Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg tror jeg omkommer før kampen idag, takler ikke nervøsiteten lenger. Endret 11. mai 2008 av Raste Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er faktisk overraskende rolig Blir nok verre med en gang jeg setter meg ned i sofae 15.30 og ser på sendingen som begynner da, da kommer nok nervene, pulsen, vondt i magen alt det andre som følger med... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg ånder ut nervøsitet i hvert pust. Prøver å holde meg rolig, men jeg får et lite støt gjennom kroppen hver gang jeg tenker på kampen. Helt forjævlig. Vi kunne avgjort dette tidligere, det hadde bare vært mye bedre. Blir litt mer epic avslutning nå, men det er jo livstruende for oss United-fans. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Tror faktisk at vi vinner 0-3 i dag. Scoringer av Rio, Ron, Tevez. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, beroligende at Ronaldo er på laget. Han er god mot lag som dette. Han scorer i dag, hvis han klarer å holde seg rolig. Håper Anderson scorer i en av de to siste kampene. Litt kjedelig for en midtbanespiller å gå målløs gjennom en sesong. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det mulig å se kampen på nett et sted? Jeg har rett og slett ikke ork på å gå ut i dag:P Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Du kan jo ikke sitte og se årest siste og viktigste kamp hjemme foran pcen i dårlig kvalitet, kom deg på en pub Her i gården så blir kampen sendt i HD Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det mulig å se kampen på nett et sted? Jeg har rett og slett ikke ork på å gå ut i dag:P Fullt mulig det ja... let litt rundt Her Kan også nevne at Sopcast er et fint program. Er ikke alle som er gamle nok til puben enda vettu, Manx Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Kjenner trykket allerede, jeg får prøve å roe ned nærva med litt Formel 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er ikke alle som er gamle nok til puben enda vettu, Manx Joda, når det er siste kamp i pl så må det jo være noen greie dørvakter der ute et eller annet sted også Ledige charter-plasser. Nå begynner jeg seriøst å vurdere om jeg skal hive inn en søknad Nå begynner jeg å kjenne at spenningen begynner å komme i kroppen også ikke bra... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 11000,- for å se finalen live. Det var nå man skulle vært akkurat passe rik . Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 11000,- for å se finalen live. Det var nå man skulle vært akkurat passe rik . Men tenk på opplevelsen da, selv med tap. Det tror jeg er verdt 11k... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Gud bedre, dette blir jævlig. Chelsea har ikke ledet serien siden 25. august og nå skal de liksom kunne klare å ta det fra oss? Hvis det finnes rettferdighet så vinner vi idag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Det var da voldsomt som folk lider her. Fotball skal være gøy. Jeg blir ikke nervøs før det bare er 10 minutter igjen og uavgjort(får håpe det ikke skjer!) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 hah... Tapte nettopp 2-1 mot Wigan i Fifa 08 eg... Gud....dette orker eg snart ikke mer... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/eng...icle1825531.ece - Liker vi dette da gutter? Håper det bare er rykter, og ingenting sant i det. Viss dette stemmer så bytter vi jo bare ut en skadeforfulgt spiss med en annen en, Owen har jo nesten vært skadet like mye som Saha de siste årene så jeg ser ikke helt vitsen... Dessuten er han for gammel. Jeg liker mye bedre at vi kjøper relativt unge spillere og la de utvikle seg i klubben. Liker egentlig ikke å kjøpe spillere over 25 år. Med unntak av Keeper og kanskje forsvar. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Synes det hadde vært hyggelig med Owen i klubben jeg. Sympatisk fyr. Ser ut som han har fått ristet av seg skadene nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Michael Owen vil for alltid være Liverpool-rød. Hadde han gått til Man Utd hadde jeg blitt utrolig skuffet over barndomshelten min. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Dagens største lille rykte kokt opp av NOTW. Selvfølgelig skal vi ikke kjøpe Owen. Hva skal vi med han liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå