Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

PLs siste og viktigste kamp, har skikkelig mark i dag - klarer ikke å sitte stille. Tidenes fylleangst oppå der hjelper heller ikke nevneverdig. Men for å analysere sesongen litt: Vi får uansett færre poeng i år enn i fjor, mest sannsynlig færre scorte mål og et par færre mål i mot. Er vi egentlig fornøyd med sesongen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
PLs siste og viktigste kamp, har skikkelig mark i dag - klarer ikke å sitte stille. Tidenes fylleangst oppå der hjelper heller ikke nevneverdig. Men for å analysere sesongen litt: Vi får uansett færre poeng i år enn i fjor, mest sannsynlig færre scorte mål og et par færre mål i mot. Er vi egentlig fornøyd med sesongen?

Mine forventninger foran en sesong er topp 3 i PL, og ok insats i fa cup og CL. For meg har det vert en enestående sesong. Høyere forventninger synest jeg er naivt.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Fornøgd? eg syns laget har spelt bedre fotball i år enn i fjor. At det blir nokre mål mindre for kan så vere, men når det offensive har vore bra, så har det virkelig vore verdensklasse. Det er klart at det vil vere en skuffelse dersom trofeet skal ryke i siste seriekamp, når det kunne vore avgjort tidligare, men samtidig så er ein 2. plass i PL ein bra prestasjon, om en veldig skuffande.

Eg trur ikkje det går an å seie at ein er misfornøgd med sesongen, uansett korleis dagens kamp og Cl-finala utartar seg. Dersom alt går gale i dei to siste kampane vill det sjølvsagt vere ein gedigen skuffelse, men samtidig så har vi då to andreplassar i kanskje verdens beste liga og i den største cupturneringa for klubblag. Det er ikkje dårlig og uansett om "ein klubb som United" bør vinne trofe, så kan ein ikkje alltid gjere det. Enkelte gangar vil ein ikkje nå langt nok, og dersom vi som supporterar skal gå rundt å seie at sesongen er mislykka uten trofe, så syns eg det er noko som har gått gale. Skuffande ja, men ikkje mislykka. Det er klart at vi vil at klubben skal vinne mest mulig, men uansett korleis sesongen blir avslutta, så har laget og apparatet rundt gjort sitt ypperste for å gjere det så bra som mulig.

Dersom de er uenige så er det heilt greit, men eg føler det blir litt hyklerisk å vere misfornøgde med sesongen dersom det ikkje blir ligagull.

Kampen i dag blir vanskelig. Det hadde vore fantastisk godt å få ei tidlig scoring, for å roe nervane og kanskje også roe litt av lysta hos Wigan-spelarane om å ta United-skalpen. Dei har spelt veldig godt på heimebane etter jul, og det skal ein solid laginnsats og gjerne litt magi til for å gå ut av det med seieren, men samtidig så er nok laget så motiverte for å klare dette, at eg trur det går bra. Det ville vere heilt fantastisk og i tillegg så vil det nok gi laget litt ekstra sjølvtillit foran kampen i Moskva.

Dette blir det siste eg skriv her i dag, må prøve å gjere litt eksamensforbredelsar. Alle United-fans må ha lykke til i dag, la oss håpe på ein siste kraftanstrengelse og resultat som går vår vei. Vær stolte over det vi har gjort til no denne sesongen og la oss håpe og tru at den blir krona med gull på JJB.

Glory, glory Man Utd. Uni-t-e-d, UNITED are the team for me, with a nick-nack paddywhack, give a dog a bone, why don't Chelsea fuck off home.. ;)

Lenke til kommentar
Men for å analysere sesongen litt: Vi får uansett færre poeng i år enn i fjor, mest sannsynlig færre scorte mål og et par færre mål i mot. Er vi egentlig fornøyd med sesongen?

Hvorfor skulle vi ikke ha vært fornøyd, med to kamper igjen så kan vi vinne både PL og CL. Med en kamp mindre spilt så har vi like mange plussmål som i fjor +56. Vi har scoret 5 mål mindre enn i fjor men har også sluppet inn 5 mål mindre enn i fjor (83-27 mot 78-22 i år og med en kamp igjen). Vi fikk 89 poeng i fjor, i år så kan vi ende på 87, jeg ser ikke poenget ditt i hele tatt...

Vi scorer mest og slipper inn minst mål i premier league også skal vi være missfornøyd med sesongen fordi vi har puttet 5 mål mindre enn i fjor å tatt to poeng mindre (hvis vi vinner i dag). Tror du får ta deg en øl for å reparere litt...

Lenke til kommentar

Vi må huske at i mesteparten av sesongen har vi hatt 2 spisser. Sunny la opp og Saha har vert skadet. To spisser er for lite og det har vi kjent mange ganger, alikevel klarer vi oss bra.

Poenget er vel at vi kanskje er et dårligere lag i år enn i fjor og det kan stemme også, men sesongen har vert enestående.

Lenke til kommentar

Skulle vel egentlig ikkje skrive meir her i dag, etter at det forrige innlegget blei langt nok. Men Wigan har faktisk litt å spele for. 2,1mill pund, for å vere nesten eksakt. Som er forskjellen på å ende opp der Wigan ligger i dag, eller å gå opp en plass på tabellen.

Lenke til kommentar

Nei, hva skal man si? Sitter her å kaldsvetter nå. Kan like gjerne grave meg ned i et stort hull, for jeg vet ikke om jeg tåler dette. Sitter her å prøver å si til meg selv at "ligagullet er tapt, det betyr ingenting" eller at "det verste som kan skje i dag er ingenting, det beste som kan skje er ligagull".

Å være o em sånn situasjon kan virke fantastisk for andre lag, men egentlig er det jo bare helt jævelig. Nesten så jeg ville tradet en 3. plass mot dette her (neida).

Jeg tror at vi taper i dag. På en annen side føler jeg meg utrolig trygg nettopp pga. SAF. Kommer gutta inn i garderoben til pause uten å ha scoret, kommer vi til å se et lag som gir alt for å få det målet når de kommer ut igjen. Håper at Ferdinand stiller som kaptein i dag, og ikke en Giggs som går rundt og sutrer på dommeravgjørelser uten å gi noe som helst boost til laget. På en normal dag skal vi slå Wigan, men tenk om vi ikke får det første målet og gutta bare blir mer og mer frustrerte, uff.

Nei her er det ingenting å spare på:

van der Sar

Brown

Rio

Vidic

Evra

Park

Scholes

Carrick

Giggs

Ronaldo

Tevez

We'll never die, we'll never die,

We'll never die, we'll never die,

We'll keep the Red flag flying high,

'Cos Man United will never die.

manutdtrophy_614907.jpg

Lenke til kommentar

jeg har så jævlig vondt i magen, er så JÆVLIG nervøs. aldri opplevd dette før og har ikke lyst å oppleve det igjen. har bare lyst at vi skal ta første plass i dag og aldri se tilbake. dette var seriøst tortur. tror ikke jeg skriver mer i dag, så jeg sier bare LYKKE TIL alle utd supportere og på tide med litt flaks i dag; kanskje med en onside som er egentlig offside som vi får for EN gangs skyld. kanskje en straffe som ikke er straffe, I do not care. vi fortjener dette, og vi SKAL klare det.

Come on you Red Devils, make us proud.

Jeg ville ha satt Ronaldo som kant og Anderson inn for Park

skjer aldri. Fergie tør ikke bruke Anderson i det siste, ikke spør meg hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...