LarsP Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hargreaves er i mine øyne ufattelig oppskrytt. Per dags dato er både Carrick og Scholes bedre. Om United virkelig skal bruke så mye penger så bør de kjøpe noen annen enn Hargreaves (Tom Huddlestone evt Gattuso). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hargreaves er i mine øyne ufattelig oppskrytt. 7650359[/snapback] Da er vi i hvertfall enige om det, mye bedre om Chelsea kjøper han Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Haha, nei. Han trenger vi ikke. Den eneste spilleren jeg har lyst på er Micah Richards. ;--) Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Hargreaves er i mine øyne ufattelig oppskrytt. 7650359[/snapback] Da er vi i hvertfall enige om det, mye bedre om Chelsea kjøper han 7650674[/snapback] Ja. Så kan han sitte å varme benken deres. Når det gjelder hvem jeg vil ha har det egentlig ikke så mye å si. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Ønskelisten er som følger: Gareth Bale Aaron Lennon Fernando Torres Joey Barton + en offensiv midtbanespiller, men har ikke bestemt meg for hvem enda Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Lurer egentlig på hvor mange kamper folk her har sett fra Bundesligaen siden alle tydeligvis har en sterk oppfatning av om han er god eller ikke. Personlig har jeg bare sett han i et par kamper for England og 4-5 CL-kamper for en stund siden med han så jeg er nøytral uansett hva som skjer. Fergie er så dyktig at han vet om det virkelig er verdt å bla opp 250 mill for han. For min del kunne jeg heller ønsket noen skikkelige supertalenter til klubben til å eventuelt ta over for Scholes, Giggs, Neville, VDS, osv i fremtiden. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Er vel for guds skyld ikke snakk om 250 mille, hørte snakk om £15 mill. Noe som er helt greit, da engelske, gode midtbanemenn ikke selges billig fra en annen toppklubb. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) For min del kunne jeg heller ønsket noen skikkelige supertalenter til klubben til å eventuelt ta over for Scholes, Giggs, Neville, VDS, osv i fremtiden. 7652312[/snapback] Nemlig. Derfor kjøper vi de spillerne jeg nevnte Om ikke 16-åringer, så i det minste unge og gode. Endret 5. januar 2007 av GBD Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 hva skjer med at vi ikke tenker på høyreback? kem tar av når GN går av pallen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Wes Brown er en som kan spille i den rollen. Synd vi ikke fikk tak i Cicinho, men han gikk jo dessverre til Real Lenke til kommentar
Blax Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg vil si at Thomasz Kuzack (skrevet helt feil sikkert) er en god erstatning for VDS. Han er 24-25år eller noe sånt, og ett stoooort talent! Endret 6. januar 2007 av Blax Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg vil si at Thomasz Kuzack (skrevet helt feil sikkert) er en god erstatning for VDS. Han er 24-25år eller noe sånt, og ett stoooort talent! 7656453[/snapback] Har mye større tru på Foster. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Ønskelisten min : -Gatuso ( Riktig skrevet?!) -Fernando Torres -Miroslav Klose ( Ønsker mer Torres) -Nani - Hargreaves Vil heller ha Gatuso en Hargreaves, Hargreaves syns jeg er bare oppskryt spiller. Er vel for guds skyld ikke snakk om 250 mille, hørte snakk om £15 mill. Noe som er helt greit, da engelske, gode midtbanemenn ikke selges billig fra en annen toppklubb. Jo, det er sant det Nightkeeper, det er snakk om 250 mill;)Syns ikke han har verdt så mye... Endret 6. januar 2007 av Raste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Ønskelisten min : -Gatuso ( Riktig skrevet?!) -Fernando Torres -Miroslav Klose ( Ønsker mer Torres) -Nani - Hargreaves Vil heller ha Gatuso en Hargreaves, Hargreaves syns jeg er bare oppskryt spiller. Er vel for guds skyld ikke snakk om 250 mille, hørte snakk om £15 mill. Noe som er helt greit, da engelske, gode midtbanemenn ikke selges billig fra en annen toppklubb. Jo, det er sant det Nightkeeper, det er snakk om 250 mill;)Syns ikke han har verdt så mye... 7656697[/snapback] Jeg har hørt snakk om 15 mille pund, 250 millioner er uaktuelt. Ryktene sier også at Bale kommer, sykt venstreben på den gutten, men noen som vet hans andre kvaliteter? God defensiv etc.? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Ønskelisten min : -Gatuso ( Riktig skrevet?!) -Fernando Torres -Miroslav Klose ( Ønsker mer Torres) -Nani - Hargreaves Vil heller ha Gatuso en Hargreaves, Hargreaves syns jeg er bare oppskryt spiller. Er vel for guds skyld ikke snakk om 250 mille, hørte snakk om £15 mill. Noe som er helt greit, da engelske, gode midtbanemenn ikke selges billig fra en annen toppklubb. Jo, det er sant det Nightkeeper, det er snakk om 250 mill;)Syns ikke han har verdt så mye... 7656697[/snapback] Jeg har hørt snakk om 15 mille pund, 250 millioner er uaktuelt. Ryktene sier også at Bale kommer, sykt venstreben på den gutten, men noen som vet hans andre kvaliteter? God defensiv etc.? 7656928[/snapback] Nei, det er 248 mill det er snakk om hargreaves.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 http://united.no/index.php/news/nyheter/20...r_vurderer_salg Hvor har du 248 millioner fra? Det er jo galskap å betale så mye for Hargreaves. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 http://united.no/index.php/news/nyheter/20...r_vurderer_salg Hvor har du 248 millioner fra? Det er jo galskap å betale så mye for Hargreaves. 7657306[/snapback] Vg.no Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 http://united.no/index.php/news/nyheter/20...r_vurderer_salg Hvor har du 248 millioner fra? Det er jo galskap å betale så mye for Hargreaves. 7657306[/snapback] 248 mill... Galskap for en helt ordinær spiller, så da håper jeg at salgt går i vasken... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Ja, det er det, han har jo vært bare rundt 100-200 mill, ikke mer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Noe mer en 120 mill er å kaste pengene ut av vinduet... Men dessverre så blir prisen presset opp med en gang United, Chelsea, Real og Barcelona står og banker på døra med visa kortet... Nei det vi trenger er en ung høyreback, en ny venstre kant (Gamsten?) som kan ta over for Giggs og en ung spiss helst Torres eller Klass Jan Huntalaar Edit: Høyreback ikke bekk :!: Endret 6. januar 2007 av Manx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå