Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liverpool har flaks, ja. Wigan snytt for en soleklar straffe. :D (ikke meningen å hovere med det, men ingen andre ville jo nevne det :))

Hvorfor nevner du det da?

Fordi ingen andre turte å gjøre det. Rettferdigheten må jo frem. :)

Liverpool har flaks, ja. Wigan snytt for en soleklar straffe. :D (ikke meningen å hovere med det, men ingen andre ville jo nevne det :))

Ser du på kampen eller ? Var jo med skuldra og da er det ikke straffe.

Hahaha, ja.

Straffen deres var jo også grei, men dere har skikkelig flaks med Bennetts dømming til nå i kampen.

Lenke til kommentar

* Chelsea-supporterne blir lange i maska når nyheten om at United har gått opp i ledelsen kommer over høytalerne på Stamford Bridge.

VG live.

PS. Kom deg tilbake til Liverpool tråden Hewitt. Fortjent at vi får ha litt flaks også. Straffa var soleklar btw

Lenke til kommentar
Ja,for du Hewitt,har jo tatt på deg rollen som moralens vokter

Jepp. :D

PS. Kom deg tilbake til Liverpool tråden Hewitt. Fortjent at vi får ha litt flaks også. Straffa var soleklar btw

Hva skjedde med det der snakket ditt hver gang om at trådene er for alle osv? :D Det er merkelig hvor fort ting snur, er det ikke? Når vi har slike situasjoner så invanderes tråden av Man Utd-fans, mens når det skjer dere nå skal ingen nevne det og jeg skal komme meg bort. :) Men du skal få ønsket ditt oppfylt, det er vel ingen grunn for meg til å være her nå.

Lenke til kommentar
Ja,for du Hewitt,har jo tatt på deg rollen som moralens vokter

Jepp. :D

Hva skjedde med det der snakket ditt hver gang om at trådene er for alle osv? :D Det er merkelig hvor fort ting snur, er det ikke? Når vi har slike situasjoner så invanderes tråden av Man Utd-fans, mens når det skjer dere nå skal ingen nevne det og jeg skal komme meg bort. :) Men du skal få ønsket ditt oppfylt, det er vel ingen grunn for meg til å være her nå.

Kom med noe mere konstruktivt en å bare lage kvalme da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...