Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fabiano, Villa, Huntelaar eller Agbonlahor bare gi meg en av de!

Ramsey går visstnok under kallenavnet Rambo i Cardiff og ble vel linket til oss for et par måneder siden. Tror dette overgangsvinduet kan bli fint :).

EDIT: Endret til Ramsey...aner ikke hvorfor jeg skrev dempsey

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar
Fabiano, Villa, Huntelaar eller Agbonlahor bare gi meg en av de!

Dempsey går visstnok under kallenavnet Rambo i Cardiff og ble vel linket til oss for et par måneder siden. Tror dette overgangsvinduet kan bli fint :).

Han heter Ramsey, Dempsey er Fulham spiller han xD

Lenke til kommentar

Det skal ikkje lang tid på Newsnow til for å finne en heil drøss med forskjellige spelarar som blir linka til United. At kildene varierer noko voldsomt er jo heilt naturlig, og det er fortsatt veldig lenge til transfervinduet opnar, så mykje kan skje. Det blir veldig spennande framover. Egentlig vil ikkje eg tenke så mykje på nye spelarar før etter Cl-finala og trur neppe at SAF brukar så mykje energi på det før etter den kampen er spelt.

Lenke til kommentar
Ramsey ble jo sikra rett etter PL-triumfen, håper SAF gjør det samme etter CL-finalen. (triumfen)

Har du ei bra kilde på at den faktisk er i boks? Lest mykje rart på nettet, mest fra Daily Mail og sånn, men har vel ikkje sett anna enn at han mest sannsynlig er klar og trulig vil bli presentert som United-spelar når Cardiff er ferdige med FA-cupen.

Også lest ganske mange kommentarar frå Cardiff-supporterar som er forbanna over at United "plagar" en av spelarane og forstyrrar laget før FA-cupfinala... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...