Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Giggs i 18år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk.

Må være noe i den spilleren, Cardiff krever jo £5M for han, Liverpool har alt lagt inn bud på £3M.

Edit: Så linken over akkurat når jeg hadde postet dette, får håpe det er bull. :p

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Scholes i 18 år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk. Blir vell rundt 5£M.

Jeg synes da det du skrev først, en ny Giggs, hørtes riktigere ut hvis det er en kant med rå fart?

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Må være noe med han ja. Håper dette stemmer. Håper også vi sikrer oss en spiss. Hadde vært kult med et back-talent også, men man kan da ikke bli for kravstor heller :p

[edit] Fabiano tror jeg kunne blitt et skikkelig knallkjøp. Synd han blir litt varm i toppen av og til. Men Fergie er flink med slike spillere.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Håper på dette etter nyhetene i dag.

1. Aaron Ramsey

2. Luis Fabiano (siden Berbatov kommer til å koste litt for mye og Huntelaar skal bli pga. trenerne på Ajax osv.)

3. Dani Alves (bare hvis vi skal kjøpe en back)

Er bare nummer 2 vi TRENGER (en spiss) men ellers er de andre to veldig velkommen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...