Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nå tar du i String-Emil. Det var straffe til United. Utvisningen av Scholes ville i beste fall vært tvilsom etters som han faller _veldig_ lett. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Lynet kunne også slått ned midt på banen, vi kunne blitt fratatt 20 mål og Chelsea kunne knust Bolton 5-0, men den gang ei. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) DET ER PAUSE - RO NED! Endret 11. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Nå tar du i String-Emil. Det var straffe til United. Utvisningen av Scholes ville i beste fall vært tvilsom etters som han faller _veldig_ lett. Jeg tar i ja, men det var også poenget. Folk slenger dritt til Hewitt og påstår at han lager kvalme, men han påpeker bare det alle burde ha sett, at vi har hatt marginene med oss. Jaja, 1. omgang ferdig. Brown og Scholes storspiller, håper sistnevnte kjøler ned topplokket litt i pausen, han får ikke flere advarsler. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da var det pause, og vi leder....Nå må vi holde på ledelsen, noe jeg tror blir lett mot PL nest dårligste lag på scoringer denne sesongen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vil ha inn Giggs for Park. Men faen, såå deeilig at Ronaldo scorte på den straffen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Da sier jeg meg enig, String Skjønner derimot godt at det er vansklig å se objektivt på ting i en kamp som denne. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Har John Terry brukket armen? Uvisst om han har brukket armen, kragebeinet eller om han har skulderen ute av ledd, men mye tyder på at han må stå over CL-finalen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 En til fra Ronaldo i andre, ville hylt av glede da. Trenger ett mål til før jeg slipper løs jubelen, og et mål av Ronaldo ville vært flott, ettersom at han da slår Shearers rekord. Fy faen, nervøsiteten har dempet seg litt, men det er fortsatt mer enn nok. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Terry er NØDT til å ha brukket armen der . AUUU! Endret 11. mai 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Skulle ikke poste får kampen var over, men må jo si noe... Skulle hatt straffe imot, flaks Scholes skulle vel kanskje hatt det andre gule kortet, flaks Han bør ikke være for sein inn i en takling til tror jeg... Straffen vår helt klart, ikke flaks Muligheten for et lite hjerteinfark, omtrendt 50% akkurat nå tror jeg... Terry borte i CL finalen mye mulig, bra for oss... Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg håper virkelig Ferguson er fornuftig og tar av Scholes. Han er farlig nær et rødt kort, og Hargreaves er mer enn god nok til å ta over. Foreløpig går det veien, men mye kan skje de siste 45 min. av sesongen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Metadiskusjon rundt hva som er å lage kvalme og ikke er OFF TOPIC, dermed fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Håper Scholes kommer ut til fordel for Hargreaves, ellers må ha roe blodsukkeret sitt kraftig ned. Skulle bare hatt Anderson på benken. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det negative med Terry ute, er at resten av laget kommer til å spille til ære for John Terry, kapteinen som dessvere ikke fikk spille... Noe alà det United gjorde for Smudge for to år siden i FA cup finalen Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det negative med Terry ute, er at resten av laget kommer til å spille til ære for John Terry, kapteinen som dessvere ikke fikk spille... Noe alà det United gjorde for Smudge for to år siden i FA cup finalen Carling Cup. Alle hadde på en T-shorte med "For you, Smudge!" Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva heter han Huntelaar til fornavn? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva heter han Huntelaar til fornavn? Klaas-Jan... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hva heter han Huntelaar til fornavn? Klaas-Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå