TeggY Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Åh, FY FAEN dette var fuckings deilig! Herre gud!!!!!! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Herlig å se Giggs løfte pokalen, fikk frysninger. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Neville får ikke medalje. Pique mangler en kamp og kan få medalje etter en søknad..... Ouch... Er det 100 % sikkert at han får etter søknad, eller er det 50-50? Det er ikke sikkert, og det er vel sånn at det må være en grunn for at han ikke har flere kamper, gjerne skader. Jeg tviler på at det blir medalje på Pique. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 YES! Glory Glory Man Utd! YES! Glory Glory Man Utd! YES! Glory Glory Man Utd! YES! Glory Glory Man Utd! Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 CHAMPIONS AGAIN GRATULERER MED DAGEN Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer folkens!! Full steam ahead, Moscow!! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Neville får ikke medalje. Pique mangler en kamp og kan få medalje etter en søknad..... Ouch... Er det 100 % sikkert at han får etter søknad, eller er det 50-50? Det er ikke sikkert, og det er vel sånn at det må være en grunn for at han ikke har flere kamper, gjerne skader. Jeg tviler på at det blir medalje på Pique. Ok, takk for svar. Håper han får ihvertfall, siden jeg håper det får moralen hans litt opp. CHAMPIONS AGAIN GRATULERER MED DAGEN BTW, har du høydepunktene i HQ; som vanlig? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ahh.. Fikk tårer i øynene da Giggs putta.. SÅ HERLIG! Grattis alle sammen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er så deilig at ikke det uverdige Chelsea laget fikk PL gullet, og dem skal faen ikke få CL trofeet heller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gratulerer dere alle. Ingen som trash-talker Giggs i dag eller hur? UBESKRIVELIG GOD DAG, og nå har vi bare til gode å banke Chelski. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jaja, gratulerer da! Gjør vondt å si det, men det var fortjent! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vi tar Chelski på "eget" gress Dette blir en finale som vil bli husket i flere år fremover....Og den kampen skal jeg faktisk se, og da håper jeg kompisen min har Champis i huset Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Deilig deilig Congrats fellow supportere! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Cl er bare en bonus. PL er det viktigste! Nå kan vi kose oss med kampen, i mine øyne er alt press på Chelsea (siden de ikke har vunnet noe) OG FOLKENS, VI HAR FRI I MÅRRA, SÅ KOM DERE UT Å FEIRE LIGAGULLET!!! TA PÅ UNITED TRØYA OG KOS DERE!!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ahh.. Fikk tårer i øynene da Giggs putta.. SÅ HERLIG! Grattis alle sammen Du var ikke den eneste, men de kom først når alle United fansen sang sangen hans for full hals "Ryan Giggs, Ryan Giggs, Running down the wing, Ryan Giggs, Ryan Giggs, Running down the wing, Feared by the Blues, Loved by the Reds, Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs" Da er det jo bare å slappe av i ti dager før CL finalen, nå går vi forhåpentligvis dit med masse selvtillitt i kroppen og litt det motsatte for chelsea som mistet generalen sin i dag... Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Får vel si gratulerer jeg også. Og da fortsetter denne skremmende statstikken :O Seriemester 2008 England: Manchester United - Spania: Real Madrid Seriemester 2007 England: Manchester United - Spania: Real Madrid Seriemester 2006 England: Chelsea - Spania: Barcelona Seriemester 2005 England: Chelsea - Spania: Barcelona Seriemester 2004 England: Arsenal - Spania: Valencia Seriemester 2003 England: Manchester United - Spania: Real Madrid Seriemester 2002 England: Arsenal - Spania: Valencia Seriemester 2001 England: Manchester United - Spania: Real Madrid *highfive* Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Deilig... Fantastisk deilig og ikkje så dumt at det er rett på fest om ikkje så veldig lenge... Fortjent? Jadda i massevis og rett og slett deilig at Bolton tar poeng mot Chelsea også. Vi har litt flaks med Scholes og kansje Rio, men alt i alt... fullt fortjent... Gratulerer alle sammen, kos dokke alle og enkvar.. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Skulle akkurat skrive det samme. *highfive* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Så deilig feiring det var da Giggs scoret. Moscow next! Nyt øyeblikkene Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Noen som har funnet noen fine bilder av feiringen etter kampen? Her har vi ett ihvertfall: Endret 11. mai 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå