Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Driter i om vi vinner med Drogba eller Grant mot oss, bare vi vinner Ifølge SSN, skal United ha bydd 10£M for Dean Ashton. Rykter sier også at Bordeux (?) vil by på Silvestre. Endret 13. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ifølge SSN, skal United ha bydd 10£M for Dean Ashton. Rykter sier også at Bordeux (?) vil by på Silvestre. Dean Ashton? For da bare håpe det er bullshit. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Som sagt, har lyst å se Mario Gomez i United trøya, utrolig spennende spiss, som skal vise seg frem i EM om noen uker Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Luis Fabiano high on Manchester United transfer hit-list Ifølge The Times så skal hvis Sir Alex være intressert Fabiano fra Sevilla. Hva tror folk? blir han dyr hvis vi skal skaffe han? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Luis Fabiano high on Manchester United transfer hit-list Ifølge The Times så skal hvis Sir Alex være intressert Fabiano fra Sevilla. Hva tror folk? blir han dyr hvis vi skal skaffe han? Han er akkurat en spiss som vi trenger, rask og målkåt Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Han er akkurat en spiss som vi trenger, rask og målkåt Rooney, for eksempel, er bare kåt. Haheahahaheah. :\ Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 I følge Manchester Evening News så er United på jakt etter nevnte Fabiano og i tillegg Daniel Alves og Aaron Ramsey som spelar på Cardiff. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Scholes i 18 år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk. Blir vell rundt 5£M. Endret 13. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Balløyas største talent klar for United Det er altså Aaron Ramsey det er snakk om, blir visst presentert på Lørdag Endret 13. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Giggs i 18år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk. Må være noe i den spilleren, Cardiff krever jo £5M for han, Liverpool har alt lagt inn bud på £3M. Edit: Så linken over akkurat når jeg hadde postet dette, får håpe det er bull. Endret 13. mai 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 United har bydd 5£M for han sier ryktene. Tror nok han er 100 % United spiller nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Han er ihvertfall jævlig god på FM Endret 13. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Rykter sier også at United vil sikre seg en ny Scholes i 18 år gamle Aaron Ramsey fra Cardiff. Spennende kant med rå fart og teknikk. Blir vell rundt 5£M. Jeg synes da det du skrev først, en ny Giggs, hørtes riktigere ut hvis det er en kant med rå fart? Endret 13. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Stussa litt på den jeg også Noen som har sitt gutten spille? eller hørt mye bra om han? har ikke hørt annet enn navnet på gutten før jeg... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Stussa litt på den jeg også Noen som har sitt gutten spille? eller hørt mye bra om han? har ikke hørt annet enn navnet på gutten før jeg... Aldri sett han spille nei, men du har jo mulighet på Lørdag i FA cup finalen Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Må være noe med han ja. Håper dette stemmer. Håper også vi sikrer oss en spiss. Hadde vært kult med et back-talent også, men man kan da ikke bli for kravstor heller [edit] Fabiano tror jeg kunne blitt et skikkelig knallkjøp. Synd han blir litt varm i toppen av og til. Men Fergie er flink med slike spillere. Endret 13. mai 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ramsey blir vanvittig god, dette var dagens gladnyhet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Håper på dette etter nyhetene i dag. 1. Aaron Ramsey 2. Luis Fabiano (siden Berbatov kommer til å koste litt for mye og Huntelaar skal bli pga. trenerne på Ajax osv.) 3. Dani Alves (bare hvis vi skal kjøpe en back) Er bare nummer 2 vi TRENGER (en spiss) men ellers er de andre to veldig velkommen Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 det vi trenger mest er selvsagt en Forsvarsspiller, om det blir en Høyreback eller Midstopper (hvis vi ikke satser litt mer på Pique). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå