Nutjob Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 JADA, grattis alle! Kanon dag! United seriemester 07/08 sesongen Chelski uavgjort Vi vant med poeng og ikke bare målforskjell(ser tilbake på chelsea manager's tidligere uttalelser) Shitty tapte 8-1 Fulham klarte seg og jeg vant 1000kr på oddsen! Helt kanon! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvem sa ar Nani kunne engelsk? Nani og Ronaldo køddet under et intervju med Hargreaves og som en liten straff så ble Nani spurt om hvordan dagen har vert. Veeeeldiiiig lange blikk til sidene. I am hapii.... hapii. My first.... ehh first... ehh. Han kom ikke lengre. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 For meg er vm for klubblag en jalla turnering. Det er mye penger om man vinner, men jeg føler ikke konkuransen har noe sus over seg. Enig. Men synes ikke det er noe galt med konseptet i seg selv. Kanskje man kunne gjort noe mer ut av det? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvem sa ar Nani kunne engelsk? Nani og Ronaldo køddet under et intervju med Hargreaves og som en liten straff så ble Nani spurt om hvordan dagen har vert. Veeeeldiiiig lange blikk til sidene. I am hapii.... hapii. My first.... ehh first... ehh. Han kom ikke lengre. har du noen link til dette interviewet? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er vel en ny turnering? Det er ingen historie bak. Man kan liksom ikke bare ta en pengesum, samle noen lag og spille en turnering. Jeg synest det var synd at vi nedprioriterte fa-cupen den gangen vi var med. Men turneringen var ikke noe annet enn en ferie, og når vi kom tilbake var vi så spillesugne at vi knuste ligaen. Jeg er veldig usikker på hva man kan gjøre for at turneringen skal bli viktigere. Konkuransene klubb vm konkurerer med er store, lange og historierike turneringer. Man må vel bare prøve å fortsette og skrive en historie i løpet av en del år så får man se. Hvem sa ar Nani kunne engelsk? Nani og Ronaldo køddet under et intervju med Hargreaves og som en liten straff så ble Nani spurt om hvordan dagen har vert. Veeeeldiiiig lange blikk til sidene. I am hapii.... hapii. My first.... ehh first... ehh. Han kom ikke lengre. har du noen link til dette interviewet? Skjedde live for litt siden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Grattis med dagen, mine damer og herrer.. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er vel en ny turnering? Det er ingen historie bak. Man kan liksom ikke bare ta en pengesum, samle noen lag og spille en turnering. Jeg synest det var synd at vi nedprioriterte fa-cupen den gangen vi var med. Men turneringen var ikke noe annet enn en ferie, og når vi kom tilbake var vi så spillesugne at vi knuste ligaen. Jeg er veldig usikker på hva man kan gjøre for at turneringen skal bli viktigere. Konkuransene klubb vm konkurerer med er store, lange og historierike turneringer. Man må vel bare prøve å fortsette og skrive en historie i løpet av en del år så får man se. Hvem sa ar Nani kunne engelsk? Nani og Ronaldo køddet under et intervju med Hargreaves og som en liten straff så ble Nani spurt om hvordan dagen har vert. Veeeeldiiiig lange blikk til sidene. I am hapii.... hapii. My first.... ehh first... ehh. Han kom ikke lengre. har du noen link til dette interviewet? Skjedde live for litt siden Merkelig at jeg ikke har fått med meg det..... DAMN IT! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 MUTV. Manchester United annual player og the year dinner (eller noe sånt) Skjedde før spillerene kom inn med trofeet. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Prøvde å få inn MUTV Live på pcen i sted, men lykkes ikke . Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Merkelig at ikke Chelsea tråden har fått noen innlegg i dag ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Merkelig at ikke Chelsea tråden har fått noen innlegg i dag ? Haha... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Merkelig at ikke Chelsea tråden har fått noen innlegg i dag ? Det ventes vel at dette skulle vært en kjøpt å betalt kamp eller no sånt piss, *Boro vs Shitty* Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fergie sier at det antagelig aldri har vert verre å ta ut laget. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Merkelig at ikke Chelsea tråden har fått noen innlegg i dag ? Jeg trur du overvurderer hvor dårlig vi føler det nå. Trur ikke det er en eneste Chelsea supporter i norge som så på sjansene våre noe annet enn små og i de fleste av oss var nok klare for et nederlag idag. Det værste igrunn idag var at vi nok engang lot et mål sent i kampen ødelegge for oss. Det er vel noe som kan oppsummere Chelseas sessong, "Mål i slutten av kampen som avgjør". Men sånn er det vel alltid. At vi kom på annenplass i år er noe av det sterkeste klubben har gjort i dens historie og slik som vi har spilt er det et helt utrolig at vi ligger over lag som Arsenal og Liverpool skal det sies. Jeg er virkelig stolt over lagets prestasjoner ( om ikke spillestilen, men lets face it det tar tid å endre på det Mourinho satt inn i laget ) både i PL og CL. Vår endelige posisjon på tabellen er på ingen måte noe nederlag da vi ble slått av et lag som har hatt en forykende sessong og den kan for bli enda bedre etter moskva kampen. All ære til dere, Manchester United fortjente seieren i PL så det er greit nok ( som noen har sagt før, ingen vinner PL ufortjent ). Uansett, når vi eventuelt taper kampen i Moskva. Da skal jeg legge meg ned å hate verden og ha det vondt, for tap i 2 av 2 "finaler" mot samme lag er flaut. Men da har Grant tross alt klart å lande 3 finaler i løpet av sessongen, noe som selvfølgelig skulle resultert i Pokaler, men om ikke er det fortsatt en fremdragene prestasjon av en mann uten stor bakgrunn som manager. Nok engang, gratulerer med seieren. Det var utrolig bra at det var Giggs som scoret det siste målet deres, fantastisk respekt for den spilleren. Endret 11. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Merkelig at ikke Chelsea tråden har fått noen innlegg i dag ? Haha... Tipper de er for "modne" til å si noe. Sikkert derfor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Godt å høre gratulasjon fra Chelsea fan Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Takk til alle supportere fra andre lag som gratulerer oss. Det er alltid gøy Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer alle dere her inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå