NightKeeper Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva betyr manure da? Gjødsel. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Manure is organic matter used as fertilizer in agriculture EDIT: gah Endret 7. mai 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 noen som så nok av Africa Cup of Nations for å dømme om Manucho er god nok til å spille fast for vår kjære klubb? tenker bare på om fergie har tenkt å kjøpe spiss om Manucho ordner work permit og alt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Såg nokre kampar med Angola. Syns han viste veldig lovande takter, godt skudd, aggresiv på returar og å lukte muligheiter i feltet, og han viste vel til tider bra kvalitet på hovudet også. Det er nok ein grunn til at han vart signert, og eg trur dei har gjort forarbeidet temmelig bra. Det er likevel sånn at spelarar som "blir oppdaga" i mesterskap ofte ikkje fungerer like godt som ein kanskje hadde forventa, og derfor er det litt synd at han ikkje har fått fleire sjansar enn han har i Hellas. Det blir spennande. I følge SAF skulle dei vel gjere det dei kunne for å få gjennom arbeidstillatelsen i løpet av sommaren og i så fall så er det vel kanskje ikkje så sannsynlig at ein kjøper ein ny spiss. Når/om Saha forsvinner, så kan det likevel hende SAF vil ha 4 spissar, som vi f.eks hadde i 99-sesongen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 5 innlegg med off topic er fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Tror klubben hadde tjent på å hente David Villa til sommeren, han er på salg, og kan score mange mål Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 David Villa på salg? Selv om Valencia sliter tror jeg ikke han går spesielt billig, for å si det sånn. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han kan jo være på salg for det om da ? Er det 20% avslag på en Bugatti Veyron er den fortsatt svindyr. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 vet ikke om det er tatt opp, men dette bekymrer meg noe enormt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Har nok vert oppe noen ganger. Glazer ødelegger for oss. Det som irriterer meg mere er at gjelden ikke skyldes drift av klubben. ps! FC United rykket opp i helga Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) http://united.no/united/nyheter/nyheter/saha_kontanter Har aldri sett noe av han der.. Noen som har følgt med på han? God spiller, men vil da neppe tro at Steve Bruce er så dum. Skeptisk til en ny ving også, usikker på om vi faktisk trenger det. Uansett en veldig god handel for oss. Han skal visstnok være en av de beste spillerne under VM 2006 for Ecuador. Han har scoret 3 mål for Wigan i år, og spiller på begge vingene. Han er 22 år og er klart en spennende spiller i alle fall. Ny ving er ikke SÅ dumt da. Giggs har ikke levert varene i år og vi trenger to gode spillere på venstre ving. Dessuten er det jo alltid en fordel at han kan brukes på begge vinger, selv om vi har både Fletch og Ronaldo på høyre da. Men det spørs jo litt hvordan Fletcher brukes til neste år også. Kanskje han får spille enda noen flere kamper sentralt. Han har gjort det skarpt der i år synes jeg. Nå vet man jo ikke om det er en god deal før vi finner ut hvor mye cash det er snakk om da. Saha er nok ikke verdt så sykt mye i dag. Han er god, men det hjelper jo ikke når han "aldri" kan spille. Endret 8. mai 2008 av Geir M Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hva syns vi om Berbatov egentlig? er han god nok for å være fastspiss for Utd? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hva syns vi om Berbatov egentlig? er han god nok for å være fastspiss for Utd? Og har ikke Manchester United høyere standarder enn å hente inn klyser av en så høy kaliber som denne mannen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Spisser som jeg skulle likt å sett i United drakt: Huntelaar, Benzema, Mario Gomez, Guilherme, Jozy Altidore, Tarik Elyonoussi, Berbatov, Villa, Robinho, Podolski Tror vi btw tar seriegullet, pågrunn av at Real Madrid tok gullet i år i Spania igjen!!! OG da pleier vi også å ta gull Endret 8. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 hva syns vi om Berbatov egentlig? er han god nok for å være fastspiss for Utd? Ja, absolutt! Jeg ser han gjerne i United-drakt. Det ville vært helt fantastisk å kunne velge mellom Rooney, Tevez og Berbatov hver kamp. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Spisser som jeg skulle likt å sett i United drakt: Huntelaar, Benzema, Mario Gomez, Guilherme, Jozy Altidore, Tarik Elyonoussi, Berbatov, Villa, Robinho, Podolski Tror vi btw tar seriegullet, pågrunn av at Real Madrid tok gullet i år i Spania igjen!!! OG da pleier vi også å ta gull Hva? Tarik Elyonoussi? Er du Fredrikstad supporter eller? Han har jo bare vist at han har talent nok å spille i Tippeligaen for nå, ikke noe mer. Men ellers så har Robinho mistet mye av formen han hadde og er litt av en "party boy" så tror ikke han er så ønsket av oss. Enig med Huntelaar, Benzema, Berbatov, Villa og Podolski (nja) ellers. Vet ikke nok/Har ikke sett nok av Mario Gomez, Guilherme og Jozy Altidore; men det jeg har sett på youtube virker jo bra Hva var det med at når Real tok gullet så tok vi gullet? noe med barca chelsea og? få se hele listen Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Spisser som jeg skulle likt å sett i United drakt: Huntelaar, Benzema, Mario Gomez, Guilherme, Jozy Altidore, Tarik Elyonoussi, Berbatov, Villa, Robinho, Podolski Tror vi btw tar seriegullet, pågrunn av at Real Madrid tok gullet i år i Spania igjen!!! OG da pleier vi også å ta gull Hva? Tarik Elyonoussi? Er du Fredrikstad supporter eller? Han har jo bare vist at han har talent nok å spille i Tippeligaen for nå, ikke noe mer. Men ellers så har Robinho mistet mye av formen han hadde og er litt av en "party boy" så tror ikke han er så ønsket av oss. Enig med Huntelaar, Benzema, Berbatov, Villa og Podolski (nja) ellers. Vet ikke nok/Har ikke sett nok av Mario Gomez, Guilherme og Jozy Altidore; men det jeg har sett på youtube virker jo bra Hva var det med at når Real tok gullet så tok vi gullet? noe med barca chelsea og? få se hele listen Robinho på den ene kanten, og Ronaldo på den andre, det hadde vært noe. Når Real Madrid vinner gull, så vinner vi gull. Når Chelsea vinner gull, så vinner Barcelona gull, og når Arsenal vinner gull så vinner Valencia gull. Sånn er det vel. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Forstår ikke at så mange kan ønske seg Huntelaar. Mener at det er alt for risikabelt å hente spisser fra Nederland. Selv om Ruud fungerte bra for oss så har vi mindre gode eksempler i blant annet Mateja Kezman, Dirk Kuyt og Afonso Alves (vet ikke helt hvor god han har vært, men det har bare blitt 3 mål). Mener at Berbatov er et flott alternativ på spissplassen. En teknisk bra spiss som både scorer og legger opp til, mange flotte mål. Andre gode alternativer er selvsagt en type som Benzema, som ville vært fantastisk å få. Personlig er jeg fortsatt irritert over at vi ikke slo til på Jermaine Defoe for 2-3 år siden, da han begynte å bli satt ut i kulden i Tottenham. Han hadde vært et billig og veldig bra alternativ. I dag er selvsagt saken en helt annen. Står uansett fast ved at ny høyreback er det vi har mest behov for til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå