Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Deilig! Men, føler meg langt i fra trygg på seier enda. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Ronaldo!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Klokken 18.00:!! Endret 11. mai 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det er en 50 50 situasjon. Vi fikk en i mot oss på brua. Det er grenser hva vi skal ha i mot oss også Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Liverpool har flaks, ja. Wigan snytt for en soleklar straffe. (ikke meningen å hovere med det, men ingen andre ville jo nevne det ) Hvorfor nevner du det da? Fordi ingen andre turte å gjøre det. Rettferdigheten må jo frem. Liverpool har flaks, ja. Wigan snytt for en soleklar straffe. (ikke meningen å hovere med det, men ingen andre ville jo nevne det ) Ser du på kampen eller ? Var jo med skuldra og da er det ikke straffe. Hahaha, ja. Straffen deres var jo også grei, men dere har skikkelig flaks med Bennetts dømming til nå i kampen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Der skulle Scholes hatt det andre gule Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Terry er forresten byttet ut på brua. Ryktes at han har brukket armen :S. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hewitt. Vi kan ikke ha 50 50 situasjoner mot oss hver jævla gang heller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja,for du Hewitt,har jo tatt på deg rollen som moralens vokter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 * Chelsea-supporterne blir lange i maska når nyheten om at United har gått opp i ledelsen kommer over høytalerne på Stamford Bridge. VG live. PS. Kom deg tilbake til Liverpool tråden Hewitt. Fortjent at vi får ha litt flaks også. Straffa var soleklar btw Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Scholes bør passe seg litt nå. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Han er vel for vant med hjelp av dommerne. Arsenal - Pool? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Helvette så eg skrek da vi scorte.....folk rundt lurer på om det har klikket for meg :D Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Når du så den fra vinkelen " bak spillerne " så ser du at det på langt nær var gult. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja,for du Hewitt,har jo tatt på deg rollen som moralens vokter Jepp. PS. Kom deg tilbake til Liverpool tråden Hewitt. Fortjent at vi får ha litt flaks også. Straffa var soleklar btw Hva skjedde med det der snakket ditt hver gang om at trådene er for alle osv? Det er merkelig hvor fort ting snur, er det ikke? Når vi har slike situasjoner så invanderes tråden av Man Utd-fans, mens når det skjer dere nå skal ingen nevne det og jeg skal komme meg bort. Men du skal få ønsket ditt oppfylt, det er vel ingen grunn for meg til å være her nå. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Hvis Scholes klarer å få seg selv utvist nå så klikker jeg i vinkel. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja,for du Hewitt,har jo tatt på deg rollen som moralens vokter Jepp. PS. Kom deg tilbake til Liverpool tråden Hewitt. Fortjent at vi får ha litt flaks også. Straffa var soleklar btw Hva skjedde med det der snakket ditt hver gang om at trådene er for alle osv? Det er merkelig hvor fort ting snur, er det ikke? Når vi har slike situasjoner så invanderes tråden av Man Utd-fans, mens når det skjer dere nå skal ingen nevne det og jeg skal komme meg bort. Men du skal få ønsket ditt oppfylt, det er vel ingen grunn for meg til å være her nå. Kom med noe mere konstruktivt en å bare lage kvalme da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er bare happy eg... No one can bring me down.... håper eg... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Han hadde jo faktisk et poeng. På andre reprise er det vansklig å se om ballen treffer overarm eller skulder. Greit nok at vi er tente nå, men. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Plz, han har jo faktisk rett, klarer dere ikke å høre sannheten? Vi har hatt marginene med oss så langt. Vi kunne fort ha hatt følgende scenario: - Straffe til Wigan - Ikke straffe ManUtd - Utvisning Scholes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå