Jørgen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 men de har ikke tapt på hjemmebane siden Januar. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fy faen, jeg er nervøs foran søndagens kamp. Vurderer bare å ta på rec på dekoderen, så kan jeg sove under kampen. Jeg kommer sikkert til å omkomme under kampen av hjerteinnfarkt. Uansett, har stor tro på at vi greier det. Wigan skal jo egentlig ikke være så hard motstander. Hvorfor det skal du vite resultatet før du ser kampen, hvor er moroa i det (eller hjerteinfarket) Kommer til å stå i sofaen i 90 minutter og prøve å unngå å gjøre naboene overbevist om at jeg ikke er klin gærn (men tror det er for sent alt). Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet når neste sesong starter? Mener den starter tidlig/midt i august, men noen som har en eksakt dato? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Mener du første seriekamp eller pre-season? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Første seriekamp er vel 3 lørdag i August Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Premier League 08/09 sparkes igang 16. august. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Premier League 08/09 sparkes igang 16. august. Og om man teller lørdager i August så....... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har vel aldri sagt at det var feil heller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da har dere rett begge to. Gratulerer. Forresten starter Premier League dagen etter 3. fredagen i august. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 ... og to dager etter den andre torsdagen i august. Fascinerende med datoer, er det ikke? Tenk hvor mye bedre det hadde vært om denne kampen var hjemme, da! For det første er det en stor fordel resultatmessig (selvsagt), men for en fest det ville blitt etterpå om det skulle gå bra! Blir jo fest nå også, men ikke helt det samme ... Når bestemmes/trekkes kampoppsettet for neste sesong? Natta, frender! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Terminlista pleier vel å komme et sted rundt 20. juni. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Men når det er sagt så har jeg veldig vanskelig for å finne grunnlag for at laget som står med mest poeng etter 38 kamper hjemme og borte over 9 måneder ikke er en verdig vinner. CL og andre cup turneringer er jeg mere kritisk til siden alt som skal til for å gå ut er en blind dommer eller en dårlig dag. Var det ikke en slags Sofaligastatistikk her om dagen som rapporterte at United i realiteten skulle ha hatt ligagullet hvis dommerne hadde vært korrekte? Chelsea lå langt bak, og kun Arsenal kunne i teorien frata United Premier League tittelen. Når det er snakk om feilmarginer oppimot 20 poeng, så kan man begynne spekulere i om laget har vært veldig heldig eller hva som gjør det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men når det er sagt så har jeg veldig vanskelig for å finne grunnlag for at laget som står med mest poeng etter 38 kamper hjemme og borte over 9 måneder ikke er en verdig vinner. CL og andre cup turneringer er jeg mere kritisk til siden alt som skal til for å gå ut er en blind dommer eller en dårlig dag. Var det ikke en slags Sofaligastatistikk her om dagen som rapporterte at United i realiteten skulle ha hatt ligagullet hvis dommerne hadde vært korrekte? Chelsea lå langt bak, og kun Arsenal kunne i teorien frata United Premier League tittelen. Når det er snakk om feilmarginer oppimot 20 poeng, så kan man begynne spekulere i om laget har vært veldig heldig eller hva som gjør det. tviler ikke for å si det sånn. jeg dør av frustrasjon faktisk, vanskelig å få SÅ mange feile avgjørelser i de tre VIKTIGSTE kampene nå i det siste. gjør veldig vondt, men seier mot wigan så glemmer jeg alt. men blir det u/tap derimot, så kan dette bli stygt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Off - topic:Hvordan er Euro The Game (har lyst på det selv egentlig). Jeg tenker spesielt på hvordan det er i forhold til demoen og Fifa 08, og hvordan spiller Gaamst på euro i forhold til deg :$. Har det ikke selv, derfor snylter jeg hos gaamst sånn ca hver kveld for tiden. Kom nettopp hjem (06.30) etter å ha gamet Euro og FM. Det som er fett med Euro er "captain youre country" modusen, hvor du og kompisene dine er en spiller hver som kjemper om kapteinsbindet. Du får stats etter hvor godt du spiller. Mål, målgivende, taklinger, passninger osv spiller inn. Grafikk messig er fifa bedre, men spillefølesen er 100x så bra på Euro. Jeg er såklart mye bedre enn gaamst. (helt seriøst) Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ensker_play_off Jøss så overraskende. Tro om han hadde ment det med bedre målforskjell. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Neppe, men han er jo ikkje heilt oppdatert heller, som det står i artikkelen. Med dagens italienske system ville det vere innbyrdes oppgjer, og vi vinner der også. Får virkelig håpe at laget reiser frå JJB som mesterar i morgon. Skal opp til en kamerat og sette opp en kamp på storskjem og den andre på en laptop, berre for å ha oppdateringa. Spent som fy, men har hatt så mykje å gjere siste dagane at eg ikkje har hatt tid til å tenke så mykje på det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hva skal jeg gjøre de neste 24 timene da...... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Bite negler? Det er gjerne det som er tingen når eg først tenker på kampen.. Nei ikkje så lett å seie. Eg sitter jo her på diskusjon sjølv om at eg helst skulle gjort alt mulig anna. Fint vær ute og litt for mykje arbeid som skulle vore gjort. Såg forresten Champions League-runet til United i 99 på eurosport i går. Herlig gjensyn. Det hadde absolutt smakt godt med eit nytt trofe der, men morgondagen blir viktig. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ettersom Ajax Amsterdam nylig presenterte Marco van Basten som trener, og Dennis Bergkamp som assistent, kan Huntelaar ryktene spyles ned i doen. "Jeg beundrer begge for hva de har oppnådd. For meg som er en spiss så er dette de ypperste jeg kan få jobbe med." De er to tidligere spisser jeg kan lære mye av og det er jeg åpen for. Slike ting vil være viktig når jeg bestemmer meg om noen uker." Huntelaar koster vel cirka 15M pund. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Noe som også står her: http://www.united.no/united/nyheter/nyhete...ntelaar_glipper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå