Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Noe mer en 120 mill er å kaste pengene ut av vinduet...

Men dessverre så blir prisen presset opp med en gang United, Chelsea, Real og Barcelona står og banker på døra med visa kortet...

Nei det vi trenger er en ung høyreback, en ny venstre kant (Gamsten?) som kan ta over for Giggs og en ung spiss helst Torres eller Klass Jan Huntalaar

Edit: Høyreback ikke bekk :!:

7657452[/snapback]

Når det gjelder høyreback, hvorfor ikke satse på Bardsley? Han var god de kampene jeg så han i ifjor, hvis de selger han nå er det idioti, han er et stort talent.

Venstrekant; Hvertfall ikke Gamst, Gud forby. Nani kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det gjelder høyreback, hvorfor ikke satse på Bardsley? Han var god de kampene jeg så han i ifjor, hvis de selger han nå er det idioti, han er et stort talent.

7657547[/snapback]

Bardsley er et godt alternativ og han var som du sa god i de kampene han fikk i fjor, noen små feil her og der men sånn må man regne med fra unge spillere. Så lenge han fortsetter utviklingen sin i riktig rettning så tviler jeg på at han blir solgt. Får bare håpe at han fortsetter utviklingen sin og ikke gjør som O'Shea som har stagnert noe veldig synes jeg, nå er han jo verken fulg eller fisk...

Edit: Og en Gamst i god form er en meget god spiller...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

ekke wes brown litt gammel nå? anyway... jeg er mest bekrymet for høyrebacken hos united.

nani er gærn... skulle ønsket å se han i united drakt, gamst er heller ikke dårlig valg.

menne... united har handlet dårlig spillere ass, miller, kleberson, djemba x2. de har ikke slått til lissom... (etter min mening).

er det noen som har hørt mer om A. Smith? vil han forsette i united, personlig syns jeg han var bedre som midtbane, som kriger kriger lissom.

Lenke til kommentar

Kommer jo ann på hvordan man ser på saken, 242 mål på 314 kamper i Celtic er jo bra, men i en liga hvor kun to lager holder god europeisk standar, resten av lagene er jo ikke bra for å si det pent. Så det spørs jo hvor imponerende det virkelig er... (herregud, selv Flo scoret jo 18 mål på 30 kamper :roll: )

Solkjær har 123 mål på 349 kamper for United i en betraktlig bedre liga og mange har kommet som innbytter. Ingen vet hvor mange flere mål han hadde scoret hvis han hadde spilt fast for et annet lag, men ikke så langt unna 200++ ville jeg tro...

Jeg hadde valgt Solskjær foran Henke hver gang...

Lenke til kommentar
Kommer jo ann på hvordan man ser på saken, 242 mål på 314 kamper i Celtic er jo bra, men i en liga hvor kun to lager holder god europeisk standar, resten av lagene er jo ikke bra for å si det pent. Så det spørs jo hvor imponerende det virkelig er... (herregud, selv Flo scoret jo 18 mål på 30 kamper :roll: )

Solkjær har 123 mål på 349 kamper for United i en betraktlig bedre liga og mange har kommet som innbytter. Ingen vet hvor mange flere mål han hadde scoret hvis han hadde spilt fast for et annet lag, men ikke så langt unna 200++ ville jeg tro...

Jeg hadde valgt Solskjær foran Henke hver gang...

7663610[/snapback]

Enig med deg der ja Manx.

Folk ser bare på statistikkene og ikke i hvilke serier spillerne har spilt i.

Lenke til kommentar
«Henke er overlegent størst». Hva synes dere?

7663530[/snapback]

Uenig. Nok om den saken. Hadde Henke kommet seg vekk fra Celtic litt tidligere så kunne vi begynt å snakke. Men vi kjenner jo svenskene så....

Laget idag;

Kusa

Gaz - Rio - Wes - Evra

Ron - Carrick - Giggsy - Park

Roon - Henke

Litt dumt å la Scholes hvile, siden det er lenge til neste kamp igjen. Scholes er vår viktigste spiller sammen med Ronaldo så det er en feilvurdering av SAF syntes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...