NightKeeper Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bojan kommer Barca aldri til å selge heller. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Agüero og Villa er to spilletyper jeg kunne tenkt meg. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ps! FC United rykket opp i helga Fra - til? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tarik er en spiss type som klubben mangler, derfor vil jeg ha han inn... Med rett trening, kan han fort bli blant de beste i United, bare se på Nordtveit, han lukter på plass i Arsenals harde midtforsvarsrekker til sesongen, og han kom fra Haugesund.... Dessuten var vel heller ingen sikker på Solskjær den dagen han kom Bullshit. Greit du er FFK-supporter, men det får da være grenser. Tarik har ikke potensialet i nærheten til å bli blant de beste i United, uansett hvor mye han skulle utvikle seg. Nei, jeg håper på Villa eller eventuelt en Huntelaar, muligens. Men HERREGUD, dagens NYHET!! Pappa kommer opp til meg og spør; "er det greit at jeg bestiller billetter til Ole Gunnar da eller?" Da snakker vi Testimonialkampen 2. august, og slik det ser ut nå kommer jeg faen meg til å være på Old Trafford når det skjer! FY FAEN NÅ ER JEG GLAD! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Men HERREGUD, dagens NYHET!! Pappa kommer opp til meg og spør; "er det greit at jeg bestiller billetter til Ole Gunnar da eller?" Da snakker vi Testimonialkampen 2. august, og slik det ser ut nå kommer jeg faen meg til å være på Old Trafford når det skjer! FY FAEN NÅ ER JEG GLAD! En testikkel og en lilletå for de bilettene. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nevar. De billettene er ikke til salgs uansett pris. Dog, er ikke bekrefta at vi får billettene enda da, så foreløpig er det bare å krysse fingrene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 For your informatio så er jeg faktisk ikke Fredrikstad supporter, liker bare veldig godt spilleren Tarik Elyonoussi. Følgt han med argus øyne i noen sesonger nå ^^, Lenke til kommentar
salomo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Huntelaar uten tvil, han har scoret 32 mål på like mange kamper for Ajax i denne sesongen. I 2005/2006 scoret han hele 33 mål på 31 kamper. Han har scoret totalt 161 mål på 218 kamper i Nederland. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Lik Agbonlahor? Han blir alt for dårlig. Det Gabby har gående for seg er at han stort sett er utrolig mye raskere enn alle noe Tarik ikke er etter min mening. Det har vært gode kjøp fra Nederland også, og ikke bare forferdelige historier (Afonso Alves var forresten et godt kjøp for boro) Bergkamp og Ruud f.eks. Du kan ikke dømme spillere før de har fått prøve seg i PL. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 En testikkel og en lilletå for de bilettene. ... eventuelt bare bare betale en 2-3000? Får jo billetter gjennom Solskjærs eget selskap, Travel Partner, her. Og alle nordmenn som forhåndsbestiller der er garantert billett. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Flybillettene til england er latterlig dyre den helgen allerede . Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) fy faen som jeg tenker på søndag nå. så spennende har det aldri vært i premier league når det er bare en kamp igjen også er eneste måten vi kan vinne ligaen realistisk sett ved å vinne en bortekamp mot et lag som ikke har tapt på den ekle banen siden januar. skummelt er det, men vi må jo klare det med spillerne vi har? sant? Endret 9. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vi bør klare det ja. Nå når både Rooney og Vidic er klare stiller vi med nesten fullt mannskap. Skal ikke være noe problem da. Trodde faktisk kampen var i morgen jeg. Hadde gledet meg skikkelig til å komme hjem fra jobb på lørdag og se kamp. Men nei da. Nå må jeg vente enda lengre. Et døgn til med nerver. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lik Agbonlahor? Han blir alt for dårlig. Det Gabby har gående for seg er at han stort sett er utrolig mye raskere enn alle noe Tarik ikke er etter min mening. Det har vært gode kjøp fra Nederland også, og ikke bare forferdelige historier (Afonso Alves var forresten et godt kjøp for boro) Bergkamp og Ruud f.eks. Du kan ikke dømme spillere før de har fått prøve seg i PL. Jeg skjønner ikke den massive skryten din av Agbonlahor som har foregått i flere 100 sider. Hvis du ser på Aston Villa kamper, ser du at Young er hakket bedre... Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Samlingssteder under CL-finalen Synes så mange som mulig bør melde seg på! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 fy faen som jeg tenker på søndag nå. så spennende har det aldri vært i premier league når det er bare en kamp igjen også er eneste måten vi kan vinne ligaen realistisk sett ved å vinne en bortekamp mot et lag som ikke har tapt på den ekle banen siden januar. skummelt er det, men vi må jo klare det med spillerne vi har? sant? I 99 måtte vi slå Tottenham i siste kamp, og Tottenham scårte først Men det var hjemme da. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror nok dessverre gullet går til Chelsea. Ser for meg en kamp der vi skyter mot en vegg og etterhvert blir mer og mer frustrerte. Kan rett og slett ødelegge livet mitt noen mnd fremover. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg tror nok dessverre gullet går til Chelsea. Ser for meg en kamp der vi skyter mot en vegg og etterhvert blir mer og mer frustrerte. Kan rett og slett ødelegge livet mitt noen mnd fremover. ikke si sånt. Jeg som egentlig ikke har vert nervøs de siste dagene begynner å kjenne det nå. Spesielt etter den dere Men tror vi er rutinerte nok til å ikke gi opp om det blir stang ut. Lenke til kommentar
RedPredator Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Wigan kan slippe seg løs uten noe form for press, noe som kan være farlig for oss. Det kan selvfølgelig også slå begge veier. Viktig å få et tidlig mål her, presse på for flere slik at vi kan cruise inn til vårt andre ligagull på rad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå