skaalen. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ble skikkelig keen på å få meg en ny drakt nå , kan noen anbefale et sted å kjøpe? Tok enn titt på united.no, men så ut som de var utsolgt for bortedrakten... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ikke vits å kjøpe bortedrakta, kommer ny neste sesong. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) ahh, men den er jo sååå kul . Når er det de nye draktene annonsert da? Endret 11. mai 2008 av bavac Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Ronaldo med årets mål. Frisparket mot Pompey Og det er vel umulig å unngå at han ble årets spiller. (av fansen) Og han er spillerenes favouritt også Endret 11. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe så den utdelingen på viasat 2... så ut som ronaldo var litt shaky når han fikk den tredje prisen av SAF hehe... han fortjente absolutt de prisene... han har vært fremragende denne sesongen (selv om den ikke er helt ferdig enda). Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan laste ned high-res wallpapers? 1680*1050 minst. Endret 11. mai 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe så den utdelingen på viasat 2... så ut som ronaldo var litt shaky når han fikk den tredje prisen av SAF hehe... han fortjente absolutt de prisene... han har vært fremragende denne sesongen (selv om den ikke er helt ferdig enda). Jeg synest han sog sliten ut jeg. Serlig på slutten. Han gikk vel tom for ting å si. Og rart er det vel ikke. Vert en lang dag tenker jeg. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hehe så den utdelingen på viasat 2... så ut som ronaldo var litt shaky når han fikk den tredje prisen av SAF hehe... han fortjente absolutt de prisene... han har vært fremragende denne sesongen (selv om den ikke er helt ferdig enda). Noen som har link til begivenheten? Altså film klipp.. Gjerne OK oppløsning Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lang dag for meg også. Har kokt i hodet på meg i hele dag. God natt. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Wigan - United Mål: 0 - 1 Ronaldo 0 - 2 RYAN GIGGS Presentation, Celebrations and SAF Interview: http://rapidshare.com/files/114189376/Pres...F_Interview.avi Credit: soccerpulse, cappers. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Sleep tight! Vært en fantastisk dag! Må si meg enig meg Ferguson om at hvis laget tar hjem CL-trofeet også, så er dette et av de beste, om ikke det beste laget Ferguson har bygget opp i sin regjeringstid. CHAMPIONS :) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Gutter! har ikke hatt mulighet å skrive her før nå, var ute og så kampen også rett på fest å feire. fy faen jeg klarer nesten ikke å skrive dette her nå, er så utrolig glad i dag. er mest glad at vi klarer å vinne ligaen selvom vi har fått så JÆVLIGE dommerfeil mot oss i det siste og jeg vet at vi har kanskje litt flaks med scholes og at han skal få et gult kort til, men fortjener å få den situasjonen ignorert og litt flaks for oss. men ingen kan si at vi har flaks med å vinne ligaen, for vi fortjente det så jævlig. må også legge til at jeg er så utrolig fornøyd at det er Giggsy som er "Manchester United through and through" og en role model for alle fotballspillere. også må jeg også si at Ronaldo viser at han faktisk er verdens beste spilleren i dag fordi han jobber mye og gjør det utrolig bra i forskjellige situasjoner, og var rolig nok å putte en straffe som var veldig viktig. fy faen så deilig dette var, seier for Utd i dag, men også en seier for fotball generelt siden vi har spilt som et perfekt lag, både i forsvar og angrep. Glory Glory Man United. mange som har kritisert Giggs her på forumet som elsker han nå ja vet at vi nettopp vant ligaen og skal ikke tenke så mye på noe annet, men hva syns dere og Giggs/Nani situasjonen? hvem bør starte i Mosvka? må vel være Giggs mtp. finale og at han slår appearances til Sir Bobby Charlton, også er han jo i form etter et viktig mål og at Nani sitter ut i 2-3 uker uten "kamptrening". UANSETT, gratulerer alle utd supportere her. elsker dere alle takk for en fantastisk PL sesong (ikke sesong generelt da vi har en viktig kamp igjen ) og håper på det samme til neste år EDIT: sitter og tenker nå på hvordan vi følte etter de første tre kampene i PL når vi spiller 0-0 mot Reading på OT, 1-1 mot Pompey borte også tape 1-0 mot Shitty. også ler alle av at vi er i nedrykksplassen; faen vi viste dem. FOR en deilig følelse mtp på den starten. helt sinnsykt. skal sove godt nå ja! god natt Red Devils Endret 12. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bare jeg som så at det knapt var kontakt mellom Scholes og Wigan-spilleren og at han fløy som om han ble kjørt på av et tog? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Bare jeg som så at det knapt var kontakt mellom Scholes og Wigan-spilleren og at han fløy som om han ble kjørt på av et tog? Nei, jeg synes ikke det så ut som et gult kort ihvertfall. Han datt veldig, veldig lett. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Wigan - UnitedMål: 0 - 1 Ronaldo 0 - 2 RYAN GIGGS Presentation, Celebrations and SAF Interview: http://rapidshare.com/files/114189376/Pres...F_Interview.avi Credit: soccerpulse, cappers. Takk takk. Men har du de andre nedlastnings sidene? Må visst vente 40min for hver nedlastning... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Bildeserie: (trykk for større) Se på Postman Pat(rice) og Ronaldo! Må alltid vise seg frem for damene. Vidic: Jeg er tilbake! Endret 12. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå