AnewZ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er også interissert i å få den sangen der! Så om noen har den på dataen så tar jeg glatt imot Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Den sangen er konge, er must å ha på pcen eller mp3en Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ohh...eg også ..eg også...!! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Manchester United Vs Frankee F.U.R.B (Hillarious remix) Skit Chelsea - Liverpool - Arsenal Tror den heter noe ala dette. Takk til Sameboe! Er sikkert bare å laste ned fra en eller annen side. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ønsket sang kan lastes ned her Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Fabiano, Villa, Huntelaar eller Agbonlahor bare gi meg en av de! Ramsey går visstnok under kallenavnet Rambo i Cardiff og ble vel linket til oss for et par måneder siden. Tror dette overgangsvinduet kan bli fint . EDIT: Endret til Ramsey...aner ikke hvorfor jeg skrev dempsey Endret 14. mai 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Fabiano, Villa, Huntelaar eller Agbonlahor bare gi meg en av de! Dempsey går visstnok under kallenavnet Rambo i Cardiff og ble vel linket til oss for et par måneder siden. Tror dette overgangsvinduet kan bli fint . Han heter Ramsey, Dempsey er Fulham spiller han xD Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hehe, skikkelig surt for Arsene Wenger og Arsenal ettersom de skal ha scoutet på ham, lenge! . Dempsey er en amerikaner og en Fulham spiller som Sameboe sier. Og Agbonlahor har aldri blitt koblet til United... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det skal ikkje lang tid på Newsnow til for å finne en heil drøss med forskjellige spelarar som blir linka til United. At kildene varierer noko voldsomt er jo heilt naturlig, og det er fortsatt veldig lenge til transfervinduet opnar, så mykje kan skje. Det blir veldig spennande framover. Egentlig vil ikkje eg tenke så mykje på nye spelarar før etter Cl-finala og trur neppe at SAF brukar så mykje energi på det før etter den kampen er spelt. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ramsey ble jo sikra rett etter PL-triumfen, håper SAF gjør det samme etter CL-finalen. (triumfen) Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hehe, skikkelig surt for Arsene Wenger og Arsenal ettersom de skal ha scoutet på ham, lenge! . Dempsey er en amerikaner og en Fulham spiller som Sameboe sier. Og Agbonlahor har aldri blitt koblet til United... Prøv å google "Agbonlahor United". Da får du sikkert opp flere enn bare et rykte. http://www.premiershiplatest.com/news/man-...a-s-556528.html Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ramsey ble jo sikra rett etter PL-triumfen, håper SAF gjør det samme etter CL-finalen. (triumfen) Har du ei bra kilde på at den faktisk er i boks? Lest mykje rart på nettet, mest fra Daily Mail og sånn, men har vel ikkje sett anna enn at han mest sannsynlig er klar og trulig vil bli presentert som United-spelar når Cardiff er ferdige med FA-cupen. Også lest ganske mange kommentarar frå Cardiff-supporterar som er forbanna over at United "plagar" en av spelarane og forstyrrar laget før FA-cupfinala... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Skal man diskutere hvert eneste rykte blir dette en lang sommer. Endret 13. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ønsket sang kan lastes ned her Den der er enestående. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Og jeg elsker denne videoen http://youtube.com/watch?v=YW7ApoHVy4Q Ruud får sin hevn etter Arsenal episoden Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Trippel post, hva er vitsen med det da du bare kan redigere på den første -.-'' Men fin video Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg vet. Egetlig skal forumet automatisk adde nye inlegg i samme post om ingen har skrevet i mellomtiden. Vet ikke hvorfor det ikke skjedde nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå