Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig. Har vært drit god de gangene han har fått sjansen. Flausen mot Coventry var han den eneste unge som hadde god spillerforståelse og var kanskje United beste.

(tross hele laget var dårlig) 4-0 mot Wigan var både han og Simpson god, scorte mål i CL mot et lag jeg ikke husker, kjempe god på hodet osv. Har troen på ham, slik som Ferguson.

zaltmann: Da har jeg 0 peiling.

Endret av Rexacurz
Lenke til kommentar

Nah, fellingen av Rooney var vel egentlig noe vi var heldig med. Det er slike taklinger f.eks Anderson gjør stadig vekk på midtbanen og de blir ikke slått ned på. Vi var heldige som slo Wigan.

Selv om vi kan si med hensyn til straffe at vi fikk igjen for den tvilsomme staffen vi fikk tildelt når Scholes ble felt, så skulle vedkommende vært utvist i første omgang. Og med 10man ville nok resultatet stått seg annerledes.

Dessuten så er ikke dette noe å klage på, da Chelsea ikke engang hadde fått direkte Champions League-plass neste år om alle skulle vært gjort riktig. Tipper heller dette er ett utspill fra Grant mtp. finalen.

Lenke til kommentar
Selv om vi kan si med hensyn til straffe at vi fikk igjen for den tvilsomme staffen vi fikk tildelt når Scholes ble felt, så skulle vedkommende vært utvist i første omgang. Og med 10man ville nok resultatet stått seg annerledes.

Straffe når Scholes ble felt? Det var vel akkurat det vi ikke fikk men skulle ha fått ... Mulig jeg misforstår deg her.

Lenke til kommentar

Straffe når Scholes ble felt? Det var vel akkurat det vi ikke fikk men skulle ha fått ... Mulig jeg misforstår deg her.

Selv om jeg suger til å formulere og å ordlegge meg, så var det akkurat det jeg prøvde å si. Mitt poeng var altså at jeg syns det gikk opp-i-opp med tanke på straffe når man tenker over situasjonen vi fikk straffe kontra den vi ikke fikk straffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...