Sir Game Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Forresten så lot jeg merke til av en av mine nye favoritter (Anderson) kysset emblemet flere ganger under feiringa. Digg å se Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hold deg oppdatert her. Det kommer sikkert noen bilder om en halvannen time. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ta meg hardt og lenge. Dette var så jævla deilig atte hjelp!! CHAMPIONS!!!! Lenke til kommentar
salomo Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har vært ute å sett kampen.. Champione,Champione ole ole ole Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kom nesten noen tårer når Giggs putta 0-2 målet. Glory Glory! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får vel si gratulerer jeg også. Og da fortsetter denne skremmende statstikken :OSeriemester 2008 England: Manchester United - Spania: Real Madrid Seriemester 2007 England: Manchester United - Spania: Real Madrid Seriemester 2006 England: Chelsea - Spania: Barcelona Seriemester 2005 England: Chelsea - Spania: Barcelona Seriemester 2004 England: Arsenal - Spania: Valencia Seriemester 2003 England: Manchester United - Spania: Real Madrid Seriemester 2002 England: Arsenal - Spania: Valencia Seriemester 2001 England: Manchester United - Spania: Real Madrid *highfive* Det der er jo helt vilt Får virkelig håpe Real forsvarer tittelen neste sesong... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 GLORY GLORY! DEILIGSTE DAGEN I ÅRET. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Giggs, rekord mannen med trofeet. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bakgrunnsbilde mitt i lang tid fremover ;D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) United er best i England, snart best i Europa. Vi får håpe Japan(eller var det et land i Sør-Amerika?) kjører i gang noe klubblag-VM snart igjen Får virkelig håpe Real forsvarer tittelen neste sesong... Jepp! Da blir det gull på Man Utd neste år også. Endret 11. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Fest på Old Trafford i kveld. Klubben skal dele ut priser og trofeet skal vises frem. Alt live på MUTV på Viasat sport 2. Begynner nå. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 United er best i England, snart best i Europa. Vi får håpe Japan(eller var det et land i Sør-Amerika?) kjører i gang noe klubblag-VM snart igjen Klubb-VM går i Tokyo i november ja, men først må det vinnes i Moskva. Chelsea vil nok være svært revansjesugne, men vil samtidig ha det største presset på seg. Et tap vil bety at sesongen har vært en total fiasko for dem, og sweet jesus måtte det skje... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Forresten så lot jeg merke til av en av mine nye favoritter (Anderson) kysset emblemet flere ganger under feiringa. Digg å se Hehe, ble glad da jeg så det. Men det svei skikkelig da jeg så Pique gjemme seg bak de andre United spillerne da de mottok medaljene sine. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Han gjemte seg nok ikke med vilje. Forhåpentligvis så får han gull neste år. For neste år så får han garantert mere spilletid. Endret 11. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får håpe det da, men så er jo Vidic - Rio Pallister - Bruce. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 For meg er vm for klubblag en jalla turnering. Det er mye penger om man vinner, men jeg føler ikke konkuransen har noe sus over seg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Må si at ligagullfølelsen kjennes like bra ut nå i timene etter kampen, vil tro at ølet er medvirkende. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 dette var så utrolig fortjent. Dette er en veldig bra dag. Noen som veit hvor jeg kan finne highligths fra de andre kampene? fikk ikke med meg stort etter dommern blåste av. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå