Sir LuckyNr7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Jeg har bare forsatt ikke klart å forstå hvorfor alle ville selge sine aksjer den dagen Glazer var på handle tur... klubben var gjeldsfri pluss MASSSSSSSSSSE penger til utvidelse av klubben, fatter det bare ikke. å hvis klubben har så forbanna stor gjeld å ikke klarer å håndtere den.. Hvordan i svarte f*** kan di da signere nye spillere, pluss å øke lønningene??? dette henger bare ikke på grein. Endret 6. mai 2008 av Uncle_2Fast4You Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Det verste som kan skje hvis vi ikke betaler gjelden er at de som har lånt tar pant i klubben. Altså får vi nye eiere på ny... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvis det skulle skje, Alastor, får vi ihvertfall håpe det er noe med både vett og penger. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Også må vi vel regne med å selge endel spillere? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så det der, hadde ikke forventet så mye annet etter Glazer kjøpte opp klubben. Det jeg frykter er hva Glazer gjør med dette. Fyren er ikke dum og har en plan. Tviler på at klubbens beste er med i den planen. Jeg får trøste meg med at Glazer kanskje er på vei ut. PS, om dette er sant Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 En annen ting er at hvis Klubben for lide mye for dette, ala scouserene sine våte drømmer, så bør Glazer familien gå i dekning. Det er mange Manchester United fans i verden, og noen av dem kan finne på å gjøre noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Glazer familien burde gå i superdekning skal jeg si deg. Ellers kommer jeg å tar de Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Og enda en ting. Det er Red Football som skylder penger. Ikke Manchester United. Glazer familien burde gå i superdekning skal jeg si deg. Ellers kommer jeg å tar de Vi kan sitte å spøke om det. Men det kan skje noe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Selfølgelig kan det skje noe, det burde vel strengt talt alle vite Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kommer vel helt an på hvor mye den nye eieren er villig til å legge ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Du har ikke lov til å si manu Vil ikke si hvem som vinner PL før lørdag Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kommer vel helt an på hvor mye den nye eieren er villig til å legge ut Så da blir vi et Chelsea da? Jeg tar heller en Leeds eller en Chelsea. Du har ikke lov til å si manu Vil ikke si hvem som vinner PL før lørdag Det er en newbie. Ta det med ro. Forklaring: manu betyr manure (biprodukt av dyr som blir brukt som gjødsel) og blir brukt av visse fans av andre klubber som vil sverte klubben. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Manu vinner premier league produktivt første innlegg men ja jeg håper at manchester UNITED vinner ligaen men tør ikke si noe før klokken er nærmt 18.00 på søndagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ville bare si fra,vet hvordan dere United-fan hater det ordet For min egen del dritter(manure) jeg i det Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 manu betyr vel ikke manure? Forkortelse Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 manu betyr vel ikke manure? manu er en forkortelse. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når ble det ulovlig å si Manu? Jeg har gjort det i over 10år og aldri hørt noe om at det skal bety "manure"? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Når ble det ulovlig å si Manu? Jeg har gjort det i over 10år og aldri hørt noe om at det skal bety "manure"? Om du er Liverpool fan e.l er vel ikke det unormalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå