Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Man.U vinner, merk mitt ord! Om jeg ikke husker feil, så er du Arsenal supporter? Til søndag heier du vel litt på oss ikke sant? Chelsea spiller jo møkk-kjedelig footy og er apåtill london klubb. Men håper du får rett. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Håper Antonio Valencia ikke viser seg frem for Ferguson, - denne gangen da. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 To fluer i en smekk det. Vi slipper mål i mot (forhåpentligvis) og kjøp av Valencia. Lenke til kommentar
fox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Man.U vinner, merk mitt ord! Om jeg ikke husker feil, så er du Arsenal supporter? Til søndag heier du vel litt på oss ikke sant? Chelsea spiller jo møkk-kjedelig footy og er apåtill london klubb. Men håper du får rett. Jeg synes egentlig at Arsenal fortjener å vinne sesongen etter deres beautiful spill. Men nu har Arsenal sløst sjansene sine, synes jeg at Man.U fortjener tittelen like mye som Arsenal, derfor støtter jeg dem framover Chelsea. Ingen annet lag enn Man.U og Arsenal som spiller jævlig luksus fotball. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Håper Antonio Valencia ikke viser seg frem for Ferguson, - denne gangen da. Tévez flashback, hohoohoho.. Endret 9. mai 2008 av PSV Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har skrevet det før og skriver det igjen. Den verdige avsluttninga på denne sesongen hadde vært om ligagullet stod mellom United og Arsenal. Personlig mener jeg så klart at United har vært best btw. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Har skrevet det før og skriver det igjen. Den verdige avsluttninga på denne sesongen hadde vært om ligagullet stod mellom United og Arsenal. Personlig mener jeg så klart at United har vært best btw. Det er jo ikke noe jævla sirkus da, det er fotball. Det laget som tar flest poeng fortjener å vinne seriegull. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Man.U vinner, merk mitt ord! Om jeg ikke husker feil, så er du Arsenal supporter? Til søndag heier du vel litt på oss ikke sant? Chelsea spiller jo møkk-kjedelig footy og er apåtill london klubb. Men håper du får rett. Jeg synes egentlig at Arsenal fortjener å vinne sesongen etter deres beautiful spill. Men nu har Arsenal sløst sjansene sine, synes jeg at Man.U fortjener tittelen like mye som Arsenal, derfor støtter jeg dem framover Chelsea. Ingen annet lag enn Man.U og Arsenal som spiller jævlig luksus fotball. Man får ingenting av stilen, og pen fotball har veldig lite med god fotball å gjøre. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Vi vektlegger helt forskjellige ting. Jeg mener at de lagene som spiller footy the beautiful way, som Man Utd og Arsenal, er langt mer "verdig" ligagull enn Chelsea, som spiller drittkjedelig imho. Fotball er tross alt underholdning eller? Men det vet du jo pusen, vi har HELT forskjellige preferanser og smak når det gjelder spillestil on the pitch. Edit: Leifevm Endret 9. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Skal vedde på at dere spiller uavgjort til søndag.... ...men til deres hell gjør Chelsea det samme... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vi vektlegger helt forskjellige ting. Jeg mener at de lagene som spiller footy the beautiful way, som Man Utd og Arsenal, er langt mer "verdig" ligagull enn Chelsea, som spiller drittkjedelig imho. Fotball er tross alt underholdning eller? Men det vet du jo pusen, vi har HELT forskjellige preferanser og smak når det gjelder spillestil on the pitch. Edit: Leifevm Pusen? Fotball er big buisness. Dessuten tror jeg at fansen av lagene er underholdt når laget demmes vinner, samme hvordan de gjør det. Jeg vil mye heller vinne enn spille hva som menes med god fotball og tape. Dessuten er jeg ikke helt enig i hva som er god fotball. Jeg har intrykk av at god fotball er mange mål og angrepsfotball. Det betyr gjerne dårlig forsvars spill. Jeg har ikke noe problem med å se skjønnhet i en forsvarskamp. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forsklare det uten at det høres ut som om jeg prøver å si at tilhengere av "god" fotball har mindre forståelse for spillet. Så jeg vet ikke helt om jeg tør forklare så mye mere for jeg vil ikke fremheve meg foran noen. Dessuten er det en del mer enn det som foregår på banen som opptar meg. Jeg synest at lag bør ha en andel av spillere fra landet. Jeg synest de skal ha en ok økonomi. Jeg synest heller ikke at lag skal eies av utlendinger i for stor grad. Spillere på laget som har gått igjennom ungdomslag osv er heller ikke å forakte. Ja jeg vet at Manchester United har stor gjeld, men jeg vil påstå at vi har en bra økonomisk drift siden inkjøps penger er tatt fra intekten og gjelden har mye mere med Glazer å gjøre enn Manchester United. Men når det er sagt så har jeg veldig vanskelig for å finne grunnlag for at laget som står med mest poeng etter 38 kamper hjemme og borte over 9 måneder ikke er en verdig vinner. CL og andre cup turneringer er jeg mere kritisk til siden alt som skal til for å gå ut er en blind dommer eller en dårlig dag. For å summere all pisspreiken min litt så håper jeg vi vinner. Ikke bare pga at jeg er fan av Manchester United. Men også fordi at jeg ønsker at vinneren av PL oppfyller mye av kravene jeg har nevnt. Jeg ville heller ha sett Liverpool som vinner enn Arsenal og Chelsea. Skal vedde på at dere spiller uavgjort til søndag.... ...men til deres hell gjør Chelsea det samme... Da er det bare å bestille likbil hit med en gang. Jeg tror derimot at vi scårer i løpet av første omgang og uten altfor mye vanskeligheter vinner kampen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 gaamst er nok pusen, limbeck. Men du kan få være litt pus du også hehe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) gaamst er nok pusen, limbeck. Men du kan få være litt pus du også hehe woohoo Endret 9. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det er jo ikke noe jævla sirkus da, det er fotball. Det laget som tar flest poeng fortjener å vinne seriegull. Enig. Men når det er sagt så har jeg veldig vanskelig for å finne grunnlag for at laget som står med mest poeng etter 38 kamper hjemme og borte over 9 måneder ikke er en verdig vinner. CL og andre cup turneringer er jeg mere kritisk til siden alt som skal til for å gå ut er en blind dommer eller en dårlig dag. Enig. Jeg er også enig i det du sier om definisjonen av "vakker fotball". Fotballen er mer enn raske touch og mål - det er et lagspill, hvor sterke prestasjoner i alle ledd er uhyre viktig - og ikke minst svært pent å se på når det funker. Å se Cech herje i buret, for eksempel, er like fascinerende som et mål, spør du meg. Eller å se Carvalho plante inn nydelige taklinger i forsvaret. Det gjør fotballen verdt å se på i mine øyne, i hvert fall - og jeg er svært uenig i påstanden om at Chelsea, hvis United skulle snuble, ikke fortjener ligagull. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lik Agbonlahor? Han blir alt for dårlig. Det Gabby har gående for seg er at han stort sett er utrolig mye raskere enn alle noe Tarik ikke er etter min mening. Det har vært gode kjøp fra Nederland også, og ikke bare forferdelige historier (Afonso Alves var forresten et godt kjøp for boro) Bergkamp og Ruud f.eks. Du kan ikke dømme spillere før de har fått prøve seg i PL. Jeg skjønner ikke den massive skryten din av Agbonlahor som har foregått i flere 100 sider. Hvis du ser på Aston Villa kamper, ser du at Young er hakket bedre... Nå har jeg strengt talt ikke skrytt så mye om Gabby, og det at Young er bedre må være subjektivt for jeg synes Gabby spiller bedre personlig, men hver sin smak. Den jeg har skrytt opp i himmelen er vel egentlig Klaas - Jan Huntelaar. Jeg må være enig med The Game når det gjelder fotball. Jeg liker å se fotball the beatiful way selv og i år mener jeg at de som har gjort det i England er United og Arsenal, og her mener jeg også at Arsenal har spilt vakrere gjennom en hel sesong (United briljerer i enkelt kamper etter min mening, men vi spiller også til tider kjedelig) Off - topic: Hvordan er Euro The Game (har lyst på det selv egentlig). Jeg tenker spesielt på hvordan det er i forhold til demoen og Fifa 08, og hvordan spiller Gaamst på euro i forhold til deg :$. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) off topic: wisdom, Euro 2008 er kjempebra! mye bedre flyt en fifa 08 og elsker nye pasningssystemet med styrkekontroll også er det jo litt bedre grafikk enn fifa og bere spillermodeller, + nye moduser me captain your country også euro online knockout cup Treblad: jeg vet at laget som har poengene etter 38 kamper "fortjener" serien, men se på de tre siste bortekampene våre. og jeg vet at jeg er united supporter, men vi har uflaks x 100. onside, rooney alene med keeper når vi leder 0-1 mot boro men neinei, må være offside. blackburn borte skal vi ha MINST to straffer når ronaldo blir klippet akkurat før skudd også en klar hands på streket av emerton tror jeg det var. også chelsea når stillingen er 1-1 så er ronaldo KLAR onside (bak forsvarsspilleren, ikke "level" en gang) alene med keeper men blir blåst for offside. og greit nok, ballen traff carrick kanskje på hånden men dere fikk jo avgjørelsen lett. føler at hvis chelsea vinner ligaen, så gjør dere det med litt flaks, det innrømmer faktisk en chelsea supporter jeg kjenner godt ettersom han har sett alle de kampene utd har spilt. menmen, håper vi dropper å tenke på alt som har gått mot oss og for chelsea (kalou sitt mål i 90. minutt mot newcastle på stamford bridge spesielt som er 2m offside for en ) og vinner mot Wigan og viser at vi er "the best team" 87. minutt, men sjekk her. http://youtube.com/watch?v=ykjcrVdyY9o håper alle chelsea supportere har nok kunnskap om fotball for å si at linjedommeren ikke ermdum der, men sover faktisk. Endret 9. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vi har hatt veldig mye i mot oss de siste kampene. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det store spørsmålet er jo hvem som vil spille de siste kampene i midtforsvaret. Om Vidic skal spille finalen MÅ han spille mot Wigan. Men er han i form? Er det noe vits i å "ødelegge" det fantastiske Brown har holdt på med de siste kampene, for han har virkelig imponert. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hehe. Altså, jeg forstår frustrasjonen din, men jeg er likevel uenig i slutningene du trekker. Jeg vil på ingen måte påstå at Chelsea har vært spesielt heldige i år. Det evinnelige temaet skader er ikke til å komme unna, for eksempel, og det finnes selvfølgelig situasjoner der vi har mistet poeng på grunn av dommeravgjørelser også - tro det eller ei. Blackburn på Stamford Bridge er ett eksempel, der Kalou feilaktig fikk scoringen sin avblåst for offside. To tapte poeng. Hvis vi hadde hatt dem nå, hadde seriegullet mer eller mindre vært vårt! Uansett ... poenget mitt er: Begge lag har tidvis flaks og begge lag har tidvis uflaks. Jeg er enig i at United har hatt dommeravgjørelser mot seg den siste tiden, men til gjengjeld har Chelsea hatt flere nøkkelspillere ute over lengre tid denne sesongen. Vinner United på søndag skal jeg være den første til å si det var fortjent. Håper dere er av samme oppfatning hvis Chelsea vinner - selv om det muligens vil føle en tanke bittert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Fy faen, jeg er nervøs foran søndagens kamp. Vurderer bare å ta på rec på dekoderen, så kan jeg sove under kampen. Jeg kommer sikkert til å omkomme under kampen av hjerteinnfarkt. Uansett, har stor tro på at vi greier det. Wigan skal jo egentlig ikke være så hard motstander. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå