe? Mannen spiser fleinsopp. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Synes heller Chelseas uavgjortresultat hjalp mer enn en tvilsom dommer. Fellingen av Rooney var klar straffe. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Nah, fellingen av Rooney var vel egentlig noe vi var heldig med. Det er slike taklinger f.eks Anderson gjør stadig vekk på midtbanen og de blir ikke slått ned på. Vi var heldige som slo Wigan. Selv om vi kan si med hensyn til straffe at vi fikk igjen for den tvilsomme staffen vi fikk tildelt når Scholes ble felt, så skulle vedkommende vært utvist i første omgang. Og med 10man ville nok resultatet stått seg annerledes. Dessuten så er ikke dette noe å klage på, da Chelsea ikke engang hadde fått direkte Champions League-plass neste år om alle skulle vært gjort riktig. Tipper heller dette er ett utspill fra Grant mtp. finalen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) scorte mål i CL mot et lag jeg ikke husker, Roma tror jeg. Endret 15. mai 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Selv om vi kan si med hensyn til straffe at vi fikk igjen for den tvilsomme staffen vi fikk tildelt når Scholes ble felt, så skulle vedkommende vært utvist i første omgang. Og med 10man ville nok resultatet stått seg annerledes. Straffe når Scholes ble felt? Det var vel akkurat det vi ikke fikk men skulle ha fått ... Mulig jeg misforstår deg her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 scorte mål i CL mot et lag jeg ikke husker, Roma tror jeg. Ja. Først Dynamo Kiev på OT + bortekampen i Roma når vi spilte med "B-laget" Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Selv om vi kan si med hensyn til straffe at vi fikk igjen for den tvilsomme staffen vi fikk tildelt når Scholes ble felt, så skulle vedkommende vært utvist i første omgang. Og med 10man ville nok resultatet stått seg annerledes. Straffe når Scholes ble felt? Det var vel akkurat det vi ikke fikk men skulle ha fått ... Mulig jeg misforstår deg her. Selv om jeg suger til å formulere og å ordlegge meg, så var det akkurat det jeg prøvde å si. Mitt poeng var altså at jeg syns det gikk opp-i-opp med tanke på straffe når man tenker over situasjonen vi fikk straffe kontra den vi ikke fikk straffe. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Begge straffesituasjonene var klare imo. Rooney blir jo klart felt og du ser jo at spilleren ikke går etter ball what so ever, klart straffe. Scholes sin var like klar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva med Eto'o da? Hvorfor er vi ikke keen på han egentlig? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Ehhm, prislappen er på rundt 300M og han har vært elendig i år? EDIT: Dere har rett, tc47 og Wizdom_Jay. Endret 15. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Eto´o og Ronaldinhos tid er over, det er ikke verdt å satse på dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå