Camron Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Deilig å komme videre, kanskje vi vinner ligaen og FA i år? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Skandinavia avgjører, det liker vi. Men nå begynner jeg seriøst å bli litt bekymret for Rooney, for det lyser lang vei at han trenger et mål. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Fy flate for en avslutning. Helt fantastisk. Aaah, jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jess, herlig seier. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Dette hadde jeg bare drømt om faktisk! Avsindig moro at både Solskjær OG Henke scorer! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Heh, håper endelig de som sier han er ferdig så denne kampen og hvilken fantastisk spiller sunny er. Scandinavia! Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Noen som sa "Henke" var ute av form? Noen som sa Solskjær var for gammel til å score? Vel vel, det motsatte er bevist. Ein fantastisk kamp, men jeg ble litt nervøs mot slutten.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 «Henke er overlegent størst». Hva synes dere? 7663530[/snapback] Hvem spilte Sunny mot i 10 år? Arsenal, Chelsea, Liverpool, osv. Hvem spilte Henke mot i 10 år? Rangers var det eneste gode laget han møtte, resten av lagene er knapt på nivå med tippeligaen... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Henke er Sveriges TH. Ikke snakk stygt om ferdighetene til den gutten, og gi faen i og bli dratt inn i sammenlikninger mellom Sunny og Henke. De er store spillere begge to, og de vil for alltid huskes, ikke bare for ferdighetene men like mye for personligheten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Henke har spilt i en lettere liga, og statistikken hans hadde sikkert sett annerledes ut om han hadde spilt i PL, men samtidig så synes jeg det blir feil å sette dem opp mot hverandre, for ferdighetene uansett hva statistikk sier er på samme nivå. Men jeg er enig i det en eller annen sa her om at du ser Henke mer utenom mål og målsjanser. Men grattis med avansement. Og jeg som håpet at vår eks-soldat Baros skulle sette stopper for festen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Moro at Henke puttet mål i debyen. Park var mye mer venn med ballen enn det han var i sist kamp, Evra var kanskje banens beste og Ronaldo leverer nok en gang. Synes litt synd på Rooney som nok en gang går av banen uten å putte (da kommer vel den berømte ketchup-flaska når det først skjer håper jeg ) Solskjær svarer jo på tiltale når han kommer inn å putter for ente gang i karrieren... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Godt sakt Raste Ser at United har luktet litt på Emmanuel Adebayor fra Arsenal, oddsen på at den overgangen går i mål er vel ikke veldig stor tror jeg... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Fy faen det var deilig med avansement helt på slutten. Så ufattelig deilig å slippe omkamp. Er bare å ta av seg hatten for Henke og Solskjær. For et lag vi har. 20LEGEND! MUFC THE RELIGION Endret 7. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Jo færre kamper jo bedre, så det var deilig å slippe en omkamp i et allerede tett program Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Her skal det sparkes fotball og ikke andre personer, noe poster slettet... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Godt å se den siste til Solskjær slik at man slipper en slitsom omkamp. Og hvilken debut av Henke Larsson. Han kan bli gull verdt i de neste månedene. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Håhå, fikk klage av naboen fordi jeg jubla så høyt. Deilig kamp! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Killern er bare seg selv, og manageren finner verktøyet for gevinst sånn helt til slutt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Hadde vært kult å sett Solskjær og Henke på topp, som vi får sett engang sikkert Rooney trenger en liten ferie ser det ut som, han har ikke vært like god på avslutningene som før.. Men deilig å se '' De gamle '' score Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 syns rooney tenker mer på assist enn mål for tiden, før huska jeg har fyrte nesten hele tiden, så spiller han til mer medspiller. han fikk 2 assist i dag ikke sant? jobba jeg, så jeg fikk ikke sett kampen... *buon nam phut* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå