NightKeeper Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Noe mer en 120 mill er å kaste pengene ut av vinduet... Men dessverre så blir prisen presset opp med en gang United, Chelsea, Real og Barcelona står og banker på døra med visa kortet... Nei det vi trenger er en ung høyreback, en ny venstre kant (Gamsten?) som kan ta over for Giggs og en ung spiss helst Torres eller Klass Jan Huntalaar Edit: Høyreback ikke bekk :!: 7657452[/snapback] Når det gjelder høyreback, hvorfor ikke satse på Bardsley? Han var god de kampene jeg så han i ifjor, hvis de selger han nå er det idioti, han er et stort talent. Venstrekant; Hvertfall ikke Gamst, Gud forby. Nani kanskje? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Nani som jeg nevte for istad, han kunne være en god erstatter for Giggs.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Nani kunne blitt genialt! Trur nok Ronaldo hadde blitt spesiellt happy då. Men uansett, håper på Hargreaves eg, prisen vil alltid gå opp når klubber som toppkluber er ute etter dei. Får vi Hargreaves og Bale så trur eg det kan gå bra i serien og andre turneringer. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Kjøp Quaresma fra Porto, United ville blitt ustoppelige på kantene Han har ikke like stor fart som CR men vil påstå han er enda sykere til å drible og finte! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Når det gjelder høyreback, hvorfor ikke satse på Bardsley? Han var god de kampene jeg så han i ifjor, hvis de selger han nå er det idioti, han er et stort talent. 7657547[/snapback] Bardsley er et godt alternativ og han var som du sa god i de kampene han fikk i fjor, noen små feil her og der men sånn må man regne med fra unge spillere. Så lenge han fortsetter utviklingen sin i riktig rettning så tviler jeg på at han blir solgt. Får bare håpe at han fortsetter utviklingen sin og ikke gjør som O'Shea som har stagnert noe veldig synes jeg, nå er han jo verken fulg eller fisk... Edit: Og en Gamst i god form er en meget god spiller... Endret 6. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Hadde ikke hatt noe imot om Gamsten fikk prøve seg. Han scorer jo stort sett alltid mot Man Utd og i form er han en av Blackburns absolutt beste spillere. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 ekke wes brown litt gammel nå? anyway... jeg er mest bekrymet for høyrebacken hos united. nani er gærn... skulle ønsket å se han i united drakt, gamst er heller ikke dårlig valg. menne... united har handlet dårlig spillere ass, miller, kleberson, djemba x2. de har ikke slått til lissom... (etter min mening). er det noen som har hørt mer om A. Smith? vil han forsette i united, personlig syns jeg han var bedre som midtbane, som kriger kriger lissom. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Wes Brown er 28. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Kjøp ikke noen. Sats heller på Magnus Wolff Eikrem som briljerer på U18 laget, som 16åring Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 «Henke er overlegent størst». Hva synes dere? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Kommer jo ann på hvordan man ser på saken, 242 mål på 314 kamper i Celtic er jo bra, men i en liga hvor kun to lager holder god europeisk standar, resten av lagene er jo ikke bra for å si det pent. Så det spørs jo hvor imponerende det virkelig er... (herregud, selv Flo scoret jo 18 mål på 30 kamper ) Solkjær har 123 mål på 349 kamper for United i en betraktlig bedre liga og mange har kommet som innbytter. Ingen vet hvor mange flere mål han hadde scoret hvis han hadde spilt fast for et annet lag, men ikke så langt unna 200++ ville jeg tro... Jeg hadde valgt Solskjær foran Henke hver gang... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Kommer jo ann på hvordan man ser på saken, 242 mål på 314 kamper i Celtic er jo bra, men i en liga hvor kun to lager holder god europeisk standar, resten av lagene er jo ikke bra for å si det pent. Så det spørs jo hvor imponerende det virkelig er... (herregud, selv Flo scoret jo 18 mål på 30 kamper ) Solkjær har 123 mål på 349 kamper for United i en betraktlig bedre liga og mange har kommet som innbytter. Ingen vet hvor mange flere mål han hadde scoret hvis han hadde spilt fast for et annet lag, men ikke så langt unna 200++ ville jeg tro... Jeg hadde valgt Solskjær foran Henke hver gang... 7663610[/snapback] Enig med deg der ja Manx. Folk ser bare på statistikkene og ikke i hvilke serier spillerne har spilt i. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 «Henke er overlegent størst». Hva synes dere? 7663530[/snapback] Uenig. Nok om den saken. Hadde Henke kommet seg vekk fra Celtic litt tidligere så kunne vi begynt å snakke. Men vi kjenner jo svenskene så.... Laget idag; Kusa Gaz - Rio - Wes - Evra Ron - Carrick - Giggsy - Park Roon - Henke Litt dumt å la Scholes hvile, siden det er lenge til neste kamp igjen. Scholes er vår viktigste spiller sammen med Ronaldo så det er en feilvurdering av SAF syntes jeg. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Altfor mye sjanseslseri utpå her, Solskjær skulle helt klart startet. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 synes henke gjør det bra.. han går vel ut for sunny. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 haha, Henke! Rått. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Dette lover meget godt! Larsson gjør det bra. Lurer bare på om vi får se den mye omtalte "Larsson og Solskjær på topp". Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Solskjær! Du gjør meg het! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 Gratulerer med kampen! Viktig å slippe omkamp. Og veldig gledelig med Larson og Solskjær i dag! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 7. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Solskjær! Herlig Endret 7. januar 2007 av _Zero Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå