Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er jeg langt i fra, United fan akkurat som du. Jeg har bare aldri hørt at manu er en forkortelse for manure før. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da vet du det nå . Men skriv gjerne Man United eller Man Utd. Manu er funnet opp av andre. Lenke til kommentar
Sixr Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det er jeg langt i fra, United fan akkurat som du. Jeg har bare aldri hørt at manu er en forkortelse for manure før. Det er heller flaut, men da vet du det NÅ! Så sier du det aldri igjen Man Utd er en bedre forkortelse Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har aldri hørt om at Manu skal være en forkortelse for manure. Det kan godt være sant, men det er veldig mange som holder med United som sier Manu. De mener det ikke som en forkortelse for manure. Det er også veldig mange som ikke har noe imot United som sier manu, de mener det heller ikke som manure. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sier selv ManU [mæænju] iblant, og har aldri sett på dette som et negativt kallenavn. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tror dere er veldig paranoide angående "Man U". Har sagt det en del jeg når jeg snakker om Man Utd uten at jeg mener noe stygt med det. Jeg kan vel heller ikke huske å ha møtt en Man Utd-supporter som aldri har brukt forkortelsen Man U. Tror det er utrolig få i Norge som mener det som manure, er nok mer vanlig i England der man er mer klar over hva det betyr. Synes folk skal få lov til å si hva de vil, og om de så eventuelt mener noe stygt med det - hvorfor bry seg? Å flame nykommere som som bruker det, som i tillegg heier på Man Utd, virker litt merkelig. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Sier selv ManU [mæænju] iblant, og har aldri sett på dette som et negativt kallenavn. Da må du endre synet ditt kjapt! Å si manu er som å banne i kirka. Endret 6. mai 2008 av Tobbe777 Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan vi ikke stoppe denne hersens "manu" diskusjonene nå da? Er så lei av å lese side opp og side ned hvor alle sammen sier "manu" er forkortelse for "manure". Enhver United supporter med respekt for sitt eget lag vet godt at det er kun Man United, United eller Manchester United som duger! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg har inntrykk av at man skal ha gravd veldig dypt inn i Man Utd historie for å kjenne til manure-forkortelsen. Jeg tviler på at Man U er mye brukt som noe negativt i Norge. Edit: Selv sier jeg selvfølgelig ikke Man U, men det er ikke på grunn av gjødsel, mer fordi man sier liksom ikke Man U hvis man er United-supporter. Endret 6. mai 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har inntrykk av at man skal ha gravd veldig dypt inn i Man Utd historie for å kjenne til manure-forkortelsen. Jeg tviler på at Man U er mye brukt som noe negativt i Norge. Ikke lengre tilbake enn Steve Bruce sin tid, da utrykket kom frem for første gang. Eller 95-99 da ABU-trenden var på sitt verste. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bare for litt historisk feedback, min far, som også er united-supporter og har vært det siden starten av 60-tallet lærte meg opp til å si United og ikke "Mænju". Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 RIKE RUSSERE PRESSER PRISEN: Billettene blir rekorddyre Typisk, måtte jo skje. Les saken på: E24.no Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bare for litt historisk feedback, min far, som også er united-supporter og har vært det siden starten av 60-tallet lærte meg opp til å si United og ikke "Mænju". Før ManUtds suksess på 90-tallet var det Leeds som var kjent som United faktisk.. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Som sagt før her så hører jeg ofte både united fans og fans av andre lage si "ManU" uten å mene noe negativt med det. Samme med meg selv som har vært United supporter i en god del år. Men, man lærer noe nytt hver dag. Nå som vi har fått svar på hvorfor man ikke sier det, la oss holde det litt mer on-topic. Og hvis det skule komme enda en like uvitende som meg, prøv å forklar han på en ordentlig måte istedet for å brøle om at han ikke er ekte United supporter Edit: Leif Endret 6. mai 2008 av Kiruk Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Noen som skal på supportertreffet på Nydalen i Oslo? http://forum.united.no/phpbb/viewtopic.php?t=4546 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hadde vært utrolig moro å være med på tror jeg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har inntrykk av at man skal ha gravd veldig dypt inn i Man Utd historie for å kjenne til manure-forkortelsen. Jeg tviler på at Man U er mye brukt som noe negativt i Norge. Ikke lengre tilbake enn Steve Bruce sin tid, da utrykket kom frem for første gang. Eller 95-99 da ABU-trenden var på sitt verste. Hva mener du med ABU-trenden egentlig? Er det ABU som i pakistaner, inder eller er det noe annet du sikter til? Mulig jeg ikke kan min historie her. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) ABU står rett og slett for Anyone but United. Folk som ikkje likte, eller ikkje likar at United har suksess+++++ Sjekk her Endret 7. mai 2008 av archanios Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/saha_kontanter Har aldri sett noe av han der.. Noen som har følgt med på han? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 http://united.no/united/nyheter/nyheter/saha_kontanter Har aldri sett noe av han der.. Noen som har følgt med på han? God spiller, men vil da neppe tro at Steve Bruce er så dum. Skeptisk til en ny ving også, usikker på om vi faktisk trenger det. Uansett en veldig god handel for oss. Han skal visstnok være en av de beste spillerne under VM 2006 for Ecuador. Han har scoret 3 mål for Wigan i år, og spiller på begge vingene. Han er 22 år og er klart en spennende spiller i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå