Sameboe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tarik er en spiss type som klubben mangler, derfor vil jeg ha han inn... Med rett trening, kan han fort bli blant de beste i United, bare se på Nordtveit, han lukter på plass i Arsenals harde midtforsvarsrekker til sesongen, og han kom fra Haugesund.... Dessuten var vel heller ingen sikker på Solskjær den dagen han kom Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg vil se på Tarik som en billigere og en norsk versjon på Gabriel Agbonlahor...Derfor jeg vil ha han inn Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tarik? Nei, takk! kunne ikke sagt det bedre Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tarik er en spiss type som klubben mangler, derfor vil jeg ha han inn... Med rett trening, kan han fort bli blant de beste i United, bare se på Nordtveit, han lukter på plass i Arsenals harde midtforsvarsrekker til sesongen, og han kom fra Haugesund.... Dessuten var vel heller ingen sikker på Solskjær den dagen han kom Hvor mange slike spisser finnes det ikke da? Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tarik er en god spiller, men kan ikke se for meg han i United. Han har jo ingen egenskaper som er noe bedre enn de som de på topp allerede har. Jeg mener de trenger en som er litt større og har gode avslutteregenskaper. Veit ikke akkurat hvem jeg ønsker meg der forann, men Berbatov er kanskje ikke så ille. Har sett han noen kamper og synes han enten er veldig god eller helt elendig. Tror egentlig Santa Cruz hadde vært bedre da. Edit: Eller hva med Etoo. Har alltid hatt sansen for han og det virker ikke som han trives i Barcelona mer. Davis Villa hadde også vært spennende, men han blir mer lik Tevez og Rooney Endret 8. mai 2008 av soundamia Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Har sansen for Obafemi Martins jeg! Bytte likt med Saha? - Ja takk Edit: Men som han over her er inne på, så blir vel Martins litt lik Rooney og Tevez kanskje.. Og ikke den kliniske boks-spilleren som trengs i United Endret 8. mai 2008 av Nordz Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 nei martins er ikke den kliniske boks-spilleren vi trenger. tror Manucho kan være perfekt for utd om han er så god som de målene i African Cup of Nations viser. vi får se, men Berbatov hadde vært greit, samt Santa Cruz. litt mer tvilsom når det gjelder Huntelaar. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg vil se på Tarik som en billigere og en norsk versjon på Gabriel Agbonlahor...Derfor jeg vil ha han inn Han er kanskje billigere, men han er 10 ganger dårligere også. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Drit i Tarik, Huntelaar og ikke minst Berbatov. David Villa bør det da være mulig å få for en "grei" pris i sommer. Klassespiss med klasseavslutninger. Skriver "grei" fordi Valencia har hatt en skrekksesong og de vil kanskje komme seg økonomisk på bena igjen. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ikke helt enig i Villa, vi har ikke utelukkende bra erfaringer med å kjøpe etablerte stjerner fra andre ligaer. Berbatov er grei, han spiller allerede i pl. Huntelaar er risikabelt, men som vanlig antar jeg at SAF vet hva han driver med. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan er Fabiano egentlig? Ser han har blitt linket til United ett par gang... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan er Fabiano egentlig? Ser han har blitt linket til United ett par gang... Han er jo genial, han er jo akkurat det vi mangler i United Rask og målfarlig.... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva med Agüero, Bojan og Micah Richards? Unge(I Bojans tilfelle: veldig unge) kjøp med kvaliteter som vil gjøre dem til større spillere enn de allerede er. Men er de mulige å få tak i? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan er Fabiano egentlig? Ser han har blitt linket til United ett par gang... Han er jo genial, han er jo akkurat det vi mangler i United Rask og målfarlig.... What? Jeg har ikke peiling på hvordan han er så..? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis Aguero og Richards fortsetter utviklingen så er det ikke ulogisk at begge etterhvert vil gå til større klubber, men billige blir de nok ikke. Richards kunne vært spennende å ha i United, men tviler på at han vil forlate City for en rival. Når det gjelder Aguero, er han en goalgetter type? Jeg har ikke sett mye til han, men er usikker på om han fort blir for lik Rooney og Tevez? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Richards, spilleren som har i så ung alder allerede fått en stygg kneskade? Nei, vi har nok skadeforfulgte spillere i stallen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bojan og Rooney på topp. Nå DET er noe å ønske seg. Men det blir med bare det ønsket, det kommer ikke til å bli en realitet de nærmeste årene isåfall. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bojan?? Nei takk, alt for pinglete for PL. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vi har jo Rooney, Scholes og Ferdinand til å passe på han:P Nei, jeg er vel enig, vi trenger en sterkere spiss enn Bojan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå