Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer egentlig på hvor mange kamper folk her har sett fra Bundesligaen siden alle tydeligvis har en sterk oppfatning av om han er god eller ikke.

Personlig har jeg bare sett han i et par kamper for England og 4-5 CL-kamper for en stund siden med han så jeg er nøytral uansett hva som skjer. Fergie er så dyktig at han vet om det virkelig er verdt å bla opp 250 mill for han.

For min del kunne jeg heller ønsket noen skikkelige supertalenter til klubben til å eventuelt ta over for Scholes, Giggs, Neville, VDS, osv i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
For min del kunne jeg heller ønsket noen skikkelige supertalenter til klubben til å eventuelt ta over for Scholes, Giggs, Neville, VDS, osv i fremtiden. :)

7652312[/snapback]

Nemlig. Derfor kjøper vi de spillerne jeg nevnte :p

Om ikke 16-åringer, så i det minste unge og gode.

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Ønskelisten min :

-Gatuso ( Riktig skrevet?!)

-Fernando Torres

-Miroslav Klose ( Ønsker mer Torres)

-Nani

- Hargreaves

Vil heller ha Gatuso en Hargreaves, Hargreaves syns jeg er bare oppskryt spiller.

Er vel for guds skyld ikke snakk om 250 mille, hørte snakk om £15 mill. Noe som er helt greit, da engelske, gode midtbanemenn ikke selges billig fra en annen toppklubb.

Jo, det er sant det Nightkeeper, det er snakk om 250 mill;)Syns ikke han har verdt så mye...

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Ønskelisten min  :

-Fernando Torres

-Nani

- Hargreaves

Vil heller ha Gatuso en Hargreaves, Hargreaves syns jeg er bare oppskryt spiller.

Er vel for guds skyld ikke snakk om 250 mille, hørte snakk om £15 mill. Noe som er helt greit, da engelske, gode midtbanemenn ikke selges billig fra en annen toppklubb.

Jo, det er sant det Nightkeeper, det er snakk om 250 mill;)Syns ikke han har verdt så mye...

7656697[/snapback]

Jeg har hørt snakk om 15 mille pund, 250 millioner er uaktuelt.

Ryktene sier også at Bale kommer, sykt venstreben på den gutten, men noen som vet hans andre kvaliteter? God defensiv etc.?

Lenke til kommentar
Ønskelisten min  :

-Fernando Torres

-Nani

- Hargreaves

7656697[/snapback]

Jeg har hørt snakk om 15 mille pund, 250 millioner er uaktuelt.

Ryktene sier også at Bale kommer, sykt venstreben på den gutten, men noen som vet hans andre kvaliteter? God defensiv etc.?

7656928[/snapback]

Nei, det er 248 mill det er snakk om hargreaves..

Lenke til kommentar

Noe mer en 120 mill er å kaste pengene ut av vinduet...

Men dessverre så blir prisen presset opp med en gang United, Chelsea, Real og Barcelona står og banker på døra med visa kortet...

Nei det vi trenger er en ung høyreback, en ny venstre kant (Gamsten?) som kan ta over for Giggs og en ung spiss helst Torres eller Klass Jan Huntalaar

Edit: Høyreback ikke bekk :!:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...