Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Tarik er en spiss type som klubben mangler, derfor vil jeg ha han inn... Med rett trening, kan han fort bli blant de beste i United, bare se på Nordtveit, han lukter på plass i Arsenals harde midtforsvarsrekker til sesongen, og han kom fra Haugesund.... Dessuten var vel heller ingen sikker på Solskjær den dagen han kom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tarik er en spiss type som klubben mangler, derfor vil jeg ha han inn... Med rett trening, kan han fort bli blant de beste i United, bare se på Nordtveit, han lukter på plass i Arsenals harde midtforsvarsrekker til sesongen, og han kom fra Haugesund.... Dessuten var vel heller ingen sikker på Solskjær den dagen han kom

Hvor mange slike spisser finnes det ikke da?

Lenke til kommentar

Tarik er en god spiller, men kan ikke se for meg han i United. Han har jo ingen egenskaper som er noe bedre enn de som de på topp allerede har. Jeg mener de trenger en som er litt større og har gode avslutteregenskaper. Veit ikke akkurat hvem jeg ønsker meg der forann, men Berbatov er kanskje ikke så ille. Har sett han noen kamper og synes han enten er veldig god eller helt elendig. Tror egentlig Santa Cruz hadde vært bedre da.

Edit: Eller hva med Etoo. Har alltid hatt sansen for han og det virker ikke som han trives i Barcelona mer. Davis Villa hadde også vært spennende, men han blir mer lik Tevez og Rooney

Endret av soundamia
Lenke til kommentar

nei martins er ikke den kliniske boks-spilleren vi trenger. tror Manucho kan være perfekt for utd om han er så god som de målene i African Cup of Nations viser. vi får se, men Berbatov hadde vært greit, samt Santa Cruz. litt mer tvilsom når det gjelder Huntelaar.

Lenke til kommentar

Drit i Tarik, Huntelaar og ikke minst Berbatov. David Villa bør det da være mulig å få for en "grei" pris i sommer. Klassespiss med klasseavslutninger. Skriver "grei" fordi Valencia har hatt en skrekksesong og de vil kanskje komme seg økonomisk på bena igjen.

Lenke til kommentar

Ikke helt enig i Villa, vi har ikke utelukkende bra erfaringer med å kjøpe etablerte stjerner fra andre ligaer. Berbatov er grei, han spiller allerede i pl. Huntelaar er risikabelt, men som vanlig antar jeg at SAF vet hva han driver med.

Lenke til kommentar
Hvordan er Fabiano egentlig? Ser han har blitt linket til United ett par gang...

Han er jo genial, han er jo akkurat det vi mangler i United :D Rask og målfarlig....

What? :p Jeg har ikke peiling på hvordan han er så..?

Lenke til kommentar

Hvis Aguero og Richards fortsetter utviklingen så er det ikke ulogisk at begge etterhvert vil gå til større klubber, men billige blir de nok ikke. Richards kunne vært spennende å ha i United, men tviler på at han vil forlate City for en rival. Når det gjelder Aguero, er han en goalgetter type? Jeg har ikke sett mye til han, men er usikker på om han fort blir for lik Rooney og Tevez?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...