Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ånder ut nervøsitet i hvert pust. Prøver å holde meg rolig, men jeg får et lite støt gjennom kroppen hver gang jeg tenker på kampen. Helt forjævlig.

Vi kunne avgjort dette tidligere, det hadde bare vært mye bedre. Blir litt mer epic avslutning nå, men det er jo livstruende for oss United-fans.

Lenke til kommentar
Er det mulig å se kampen på nett et sted? Jeg har rett og slett ikke ork på å gå ut i dag:P

Fullt mulig det ja... let litt rundt Her

Kan også nevne at Sopcast er et fint program.

Er ikke alle som er gamle nok til puben enda vettu, Manx :p

Lenke til kommentar
Er ikke alle som er gamle nok til puben enda vettu, Manx :p

Joda, når det er siste kamp i pl så må det jo være noen greie dørvakter der ute et eller annet sted også :p

Ledige charter-plasser.

Nå begynner jeg seriøst å vurdere om jeg skal hive inn en søknad :hmm:

Nå begynner jeg å kjenne at spenningen begynner å komme i kroppen også ikke bra...

Lenke til kommentar
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1825531.ece - Liker vi dette da gutter?

Håper det bare er rykter, og ingenting sant i det.

Viss dette stemmer så bytter vi jo bare ut en skadeforfulgt spiss med en annen en, Owen har jo nesten vært skadet like mye som Saha de siste årene så jeg ser ikke helt vitsen...

Dessuten er han for gammel. Jeg liker mye bedre at vi kjøper relativt unge spillere og la de utvikle seg i klubben. Liker egentlig ikke å kjøpe spillere over 25 år. Med unntak av Keeper og kanskje forsvar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...