Ksungam Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Flere som har lagt merke til at her i de norske avisene står de om "Henke og Solskjær", mens i de svenske (aftonbladet) står det om "Henke!", og en liten notis om at Solskjær ble matchvinner... Hmm! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Det hadde nok gjort det samme i norske aviser om situasjonen var omvendt, da. Men svenskene er kanskje litt selvopptatte også, så blant annet den artikkelen i Dagbladet hvor de nærmest hyllet Henke som tidenes fotballspiller ... I Norge er det også veeeeldig mye fokusering på egne spillere. Plutselig en dag kan man finne på VG Nett noe á la: "SOLSKJÆR OG GAMST SCORET ... men Blackburn og Man Utd tapte." Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 "Helsingborg åpner for «Henke»-salg" Hva sier dere? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 "Helsingborg åpner for «Henke»-salg" Hva sier dere? 7667814[/snapback] hvor står det hen? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Sa det til gamlingen når vi så kampen i dag også. Har nok ligget i kortene en stund at hvis Henke slår til, kan det fort hende at han går til United og ender karrieren der. Vil ikke være en veldig stor bombe... Endret 7. januar 2007 av GBD Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=151840 Tror nok dette er bare no fikkfakkserier. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Åpner for salg? Henke er jo solgt allerede han.. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Åpner for salg? Henke er jo solgt allerede han.. 7670256[/snapback] Jaha? Til hvor da? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Han er allerede solgt til United, fordi noen regler om lån gjør at han ikke kan skifte klubb på den måten. Dermed har United en avtale med Helsingborg, som gjør at de først kjøper ham, og så selger ham tilbake igjen. Det er i hvertfall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Åpner for salg? Henke er jo solgt allerede han.. 7670256[/snapback] Jaha? Til hvor da? 7670372[/snapback] United har allerede kjøpt han Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 "Helsingborg åpner for «Henke»-salg" Hva sier dere? 7667814[/snapback] Det er vel i første omgang snakk om leie han for resten av sesongen, og det synes jeg er en god ide. Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det sies at om han ønsker det, og United ønsker det, så kan det bli mulig for han å vær i United lengre enn til Mars. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Håper Henke blir ut sesongen. Men ikke lenger, vi trenger han nå. Men jeg antar Fergie kjøper en ny toppspiss i sommer, og da er Henke en Solskjær for mye. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Vel vi får håpe at det ikke skjer, han er en god spiss men 35 år er alt for gammelt. Mye bedre å bruke pengene på en spiss som har framtiden foran seg... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Det er selvfølgelig ikke snakk om enorme summer i denne eventuelle forlengede overgangen, naturlig nok. Dersom han beviser at han er god nok, ser jeg ingen grunn til å ikke forlenge avtalen! Tror han fort kan komme til å bli en aldri så liten joker Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det hadde nok gjort det samme i norske aviser om situasjonen var omvendt, da. Men svenskene er kanskje litt selvopptatte også, så blant annet den artikkelen i Dagbladet hvor de nærmest hyllet Henke som tidenes fotballspiller ... I Norge er det også veeeeldig mye fokusering på egne spillere. Plutselig en dag kan man finne på VG Nett noe á la: "SOLSKJÆR OG GAMST SCORET ... men Blackburn og Man Utd tapte." Inntrykket jeg har fått i media i det siste er at svenskene har klart det helt utrolige: være enda mer selvopptatte enn nordmennene! Jeg har irritert meg grønn og blå over hvor utrolig flaut det er å lese aviser når det er viktigere at en halvkjent b-kjendis fra Hollywood svarer at Norge er et fint land (noe som de forøvrig gjør for å være høflige, de vet ikke hvor Norge ligger engang) enn at noen hundre mennesker døde i en ulykke ca 10 ganger så nærme oss som Hollywood ligger. Det er helt utrolig. Men etter diverse Henke-artikler jeg har lest på svenske nettaviser har jeg oppfattet de som det mest selvopptatte wannabene ever. Rett og slett flaut på våre naboers vegne, det er vel like før de setter Henke opp mot Maradona og Pele. Edit: Aftonbladet Klarer ikke å finne Manchester Uniteds seier nevnt en eneste gang på forsida. Ser ikke navnet til klubben, til Solskjær eller noen andre fra kampen. Det er rett og slett kvalmt. Endret 8. januar 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 De har faktisk klart å nevne United og Solskjær inne i artikkelel sammen med at Henke er like god som Rooney og Rondaldo Det litt feil bruk av smiley det der, dette passer vel kanskje bedre: Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Det er selvfølgelig ikke snakk om enorme summer i denne eventuelle forlengede overgangen, naturlig nok. Dersom han beviser at han er god nok, ser jeg ingen grunn til å ikke forlenge avtalen! Tror han fort kan komme til å bli en aldri så liten joker 7672875[/snapback] Her er eg enig. Endret 8. januar 2007 av Plantronic Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Ingen som har nevnt at United møter Pompey i FA-cupens 4.runde? Har sovet hele dagen så fikk det ikke med meg før nå. Jeg er godt fornøyd med trekningen. Men nå får vi jo garantert bortekamp i kvarten hvis vi er videre. Chelsea trekker et non PL-lag for andre gang på rad, og jeg som trodde vi var heldige. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Tror ikke vi skal forvente at Portsmouth blir ren walkover, men på hjemmebane skal det gå bra. Når det gjelder hjemme og bortebane så lurer jeg på om ikke dette også trekkes, eller tar jeg feil her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå