Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hvorfor mener folk vi absolutt trenger en ny høyreback? Spissplassen er vel den den eneste United trenger å forsterke til neste sesong.

takk! :new_woot:

Helt enig. Selv med Manucho så har vi bare tre spisser. En skikkelig boksspiller hadde styrket laget tror jeg. Vi har mange alternativer i forsvarsrekka. Hargreaves og OShea er gode høyreog venstre backer. Silvestre har vert bra etter comebacket og Gary ønsker sikkert å være førstevalg, og vi har tre gode keepere

Midtbanen er ypperlig. Park og Nani vil ha plassen til Giggs som ikke kommer til å gi seg enda.

Greg Halford er engelsk ja. Går litt rundt for meg enda etter dagen i går. Man får bakrus etter sånne dager

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med Terry ble vel meldt om under Chelsea kampen. Det med Drogba viste jeg ikke.

Terry fikk vel skulderen ute av ledd. Ingenting er brukket. Men saken er vel at om ikke skaden heles skikkelig går skulderen lett ut av ledd igjen. Mye kommer vel an på hvor mye Chelsea gambler. Man er vel stort sett spilleklar 10 dager etter, men det er å gamble.

Kleberson var ute i en måned når han fikk skulderen ut av ledd, men så er Fergie veldig nøye med å lege skader også.

Lenke til kommentar

Jeg så kampen hos en kamerat. Vi var fem gutter (han inkludert) pluss folka hans. Han switcha regelmessig for å se hvordan Chelsea klarte seg, og vi fikk se replayen der Terry blir skad.

Det er skikkelig lavmål å glede seg når et annet menneske skader seg, selv om det er en av de viktigste spillerne på laget du skal spille mot i CL-finalen, og alle (bortsett fra han her) sier "oi, au, ouch" eller lignende. Før han utbryter med skikkelig glad stemme. "Det så virkelig vondt ut" og gliser.

Jeg håper ikke at Terry får varige men av dette (det er vel heller usannsynelig). Men han trenge ikke å rekke finalen for min skyld.

Lenke til kommentar

Som en supporter vil jeg gjerne at Terry ikke spiller, å jeg blir jo mer eller mindre glad når jeg hører han er ute. Men er ikke dermed sagt at jeg håper på at en person skader seg. Heller det at jeg håper United får en fordel, selv om det i dette tilfellet innebærer en skade.

Lenke til kommentar

Et pluss for oss om Drogba ikke rekker kampen, selv om man ikke skal unne noen å være skadet. Men Chelsea har jo en rekke med andre spisser også, selv om Drogba er den beste.

Hvilket lag håper dere vi stiller med i finalen? Det blir vel 4-5-1/4-3-3 :ermm:

Og hvilken spiss tror dere kommer? :)

Lenke til kommentar

Et ukjent talent som fortrinnsvis kan spille både som høyre og venstreback hadde vært noe. Det + en skikkelig goalgetter-type som kan utfylle Tevez/Rooney ville gjort meg meget fornøyd. The Hunter hadde vært noe, selv om det ser litt mørkere ut nå med de nye trenerne i Ajax. David Villa ville vært enda bedre, men så var det prisen da.

Lenke til kommentar
Ser ut som om Drogba og Terry rekker Finalen.

"Didier Drogba says he and Chelsea team-mate John Terry will be fit for the Champions League final against Manchester United in Moscow. "

Kilde

greit for meg. bra å vinne mot hele laget, for da slipper vi å høre supportere av andre klubber si "jaja, dere slo dem men de hadde jo ikke de beste to spillerne deres". hvis vi skal slå de, så må vi slå de "the hard way"

Lenke til kommentar
Ser ut som om Drogba og Terry rekker Finalen.

"Didier Drogba says he and Chelsea team-mate John Terry will be fit for the Champions League final against Manchester United in Moscow. "

Kilde

greit for meg. bra å vinne mot hele laget, for da slipper vi å høre supportere av andre klubber si "jaja, dere slo dem men de hadde jo ikke de beste to spillerne deres". hvis vi skal slå de, så må vi slå de "the hard way"

Samma faen, bare vi vinner. Har ingen tro på at vi skal slå et toppet Chelsea-lag, noe historien har vist tidligere. Stamford Bridge i år, FA-cupfinalen ifjor, de har så utrolig bra tak på oss. Flere skader hadde ikke gjort noe, står tross alt om vårt tredje CL-gull her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...