Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde nok gjort det samme i norske aviser om situasjonen var omvendt, da. Men svenskene er kanskje litt selvopptatte også, så blant annet den artikkelen i Dagbladet hvor de nærmest hyllet Henke som tidenes fotballspiller ...

I Norge er det også veeeeldig mye fokusering på egne spillere. Plutselig en dag kan man finne på VG Nett noe á la:

"SOLSKJÆR OG GAMST SCORET

... men Blackburn og Man Utd tapte."

Lenke til kommentar

Sa det til gamlingen når vi så kampen i dag også. Har nok ligget i kortene en stund at hvis Henke slår til, kan det fort hende at han går til United og ender karrieren der. Vil ikke være en veldig stor bombe...

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Han er allerede solgt til United, fordi noen regler om lån gjør at han ikke kan skifte klubb på den måten. Dermed har United en avtale med Helsingborg, som gjør at de først kjøper ham, og så selger ham tilbake igjen. Det er i hvertfall det jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Det hadde nok gjort det samme i norske aviser om situasjonen var omvendt, da. Men svenskene er kanskje litt selvopptatte også, så blant annet den artikkelen i Dagbladet hvor de nærmest hyllet Henke som tidenes fotballspiller ...

I Norge er det også veeeeldig mye fokusering på egne spillere. Plutselig en dag kan man finne på VG Nett noe á la:

"SOLSKJÆR OG GAMST SCORET

... men Blackburn og Man Utd tapte."

Inntrykket jeg har fått i media i det siste er at svenskene har klart det helt utrolige: være enda mer selvopptatte enn nordmennene!

Jeg har irritert meg grønn og blå over hvor utrolig flaut det er å lese aviser når det er viktigere at en halvkjent b-kjendis fra Hollywood svarer at Norge er et fint land (noe som de forøvrig gjør for å være høflige, de vet ikke hvor Norge ligger engang) enn at noen hundre mennesker døde i en ulykke ca 10 ganger så nærme oss som Hollywood ligger. Det er helt utrolig. Men etter diverse Henke-artikler jeg har lest på svenske nettaviser har jeg oppfattet de som det mest selvopptatte wannabene ever. Rett og slett flaut på våre naboers vegne, det er vel like før de setter Henke opp mot Maradona og Pele.

Edit: Aftonbladet

Klarer ikke å finne Manchester Uniteds seier nevnt en eneste gang på forsida. Ser ikke navnet til klubben, til Solskjær eller noen andre fra kampen. Det er rett og slett kvalmt.

Endret av @daniel89j
Lenke til kommentar
Det er selvfølgelig ikke snakk om enorme summer i denne eventuelle forlengede overgangen, naturlig nok. Dersom han beviser at han er god nok, ser jeg ingen grunn til å ikke forlenge avtalen! Tror han fort kan komme til å bli en aldri så liten joker ;)

7672875[/snapback]

Her er eg enig.

Endret av Plantronic
Lenke til kommentar

Ingen som har nevnt at United møter Pompey i FA-cupens 4.runde? Har sovet hele dagen så fikk det ikke med meg før nå. Jeg er godt fornøyd med trekningen. Men nå får vi jo garantert bortekamp i kvarten hvis vi er videre.

Chelsea trekker et non PL-lag for andre gang på rad, og jeg som trodde vi var heldige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...