Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Om United roter bort ligagullet til Chelsea, ville det vært en katastrofe for fotballen. Chelsea må jo være blant de kjedeligste lagene i verden å se på. Selv om jeg hater Arsenal også, så spiller de i alle fall offensiv og angripende fotball. Hadde vært en langt mer verdig avsluttning på sesongen og gjøre opp med de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 sa united-supporter`n Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er liverpool-supporteren uenig i at Chelsea spelar kjedelig fotball? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hele verden er nok enig i at Chelsea spiller dødskjedelig fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er enig i det ja,men katastrofe vis Unted taper gullet blir å ta i. frasen The lesser of two evil comes to mind Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så du mener Chelsea spiller attraktiv footy, Daniel? Så du kampen mot Magpies? Herregud for et bøsselag de er og uverdige vinnere av PL. Til og med Liverpool er artigere å se på enn Chelsea. Forresten så må jo Ballack være tidenes mest oppskrytte spiller. Joda, målet var greit det, men spillet hans ellers var pinlig å se på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så du mener Chelsea spiller attraktiv footy, Daniel? Så du kampen mot Magpies? Herregud for et bøsselag de er og uverdige vinnere av PL. Til og med Liverpool er artigere å se på enn Chelsea. Forresten så må jo Ballack være tidenes mest oppskrytte spiller. Joda, målet var greit det, men spillet hans ellers var pinlig å se på. se post ovenfor. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jepp! skriver sakte, så de var ikke der når jeg begynte på posten min Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Hm. Noen andre enn meg som har hørt det nye rykte? Roman Abrahimovtitsj ( eller noe slik ) har visstnok lovet 10millioner til hver av Wigan spillerne om dem gjør det bra mot United. Det tror jeg ikke er lov. Wigan derimot kan gi bonuser. Rooney spilte mot Chelsea og jeg har ingen tro på at Ronaldo slipper unna denne. Jeg lurer derimot på hvilken formasjon vi spiller. 5 på midten eller 2 sipsser. Jeg synest heller ikke dette er en dårlig sesong om det skulle gå galt. Men jeg fikk forhåpninger når Arsenal brøt sammen. 2 plass i PL er bra det. Samme er finale i CL. Endret 6. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor hen på banen spiller "sipsser" hen ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) kjekkas Endret 6. mai 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Er enig i det ja,men katastrofe vis Unted taper gullet blir å ta i.frasen The lesser of two evil comes to mind Vel selvsagt blir den frasen ganske aktuell for deg i dette tilfelle da du heier på Liverpool. Men hvis man ser litt mer objektivt på det, så finnes det ikke tvil om at United har spillt veldig mye morsom fotball i år. Det samme har Arsenal. Chelsea kan ikke sammnenlignes med disse to en gang. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så du mener Chelsea spiller attraktiv footy, Daniel? Så du kampen mot Magpies? Herregud for et bøsselag de er og uverdige vinnere av PL. Til og med Liverpool er artigere å se på enn Chelsea. Forresten så må jo Ballack være tidenes mest oppskrytte spiller. Joda, målet var greit det, men spillet hans ellers var pinlig å se på. Den siste påstanden der vitner om at du ikke har snøring på verken fotball eller opp/ned. Ballack har spilt verdensklasse fotball hele sesongen etter det lange skadeavbrekket hans, han er definitivt blant kremen av sentrale midtbanespillere i Europa. Grunnen til at han ofte får gå opp alene i lufta er av respekt! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Ballack har spilt verdensklasse fotball hele sesongen etter det lange skadeavbrekket hans, han er definitivt blant kremen av sentrale midtbanespillere i Europa. Grunnen til at han ofte får gå opp alene i lufta er av respekt! Du kan jo hive på at han også har vært blant kremen av sentrale midtbanespillere i verden de siste 10 årene også bare sånn for å sette ting litt i perspektiv. Heldigvis for chelsea så er det ut som han endelig har funnet seg til rette i England også... Edit: Uheldigvis for United sin del for å si det sånn... Endret 6. mai 2008 av Manx Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Ballack er uten tvil en meget god spiller. Helt enig i Manx her, bra for Chelsea, ikke så bra for United. Heldigvis er han ikke spesielt ung lengre. Men ung nok til å fortsette på et høyt nivå i 2-4 sesonger til. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så du mener Chelsea spiller attraktiv footy, Daniel? Så du kampen mot Magpies? Herregud for et bøsselag de er og uverdige vinnere av PL. Til og med Liverpool er artigere å se på enn Chelsea. Forresten så må jo Ballack være tidenes mest oppskrytte spiller. Joda, målet var greit det, men spillet hans ellers var pinlig å se på. Den siste påstanden der vitner om at du ikke har snøring på verken fotball eller opp/ned. Ballack har spilt verdensklasse fotball hele sesongen etter det lange skadeavbrekket hans, han er definitivt blant kremen av sentrale midtbanespillere i Europa. Grunnen til at han ofte får gå opp alene i lufta er av respekt! Når det gjelder spillet så mente jeg såklart kampen i går. I Chelsea har Ballack vært nærmere flopp enn hit, så ikke kom her og kom her. Han har seriøse tempoproblemer akkuratt som Sjeva har. Det står jeg på, uavhenigig av hva "alle andre" mener. Og ikke kom hit å påstå at jeg ikke har snøring på fotball fordi jeg har andre meninger enn lille deg. Utrolig barnslig Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg gidder ikke leite gjennom alle inleggene her, men har folk fått med seg DETTE? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så det der, hadde ikke forventet så mye annet etter Glazer kjøpte opp klubben. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Så det der, hadde ikke forventet så mye annet etter Glazer kjøpte opp klubben. Glazer skulle vært avlivet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg gidder ikke leite gjennom alle inleggene her, men har folk fått med seg DETTE? Kan heller ikke de Dubai folka som inderlig vil ha Liverpool ta over United, de virker som noen stødige karer som ikke trenger å ta opp lån ihvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå