tc47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 gutter, under 16 timer igjen nå. uffa meg, kommer til å bli helt sinnsykt før kampen. eller mens det er 0-0 eller noe, dette er altfor mye. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ikke at dette er et overlagt drapsforsøk eller noe, men hva om Reading scårer først..... Dette er dødens. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Wigan. Jeg har en feilkobling i hjernen. Jeg blander sammen de to. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Blander også de to noen ganger, så er ikke bare du Men hvis du har feilkobling i hjernen, så er det nok best å besøke lege. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Reading? I wish men ja, om Wigan scorer først, så skal jeg seriøst se på chelsea kampen til jeg hører at vi scorer utligningsmålet. blir bare altfor mye. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Chill folkens. 1800 så sitter vi å feirer Premier League gullet Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Chill folkens. 1800 så sitter vi å feirer Premier League gullet Håper det Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lykke til med kampen om seriegullet i morgen. Måtte Chelsea rane dere foran trynet for gullet;) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lykke til med kampen om seriegullet i morgen. Måtte Chelsea rane dere foran trynet for gullet;) og jeg håper dopapiret ditt blir sandpapir Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Lykke til med kampen om seriegullet i morgen. Måtte Chelsea rane dere foran trynet for gullet;) og jeg håper dopapiret ditt blir sandpapir bare sandpapir? hadde kanskje sagt noe verre men sparer det til etter kampen i morgen dersom vi ikke vinner. men det skjer jo ikke (i pray to god) så det går bra. tenker kanskje at jeg bør be til Gud før jeg sover i natt fix: HVIS jeg sover i natt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Går det galt (etter det jeg mener er gale dommeravgjørelser eller uflaks (igjen)) i morgen blir jeg utestengt lenge. Jeg kommer til å klikke fullstendig. Vi fortjener flaks nå Endret 10. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 snakket om det tidligere i dag ja. blir vel utestengt med en gang i morgen om det verste skulle skje pga. uflaksen i de siste kampene våre. kan bli farlig i morgen, også er jeg også brann supporter og vet hvor god Scharner er så frykter han egentlig når de får corner/frispark. også er han jo solid bak og, så blir vanskelig uten Rooney, syns jeg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 tror tevez/anderson/ronaldo avgjør i morra, og vi er seriemestere! God natt folkens, nettopp vert ute og cruisa lett mc Nå skal jeg såve, så på jobb til klokka er 17.00(!!!) Good luck i morgo everybody. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Good luck ja, til alle utd supportere her. Endret 10. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Seriegull i morgen, og livet mitt blir renvasket for all slags problemer. Med seier i morgen er det nesten så jeg gir blanke f*** i CL-finalen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er det Steve Bennett som skal dømme... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ja, men jeg her glad det ikke er Mark Clattenburg som skal dømme for å si det sånn... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Benneth kaster hvertfall ikke bort tiden, å lar avbrudd i spillet være på et minimum. Når Clattenburg dømmer så dreper han ene og alene tempoet i kampen med den jævla pratingen som kanskje er på sin plass av og til. Men faen ikke på hver avgjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå