Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Henke er Sveriges TH. Ikke snakk stygt om ferdighetene til den gutten, og gi faen i og bli dratt inn i sammenlikninger mellom Sunny og Henke. De er store spillere begge to, og de vil for alltid huskes, ikke bare for ferdighetene men like mye for personligheten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Henke har spilt i en lettere liga, og statistikken hans hadde sikkert sett annerledes ut om han hadde spilt i PL, men samtidig så synes jeg det blir feil å sette dem opp mot hverandre, for ferdighetene uansett hva statistikk sier er på samme nivå. Men jeg er enig i det en eller annen sa her om at du ser Henke mer utenom mål og målsjanser.

Men grattis med avansement. Og jeg som håpet at vår eks-soldat Baros skulle sette stopper for festen. :p

Lenke til kommentar

Moro at Henke puttet mål i debyen.

Park var mye mer venn med ballen enn det han var i sist kamp, Evra var kanskje banens beste og Ronaldo leverer nok en gang. Synes litt synd på Rooney som nok en gang går av banen uten å putte (da kommer vel den berømte ketchup-flaska når det først skjer håper jeg :) )

Solskjær svarer jo på tiltale når han kommer inn å putter for ente gang i karrieren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...